Dat zijn zij wel verplichtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen niet.
Te veel bullcrap en faalangst.quote:
<33333quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hadden echt zoveel gekut daarmeeeee.
[..]
[ afbeelding ]
ergo: eet taart en ht komt helemaal goed bby
Oh! Daar dacht ik zelf inderdaad niet eens aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De URL van je plaatje ingevoerd in Google en daarna op 'op afbeelding zoeken' geklikt. Dan zoekt-ie naar alle beschikbare resoluties van dat plaatje op het web. Kun je de volgende keer zelf ook doen (bijvoorbeeld om de herkomst van een afbeelding te achterhalen).
telt dat nog, is in augustus gebeurd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn zij wel verplicht
Gewoon http://www.euclaim.nl inschakelen, die vragen wel eens flinke commissie over de schadevergoeding.
stahp nu denkt iedereeen dat ik zulke rare grapjes maakquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan toch niet in Nederland? Het regent hier best vaak.
/slechte humor
Bij gisting van brood ontstaat ook alcohol.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:40 schreef AMAR420 het volgende:
moslims jullie mogen geen ijs meer bij mcd's
[ afbeelding ]
KB hou op met die slechte grappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
/slechte humor
Moest bijna glimlachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
/slechte humor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stahp nu denkt iedereeen dat ik zulke rare grapjes maak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |