Als ie tevoorschijn komt, zing ik ook een liedje: "PRINS ALI, JA DAAR IS DIE"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je begrijpt dat deze associatie nooit meer verdwijnt in mijn hoofd?
Disney gezang is wel echt een turnoffquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als ie tevoorschijn komt, zing ik ook een liedje: "PRINS ALI, JA DAAR IS DIE"
Doe normaaaaaaaaal. Disneyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Disney gezang is wel echt een turnoff
Ja maar niet als de willy tevoorschijn komt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaaaaaaaaal. Disney
Ben niet boos. Als ik boos ben scheld ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]meteen zo boos, wat een gekkigheid
Hitler.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat lieg je deli.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja maar niet als de willy tevoorschijn komt.
Nou, sorry voor mijn aanname hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet boos. Als ik boos ben scheld ik.
Je zou eens moeten stoppen met je aannames.
Ik heb n hart van goud. Ik vergeef je.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan ga ik op een hoog toontje zingen uit angst en schrik ja.
[..]
Nou, sorry voor mijn aanname hoor.
I can open your eyesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Disney gezang is wel echt een turnoff
Wat ontzettend nobel van je, maar ik vergeet dit niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb n hart van goud. Ik vergeef je.
Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
I can open your eyes
Take you wonder by wonder
Over, sideways and under
On a magic carpet ride
Ik denk dan aan perverse dingen.quote:
Ok. Tis je vergeven.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ontzettend nobel van je, maar ik vergeet dit niet.
Ik heb KB niet afgekraaktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zelf kraakt ie KB af. Maar dat zien we niet.
Weet ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk dan aan perverse dingen.
Het is gewoon niet waar. Ik snap niet waarom je en eens zo jaloers moet doenquote:
Dude. Je zei ze stalkt me. Verder heb je niets gezegd. Dat weet KB al. Maar goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar. Ik snap niet waarom je en eens zo jaloers moet doen
Dat lees je toch? Maar hey. Zoek het lekker uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke snotneus is het deze keer?
Dat verwijt kreeg ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
Sws wat jaloers? Op dat KB internet aandacht krijgt van een snotneus?
Neen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |