Haha...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar één poster en ik kwam via google daar op uit. Maar ik kon helemaal niks zonder me eerst te registreren of mijn facebook eraan te koppelen.Dus ik dat gedaan, moest ik allemaal stappen volgen om mijn account te 'activeren' en opeens volgde ik ook allemaal mensen van mijn facebookvriendenlijst.
_!
Die poster overigens niet gevonden.
Ik voel me bedrogen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel, vrind.quote:Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Hollands familielid van mij ging voor 300pp een week met zijn gezin naar Turkije all-inc.
Flinke vertraging op de heenweg, krijgen zij +- 400pp vergoeding van de luchtvaartmaatschappij.
Fuck Thy. Maar dit jaar kwam ik echt 5 min voor vertrek aankakken en ze namen me aan. Zelfde met Istanbul, ook al moest ik daarvoor uberkutwijf spelen. Ging erg easy.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Vertel, vrind.
[..]
Nou dan vlogen ze wel met een goede maatschappij. Turkish Airlines doet zulke dingen niet.
Wij hadden echt zoveel gekut daarmeeeee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fuck Thy. Maar dit jaar kwam ik echt 5 min voor vertrek aankakken en ze namen me aan. Zelfde met Istanbul, ook al moest ik daarvoor uberkutwijf spelen. Ging erg easy.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]https://static-secure.gui(...)-Plan-by-Chr-014.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:04 schreef De_Guidance het volgende:
Het is zeker etenstijd voor Kazen.
oh my goodie ik weet niet eens hoe te reagerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
https://static-secure.gui(...)-Plan-by-Chr-014.jpg
RT. Gewoon etenstijd nu, smakelijk allemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.
Het isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom moet daar zo'n provocerend ei in zitten?
Ook net gegeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga nu ook eten. Kom niet haten met je haat.
De URL van je plaatje ingevoerd in Google en daarna op 'op afbeelding zoeken' geklikt. Dan zoekt-ie naar alle beschikbare resoluties van dat plaatje op het web. Kun je de volgende keer zelf ook doen (bijvoorbeeld om de herkomst van een afbeelding te achterhalen).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh my goodie ik weet niet eens hoe te reageren
hoe heb je die gevonden?
[..]
Zij van de mijne hoor ik weet niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:08 schreef De_Guidance het volgende:
Iedereen zeker genieten van moeders kookkunsten, evde kalmışlar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |