Hoiquote:
Eens, wat een klootzakquote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:31 schreef mrstylo het volgende:
Kan die gene nu stoppen!!!!! Heb slaap
[ afbeelding ]
[..]
Hoi
Sup.quote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sup.
Droomt ook iemand nu over jou?
Maar even serieus.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sup.
Droomt ook iemand nu over jou?
Ik heb een vrije dag, maar heb het op één of andere manier vol geplandquote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar even serieus.
Kapot veel te doen morgen.
Jij ook?
En, slaap je al?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:31 schreef mrstylo het volgende:
Kan die gene nu stoppen!!!!! Heb slaap
[ afbeelding ]
[..]
Hoi
Wuahahahahahah ik moest wat dingen bekijken op pinterest van een juf voor knutsel ideeën en ik kon niet verder kijken zonder aan te maken. Dus ik had snel met FB ingelogd. ;3quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat maak je pinterest aan en geen tumblr
Knutselen, leuke tijden waren dat op de basisschool.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Wuahahahahahah ik moest wat dingen bekijken op pinterest van een juf voor knutsel ideeën en ik kon niet verder kijken zonder aan te maken. Dus ik had snel met FB ingelogd. ;3
Nigga....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Knutselen, leuke tijden waren dat op de basisschool.
Waarschijnlijk ga je volgend jaar naar de middelbare school en dan is het over met de pret
foreverrrrr youngquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Knutselen, leuke tijden waren dat op de basisschool.
Waarschijnlijk ga je volgend jaar naar de middelbare school en dan is het over met de pret
Die opmerking in US...quote:
ik zag die post ook en ging op zoek naar tieten maar zag niks, dat was wel een tegenvallerquote:
ik was ook in oost vandaagquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Komen er net twee Turkse toeristen op mij af met gehuurde fietsen, waar de pont is naar Volendam... Vanuit Amsterdam-Oost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |