want trafo!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zag die post en ging op zoek naar tieten maar zag niks, dat was wel een tegenvaller
Lelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:09 schreef Montelly het volgende:
maar...Stimorol mag ook een keer in US posten, ben wel benieuwd.
Ik heb je gezien, valt wel mee toch?quote:
Mooi. Die in de fobo waren kapot oudquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, valt wel mee toch?
moet er altijd tegenovergestelde denken als iemand zegt, die foto's zijn oud.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Die in de fobo waren kapot oud!
Ik plaats nix. Vraag KB. Die is heet.
W8 eve. Zo meteen gaat us weer open en kan Maghrebijnse weer likes bij elkaar rapen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
moet er altijd tegenovergestelde denken als iemand zegt, die foto's zijn oud.![]()
Wat wil je daarmee zeggen, dat je veel "verandert" bent?
proef ik bitterheid?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
W8 eve. Zo meteen gaat us weer open en kan Maghrebijnse weer likes bij elkaar rapen.
Van jou weet ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben heet en stimo ook wel hoor.
wie ben jij en waarom weet jij dat w0wquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Van jou weet ik...en stimo, ook
ik was er vroeg bij toen je nog een pril popje was hier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Naja het is natuurlijk algemeen bekend maar wow hoe weet jij dat nou weer
goed geheugen dan, nu drie jaar verder ben ik nog knapper natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik was er vroeg bij toen je nog een pril popje was hier.
ga ik vanuit, geldt voor jou ook stimorol! Maar hoe ouder je wordt, hoe moeilijke het is om te veranderen (fysiek)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed geheugen dan, nu drie jaar verder ben ik nog knapper natuurlijk
*kuch
hahaha hoe oud denk je dat ik ben dudequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga ik vanuit, geldt voor jou ook stimorol! Maar hoe ouder je wordt, hoe moeilijke het is om te veranderen (fysiek)
Sigarayi biraktim. Birakmaz olaydim.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga ik vanuit, geldt voor jou ook stimorol! Maar hoe ouder je wordt, hoe moeilijke het is om te veranderen (fysiek)
ik heb het ook niet over jou nuquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha hoe oud denk je dat ik ben dude
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sigarayi biraktim. Birakmaz olaydim.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Montelly jij had altijd Barbie UI toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |