Fuck Thy. Maar dit jaar kwam ik echt 5 min voor vertrek aankakken en ze namen me aan. Zelfde met Istanbul, ook al moest ik daarvoor uberkutwijf spelen. Ging erg easy.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Vertel, vrind.
[..]
Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen niet.
Wij hadden echt zoveel gekut daarmeeeee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fuck Thy. Maar dit jaar kwam ik echt 5 min voor vertrek aankakken en ze namen me aan. Zelfde met Istanbul, ook al moest ik daarvoor uberkutwijf spelen. Ging erg easy.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]https://static-secure.gui(...)-Plan-by-Chr-014.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:04 schreef De_Guidance het volgende:
Het is zeker etenstijd voor Kazen.
oh my goodie ik weet niet eens hoe te reagerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
https://static-secure.gui(...)-Plan-by-Chr-014.jpg
RT. Gewoon etenstijd nu, smakelijk allemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.
Het isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom moet daar zo'n provocerend ei in zitten?
Ook net gegeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.
De URL van je plaatje ingevoerd in Google en daarna op 'op afbeelding zoeken' geklikt. Dan zoekt-ie naar alle beschikbare resoluties van dat plaatje op het web. Kun je de volgende keer zelf ook doen (bijvoorbeeld om de herkomst van een afbeelding te achterhalen).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh my goodie ik weet niet eens hoe te reageren
hoe heb je die gevonden?
[..]
Zij van de mijne hoor ik weet niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:08 schreef De_Guidance het volgende:
Iedereen zeker genieten van moeders kookkunsten, evde kalmışlar
Dat zijn zij wel verplichtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen niet.
Te veel bullcrap en faalangst.quote:
<33333quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hadden echt zoveel gekut daarmeeeee.
[..]
[ afbeelding ]
ergo: eet taart en ht komt helemaal goed bby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |