Pışşııık!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maar. Geef je ticket maar aan mij.
Apo. Her biji Apo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Her biji Barzani, hewal!
Komt 't geloofwaardig over?
Owh shit..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Natalee Holloway 2.0
''Ze begon helemaal te shaken, Patrick...''
Anders het jaar daar opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo gulzig zijn en een weekje minder lang naar de Malediven/Indonesie..
Of veel overwerken en tijd voor tijd aanvragen.
"Step aside please and wait here sir"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Her biji Barzani, hewal!
Komt 't geloofwaardig over?
Of maybe meteen naar New York haha. Mijn contract is ietsjes verlengd dus ik kan daarna nog op vakantie gaan (mijn plan was eerst om na het eindigen van mijn contract, tijdens WW, op vakantie te gaan).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar je wilde in februari nog beginnen met school, toch? Curaçao daarna pas?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Step aside please and wait here sir"
O, dat is nog even mooi meegenomen dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of maybe meteen naar New York haha. Mijn contract is ietsjes verlengd dus ik kan daarna nog op vakantie gaan (mijn plan was eerst om na het eindigen van mijn contract, tijdens WW, op vakantie te gaan).
Mijn contract is drie weken verlengd waarvan twee weken vakantie btw.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of maybe meteen naar New York haha. Mijn contract is ietsjes verlengd dus ik kan daarna nog op vakantie gaan (mijn plan was eerst om na het eindigen van mijn contract, tijdens WW, op vakantie te gaan).
![]()
Mijn eerste trip alleen buiten Nederland was met jou. Do you rememberrrr. Baby Genus en Borte.quote:
Her biji Yavuz Sultan Selimquote:
heet jij damla?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Haha, nicenice.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Heet jij ਹਾਰਿਆ / Hāri'ā?quote:
Is er bij Airbnb trouwens een uiterlijke annuleringstijd? Dat ze niet een dag voor je reis je boeking nog gaan annuleren en je genoodzaakt bent om naar een hotel te gaan ofzo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn eerste trip alleen buiten Nederland was met jou. Do you rememberrrr. Baby Genus en Borte.
Annuleren kunnen ze altijd. Airbnb kan niemand dwingen om jou op te vangen. Wel is het zo dat je (meestal) een vergoeding krijgt en Airbnb jou helpt met het vinden van een nieuwe kamer/huis (wanneer je op het laatste moment wordt afgebeld).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is er bij Airbnb trouwens een uiterlijke annuleringstijd? Dat ze niet een dag voor je reis je boeking nog annuleren en je genoodzaakt bent om naar een hotel te gaan ofzo?
https://www.airbnb.nl/help/article/166quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is er bij Airbnb trouwens een uiterlijke annuleringstijd? Dat ze niet een dag voor je reis je boeking nog gaan annuleren en je genoodzaakt bent om naar een hotel te gaan ofzo...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Annuleren kunnen ze altijd. Airbnb kan niemand dwingen om jou op te vangen. Wel is het zo dat je (meestal) een vergoeding krijgt en Airbnb jou helpt met het vinden van een nieuwe kamer/huis (wanneer je op het laatste moment wordt afgebeld).
Hopen dat het niet gebeurt dan. Zou meteen een rot begin van de reis zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
https://www.airbnb.nl/help/article/166
Wel eens van gehoord, maar snap niet precies wat je ermee kunt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pot5jandikkeme, wat is pinterest een kutwebsite. Word er helemaal agressief van!
Ik was op zoek naar één poster en ik kwam via google daar op uit. Maar ik kon helemaal niks zonder me eerst te registreren of mijn facebook eraan te koppelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, maar snap niet precies wat je ermee kunt.Waar gebruik je het voor?
jah.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nicenice.
[..]
Heet jij ਹਾਰਿਆ / Hāri'ā?
Haha...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar één poster en ik kwam via google daar op uit. Maar ik kon helemaal niks zonder me eerst te registreren of mijn facebook eraan te koppelen.Dus ik dat gedaan, moest ik allemaal stappen volgen om mijn account te 'activeren' en opeens volgde ik ook allemaal mensen van mijn facebookvriendenlijst.
_!
Die poster overigens niet gevonden.
Ik voel me bedrogen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel, vrind.quote:Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Hollands familielid van mij ging voor 300pp een week met zijn gezin naar Turkije all-inc.
Flinke vertraging op de heenweg, krijgen zij +- 400pp vergoeding van de luchtvaartmaatschappij.
Fuck Thy. Maar dit jaar kwam ik echt 5 min voor vertrek aankakken en ze namen me aan. Zelfde met Istanbul, ook al moest ik daarvoor uberkutwijf spelen. Ging erg easy.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Vertel, vrind.
[..]
Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen niet.
Wij hadden echt zoveel gekut daarmeeeee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fuck Thy. Maar dit jaar kwam ik echt 5 min voor vertrek aankakken en ze namen me aan. Zelfde met Istanbul, ook al moest ik daarvoor uberkutwijf spelen. Ging erg easy.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]https://static-secure.gui(...)-Plan-by-Chr-014.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:04 schreef De_Guidance het volgende:
Het is zeker etenstijd voor Kazen.
oh my goodie ik weet niet eens hoe te reagerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
https://static-secure.gui(...)-Plan-by-Chr-014.jpg
RT. Gewoon etenstijd nu, smakelijk allemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.
Het isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom moet daar zo'n provocerend ei in zitten?
Ook net gegeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.
De URL van je plaatje ingevoerd in Google en daarna op 'op afbeelding zoeken' geklikt. Dan zoekt-ie naar alle beschikbare resoluties van dat plaatje op het web. Kun je de volgende keer zelf ook doen (bijvoorbeeld om de herkomst van een afbeelding te achterhalen).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh my goodie ik weet niet eens hoe te reageren
hoe heb je die gevonden?
[..]
Zij van de mijne hoor ik weet niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:08 schreef De_Guidance het volgende:
Iedereen zeker genieten van moeders kookkunsten, evde kalmışlar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |