man zoeken.quote:
woon je nog thuis? dacht dat je op jezelf woondequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok. Tv kast beneden. Aansluiten kabel en dan helemaal naar boven trekken?
If so. Toch maar netflix aandoen. Ouders accepteren dit niet.
wtfuck is dit nou weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kracht in zn stoot, niet normaal, 27 jaar
rugby, mannensportquote:
Voor lineaire tv zal je helaas wel moeten zorgen voor een coax kabel naar je kamer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:
Dacht al, is dit voetbal? !!! Kan toch niet.quote:
Door die nieuwe abbo kunnen we tegelijk kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nu ook gratis netflix op mobiel ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Door die nieuwe abbo kunnen we tegelijk kijken
Haha vol op z'n oog ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kracht in zn stoot, niet normaal, 27 jaar
Hahaha wut?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Unlabeled het volgende:
Net twee turkse abiler op de loopband aan het babbelen achter mij terwijl ik zat te fietsen. Ik werd zo zenuwachtig. Straks gaan ze dingen zeggen die ik niet wil weten. Niets ernstigs meegekregen gelukkig.
/eindelevensverhaal
Abla ben je op dieet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
Zou bijna chocolade gaan eten uit verveling.
#careboeieikweet
Fokkers zijn autistenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Unlabeled het volgende:
Net twee turkse abiler op de loopband aan het babbelen achter mij terwijl ik zat te fietsen. Ik werd zo zenuwachtig. Straks gaan ze dingen zeggen die ik niet wil weten. Niets ernstigs meegekregen gelukkig.
/eindelevensverhaal
Rook je nu weer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Should be.
IK VERVLOEK NOG STEEDS DE DAG DAT IK GING STOPPEN MET ROKEN
Moshkilat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Should be.
IK VERVLOEK NOG STEEDS DE DAG DAT IK GING STOPPEN MET ROKEN
Nah beter niet meer aan beginnen toch.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Rook niet. Stoppen was best te doen. Dus nu denk ik vaak: rook zo nu en dan. Ik mis het genieten van een sigaret en het gevoel en rust dat t gaf.Heb soms spijt dat ik ben gestopt
!
En qua afvallen. Ben 31. Ergens na dag 2 van 30 gaat het niet meer.
Ik geef mezelf een week om te gaan hardlopen weer.
Kom anders met KB en mij hardlopen bij Vondelpark.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Rook niet. Stoppen was best te doen. Dus nu denk ik vaak: rook zo nu en dan. Ik mis het genieten van een sigaret en het gevoel en rust dat t gaf.Heb soms spijt dat ik ben gestopt
!
En qua afvallen. Ben 31. Ergens na dag 2 van 30 gaat het niet meer.
Ik geef mezelf een week om te gaan hardlopen weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |