Ja, ik hoop dat dat minder wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerder interessant dat het % desalniettemin zo hoog blijft in Turkije
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat minder wordt.
Waarom kan je zo slecht tegen andere meningen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?
Is het het één of het ander? Het zou wel heel tragisch zijn als ik hier "voor de sier" zou zijn en ik heb ook niet het gevoel alsof ik iets nuttigs moet toevoegen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook iets nuttig toe te voegen of ben je hier alleen voor de sier?
Dat verandert niks aan de positie van gays. Die is overal hetzelfde.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat minder wordt.
Mijn uitspraak had verder niets te maken met de positie van LGBT'ers, maar nu je er toch over begonnen bent: wat bedoel je precies? En hoezo dubbelzinnig?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de positie van gays. Die is overal hetzelfde.
Beetje dubbelzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder religie betekent niet dat jij met je vriendje overal op straat kan lopen. Dat kan in NL zelfs niet overalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn uitspraak had verder niets te maken met de positie van LGBT'ers, maar nu je er toch over begonnen bent: wat bedoel je precies? En hoezo dubbelzinnig?
Dat kan prima op veel plekken in NL.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Minder religie betekent niet dat jij met je vriendje overal op straat kan lopen. Dat kan in NL zelfs niet overal
De positie van homoseskuelen is in Boston en Amsterdam of Uruguay is inderdaad hetzelfde als in Uganda en Jedda.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de positie van gays. Die is overal hetzelfde.
Beetje dubbelzinnig
Je hebt ook veel liberale gelovigen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:04 schreef AMAR420 het volgende:
zal best. als ik in alanya en izmir ben zie ik de modernste turkse meiden, die je als niet-turk gewoon kan daten (als je een beetje charme hebt ofzeu)
religieus zeg..
Wat blijft er dan over van goed en kwaad, als je het zo door kan trekken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt ook veel liberale gelovigen.
Die vinden God heel belangrijk maar dan meer alsin leidraad voor goed en kwaad ipv niet drinken of niet daten.
Ik hoop dat het in Nederland en Turkije meer wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerder interessant dat het % desalniettemin zo hoog blijft in Turkije
Do no harm?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat blijft er dan over van goed en kwaad?
Had je daar God voor nodig dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef De_Guidance het volgende:
Do no harm?
Niet stelen, niet liegen, niet rapen, niet kapotslaan?
Mensen in nood helpen.
Dat soort dingen.
Denk jij dat mijn uitspraak ermee te maken heeft dat ik overal met mijn vriendje hand in hand zou willen lopen? Ga je al mijn uitspraken voortaan betrekken tot mijn seksuele identiteit?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Minder religie betekent niet dat jij met je vriendje overal op straat kan lopen. Dat kan in NL zelfs niet overal
Ik niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Had je daar God voor nodig dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |