Mag ik vragen hoe je ouders hebben gereageerd op dat je (ook) je zwaard de andere kant op zwaait?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:53 schreef De_Guidance het volgende:
Ik aardappelen en köfte uit de oven.
Met dank aan Annem.
LOL@USA, smeer hem vriend..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De positie van homoseskuelen is in Boston en Amsterdam of Uruguay is inderdaad hetzelfde als in Uganda en Jedda.
[ afbeelding ]
Hey Bortequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
Een vet brood gozleme like ding uit Posof.
Ja dat mag. Wel goed in het algemeen. Mag mezelf wel gelukkig prijzen wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je ouders hebben gereageerd op dat je (ook) je zwaard de andere kant op zwaait?
Of heb je ze het nog niet verteld?
Hoe is het met je?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Neu, ik ga me niet conformeren aan jouw levensstandaard, ik zal niet simpelweg schijt hebben. Ik trek me er iets van aan en dat is mijn goed democratisch recht, als u dat niet blieft vertrekt u maar naar waar u vandaan kwam. Doei.
Altijd spijt om hier te posten achteraf. Altijd gezeik en altijd puberaal gedrag.
Dit, dus. Mijn uitspraak - die geheel oprecht en gemeend is, overigens - viel duidelijk niet in de smaak, omdat ik uiting geef aan een hoop die haaks staat op die van Appie. En dat bevalt hem kennelijk niet. Spoiler, AM: ik ben niet de enige die er een mening op nahoudt die jou niet bevalt. Deal with it, met name als je zo veel waarde hecht aan "democratie".quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend.
Je hoeft je nergens aan te conformeren.
Iemand post een plaatje over het percentage mensen dat religie belangrijk vindt.
Iemand anders reageert en zegt "ik hoop dat het minder wordt"
Het is je democratisch recht om hierop te reageren (zonder geweld of dreigementen uiteraard, maar dat doe je gelukkig ook niet)
Echter, het zou voor de discussie esthetiek en ethiek beter zijn om hier niet op te reageren als een gebeten hond. Dus geen persoonlijke aanval of mensen wegjagen. Danwel vragen of ze versiering zijn.
Waarom? Omdat je zo voorkomt dat de discussie verzandt in persoonlijke aanvallen over en weer en zelf ook wat intelligenter overkomt. Het recht om dit niet te doen heb je gelukkig wel in een liberale democratie. Maar dan kun je verwachten dat mensen weer persoonlijk terug gaan doen.
Voorbeelden van een normale reactie zouden kunnen zijn uitleggen waarom je hoopt dat mensen wel religieuzer worden bijvoorbeeld.
Helaas kies je ervoor in slachtofferrol te gaan en doen alsof jij de partij bent die zijn zegje niet mag doen. Dat mag je wel, gelukkig. En genus mag je net zo goed advies geven schijt te hebben.
Ok ik verander hem wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:41 schreef Santello het volgende:
Wat gedoe allemaal.
Mathemaat ook met z'n ui van KB. Zo verwarrend allemaal.
Dit is niet meer up-to-date; er is onlangs heel wat voortuigang geboekt, gelukkig!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
LOL@USA, smeer hem vriend..
[ afbeelding ]
Thank you.quote:
achja zoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt ook veel liberale gelovigen.
Die vinden God heel belangrijk maar dan meer alsin leidraad voor goed en kwaad ipv niet drinken of niet daten.
ik heb nog foto's van m'n vader rond die tijd, in Irak. Ook zo'n hipsterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:57 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
In Beiroet 1978, waren ze nog hipster.
morgenochtend jongequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is ook in India uitgevonden he...
Haha mijne ook, inclusief bakkebaarden en beatles-kapsel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
ik heb nog foto's van m'n vader rond die tijd, in Irak. Ook zo'n hipster
dat vond jij sexy tochquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:42 schreef AMAR420 het volgende:
sommige meiden hebben ook bakkebaarden
Ging bij mn mattie eten. Chill.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat...
Jij maakt altijd eten voor je ouders en gaat zelf iets anders eten of zo?
Homo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging bij mn mattie eten. Chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |