O aub, KB heeft ook aan me verteld dat ik aan jou verteld zou hebben dat ze lelijk is, terwijl ik haar nog niet eens gezien hebquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Je zei ze stalkt me. Verder heb je niets gezegd. Dat weet KB al. Maar goed.
Dan liegt KB. Dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O aub, KB heeft ook aan me verteld dat ik aan jou verteld zou hebben dat ze lelijk is, terwijl ik haar nog niet eens gezien heb
Rare mensen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verwijt kreeg ik ook
Hij is nogal vol van zichzelf
Drama alom. Turkse soapserie. Heel veel dm's.quote:
Ik doe hier niet aan mee. Ciaoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat speelt er allemaal. Hou de uninitiated even op de hoogte dan
[ afbeelding ]
Grote doofpot moet dat zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe hier niet aan mee. Ciao
Jijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap hier niks meer van.
[..]![]()
!
Sommige mannen welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef Montelly het volgende:
Gvd aardige cringe hierwat een drama zeg, helemaal als man zijnde zo iets van aan moet trekken
Ja, ik hoop dat dat minder wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerder interessant dat het % desalniettemin zo hoog blijft in Turkije
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat minder wordt.
Waarom kan je zo slecht tegen andere meningen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?
Is het het één of het ander? Het zou wel heel tragisch zijn als ik hier "voor de sier" zou zijn en ik heb ook niet het gevoel alsof ik iets nuttigs moet toevoegen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?
Dat verandert niks aan de positie van gays. Die is overal hetzelfde.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat minder wordt.
Mijn uitspraak had verder niets te maken met de positie van LGBT'ers, maar nu je er toch over begonnen bent: wat bedoel je precies? En hoezo dubbelzinnig?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de positie van gays. Die is overal hetzelfde.
Beetje dubbelzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder religie betekent niet dat jij met je vriendje overal op straat kan lopen. Dat kan in NL zelfs niet overalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn uitspraak had verder niets te maken met de positie van LGBT'ers, maar nu je er toch over begonnen bent: wat bedoel je precies? En hoezo dubbelzinnig?
Dat kan prima op veel plekken in NL.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Minder religie betekent niet dat jij met je vriendje overal op straat kan lopen. Dat kan in NL zelfs niet overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |