SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
klopt, heb hier vroeger vaak ook gepost. Nog tijdje Ambipur leuk gevonden, ze is alleen nu veranderd in een ongelooflijke bitch, niet voor rede vatbaar.quote:
alleen maar lelijker op gewordenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ze heeft haar lippen laten doen. En haar tieten.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan je toch niet hard van worden
Na paar biertjes welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan je toch niet hard van worden
nee, zelfs met alcohol nietquote:
soms wel denk ik...eerlijkquote:
haha, pfffft. Stim is hard to get. Helaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
klopt, heb hier vroeger vaak ook gepost. Nog tijdje Ambipur leuk gevonden, ze is alleen nu veranderd in een ongelooflijke bitch, niet voor rede vatbaar.
jijquote:
Ik zou d'r niet doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha, pfffft. Stim is hard to get. Helaas.
Ben je ook Turks?
[..]
jij
van twee kantenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bir kere iyi davransan olurmusun?
gemeen, misschien heeft ze wel een hele mooie persoonlijkheidquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou d'r niet doen.![]()
Maar er zijn genoeg mannen die laag genoeg gaan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gemeen, misschien heeft ze wel een hele mooie persoonlijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
We derken?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Montelly het volgende:
ik ga nu weg...we zijn eindelijk on speaking terms
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]ontzettendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedoel zij is wel bekend en ik niet
jammer dit weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef Montelly het volgende:
ik ga nu weg...we zijn eindelijk on speaking terms![]()
hier ook een, patat+burger..zo naar gymquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We derken?
Heb patat op en ben kk moe
#oud
Zehma Turks hijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Sinds wanneer kan Montelly Turks? : o
Aramızda ajan varmış.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
gwn Google translatequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
die van jou?..maar daar weet ik wss al een ant op.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly senin anacigin guzelmi aceb?
Georgie?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Georgie en India, ik snap de connectie niet Stimoo
wtf..hoe kom je aan india?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Georgie en India, ik snap de connectie niet Stimoo
doe niet zo..quote:
https://web.archive.org/w(...)siyaset/axsiy02.htmlquote:
Ik moet echt mn tv aansluiten. Dan zit k niet meer zo vaak op fok. Dat zei ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo wat staat daar allemaal. Ik uit schubbekutteveen snap er geem kut van.
ahaahquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet echt mn tv aansluiten. Dan zit k niet meer zo vaak op fok. Dat zei ik.
heb je een tv over?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet echt mn tv aansluiten. Dan zit k niet meer zo vaak op fok. Dat zei ik.
In mn kamer staat er een. Weet alleen niet echt hoe aan te sluiten bovenquote:
hoezo weet je nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In mn kamer staat er een. Weet alleen niet echt hoe aan te sluiten boven
Word het gefok 's avonds beetje zat als ik op mn kamer zit.
Coaxquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Weet alleen niet echt hoe aan te sluiten boven
Ok. Tv kast beneden. Aansluiten kabel en dan helemaal naar boven trekken?quote:
mag ik je tv hebben danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok. Tv kast beneden. Aansluiten kabel en dan helemaal naar boven trekken?
If so. Toch maar netflix aandoen. Ouders accepteren dit niet.
man zoeken.quote:
woon je nog thuis? dacht dat je op jezelf woondequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wtfuck is dit nou weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kracht in zn stoot, niet normaal, 27 jaar
rugby, mannensportquote:
Voor lineaire tv zal je helaas wel moeten zorgen voor een coax kabel naar je kamer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:
Dacht al, is dit voetbal? !!! Kan toch niet.quote:
Door die nieuwe abbo kunnen we tegelijk kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nu ook gratis netflix op mobiel ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Door die nieuwe abbo kunnen we tegelijk kijken
Haha vol op z'n oog ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kracht in zn stoot, niet normaal, 27 jaar
Hahaha wut?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Unlabeled het volgende:
Net twee turkse abiler op de loopband aan het babbelen achter mij terwijl ik zat te fietsen. Ik werd zo zenuwachtig. Straks gaan ze dingen zeggen die ik niet wil weten. Niets ernstigs meegekregen gelukkig.
/eindelevensverhaal
Abla ben je op dieet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
Zou bijna chocolade gaan eten uit verveling.
#careboeieikweet
Fokkers zijn autistenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Unlabeled het volgende:
Net twee turkse abiler op de loopband aan het babbelen achter mij terwijl ik zat te fietsen. Ik werd zo zenuwachtig. Straks gaan ze dingen zeggen die ik niet wil weten. Niets ernstigs meegekregen gelukkig.
/eindelevensverhaal
Rook je nu weer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Should be.
IK VERVLOEK NOG STEEDS DE DAG DAT IK GING STOPPEN MET ROKEN
Moshkilat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Should be.
IK VERVLOEK NOG STEEDS DE DAG DAT IK GING STOPPEN MET ROKEN
Nah beter niet meer aan beginnen toch.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Rook niet. Stoppen was best te doen. Dus nu denk ik vaak: rook zo nu en dan. Ik mis het genieten van een sigaret en het gevoel en rust dat t gaf.Heb soms spijt dat ik ben gestopt
!
En qua afvallen. Ben 31. Ergens na dag 2 van 30 gaat het niet meer.
Ik geef mezelf een week om te gaan hardlopen weer.
Kom anders met KB en mij hardlopen bij Vondelpark.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Rook niet. Stoppen was best te doen. Dus nu denk ik vaak: rook zo nu en dan. Ik mis het genieten van een sigaret en het gevoel en rust dat t gaf.Heb soms spijt dat ik ben gestopt
!
En qua afvallen. Ben 31. Ergens na dag 2 van 30 gaat het niet meer.
Ik geef mezelf een week om te gaan hardlopen weer.
Nee. Had nog longcapaciteit van 80 %. Daarnaast word je als vrouw uberlelijk als je rookt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nah beter niet meer aan beginnen toch.
Snel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hm wanneer gingen wij trouwen?
Wanneer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Kom anders met KB en mij hardlopen bij Vondelpark.
ivetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Had nog longcapaciteit van 80 %. Daarnaast word je als vrouw uberlelijk als je rookt.en je stinkt. Iew. En die gele nagels. En je haar dat maar nicotine ruikt.
Oke.
ik ben hier voor je bbyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Snel.
Alleen is niet leuk meer.
Jij bent niet meer welkom.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Santello wat nodig je stim uit dan, dachr jij en ik samen alleen
[..]
ik ben hier voor je bby
Wallah ne desem. Ik reageer vanuit gevoel en dat brengt soms een verkeerde manier van reageren mee die mensen niet kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tmm Ambi.
Hoe komt het dat jij zo controversieel bent eigenlijk. Je lijkt mij wel aardig.
Ik haat standaard reacties zonder inhoud. Puur om te reageren op het reageren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:24 schreef De_Guidance het volgende:
hmm, tjah zo gaan die dingen.
De leven
Potverdikkie van gemeenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik slecht als ik walg van mn te dikke collega? Ze is zooooo dik en het blijft maar vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |