Ik ken een goede mopquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Alsof jullie volle zalen trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in parfum zit ook alcohol, meestalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bij gisting van brood ontstaat ook alcohol.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken een goede mophahah wat een luekn mopjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kolonya ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:58 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
in parfum zit ook alcohol, meestal
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
telt dat nog, is in augustus gebeurd?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahah wat een luekn mopjenIk zie er nog steeds tegenop dat ik mijn willy eraf moet afhakken voor ons aanstaande huwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd
Probeer gewoon, kost je niks.
Free money
Tumblr is er niks bij, bah wat is Pinterest raar zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
KB heeft de onzedelijke sites ontdekt.
Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in. In een huwelijk moet je investeren maar ik krijg 0 input van jouw kant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds tegenop dat ik mijn willy eraf moet afhakken voor ons aanstaande huwelijk.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe weet jij dat die afbeeldingen op onzedelijke sites staan? Ken jij die sites?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat dit allemaal betekentquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ha ha haaa al twee afbeeldingen 'pin-it'-ed. ben benieuwd of ze me bij elke pin gaan feliciteren en melden dat het gelukt is.
ik voel me een riaatje, lekker pinnen op pinterest.
jongens pinterest is geweldig hebben jullie ook pinterest?
mijn tumblr nietquote:
ik ook niet, mathemaat of sylvesterrr heeft mijn account gehackt en die post gemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit allemaal betekent
Ik heb wel wat beters te doen hoor...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook niet, mathemaat of sylvesterrr heeft mijn account gehackt en die post gemaakt
Hipsterquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ha ha haaa al twee afbeeldingen 'pin-it'-ed. ben benieuwd of ze me bij elke pin gaan feliciteren en melden dat het gelukt is.
ik voel me een riaatje, lekker pinnen op pinterest.
jongens pinterest is geweldig hebben jullie ook pinterest?
juist geen hipster manquote:
Ik hou niet van geforceerde artismequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
juist geen hipster man
kijk deze tumblr dan
http://alcrego.tumblr.com/
hoiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat maak je pinterest aan en geen tumblr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |