Het is gewoon niet waar. Ik snap niet waarom je en eens zo jaloers moet doenquote:
Dude. Je zei ze stalkt me. Verder heb je niets gezegd. Dat weet KB al. Maar goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar. Ik snap niet waarom je en eens zo jaloers moet doen
Dat lees je toch? Maar hey. Zoek het lekker uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke snotneus is het deze keer?
Dat verwijt kreeg ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
Sws wat jaloers? Op dat KB internet aandacht krijgt van een snotneus?
Neen.
O aub, KB heeft ook aan me verteld dat ik aan jou verteld zou hebben dat ze lelijk is, terwijl ik haar nog niet eens gezien hebquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Je zei ze stalkt me. Verder heb je niets gezegd. Dat weet KB al. Maar goed.
Dan liegt KB. Dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O aub, KB heeft ook aan me verteld dat ik aan jou verteld zou hebben dat ze lelijk is, terwijl ik haar nog niet eens gezien heb
Rare mensen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verwijt kreeg ik ook
Hij is nogal vol van zichzelf
Drama alom. Turkse soapserie. Heel veel dm's.quote:
Ik doe hier niet aan mee. Ciaoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat speelt er allemaal. Hou de uninitiated even op de hoogte dan
[ afbeelding ]
Grote doofpot moet dat zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe hier niet aan mee. Ciao
Jijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap hier niks meer van.
[..]![]()
!
Sommige mannen welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef Montelly het volgende:
Gvd aardige cringe hierwat een drama zeg, helemaal als man zijnde zo iets van aan moet trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |