OMG WAT STAAT DAAR VERTAAL HET.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Whoa, wel echt lullig dat je dit zo zegt over KB, wat heeft ze jou aangedaan?
Nu begrijp waarom sommige Turken zo Nederlands praten. Ze hebben Google Translate in hun hoofd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG WAT STAAT DAAR VERTAAL HET.
Wat de fuck je . Niet de mond van het meisje ? Hij zegt tegen mij dat probleem .
Okeoke. Ik kan er bijna kaas van maken.
Hele groffe woorden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG WAT STAAT DAAR VERTAAL HET.
Wat de fuck je . Niet de mond van het meisje ? Hij zegt tegen mij dat probleem .
Okeoke. Ik kan er bijna kaas van maken.
Associatief vermogen van heb ik jou daar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:42 schreef De_Guidance het volgende:
Klinkerbotsing rijmt op bukakekring
Gunesbuteo rijmt op homo
Guidance rijmt op sjanse
Het is wat allemaal
Ik ben hoogbegaafd denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Associatief vermogen van heb ik jou daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oja, jij hebt je onlangs bekeerd tot het lesbianisme. Goed dat DG heeft beloofd z'n pipi voor je eraf te hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Je mede Azeriaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef GenusButeo het volgende:
Ik voel me zo leeg hier zonder Ayca.
Daarvoor had ik ook niet zoveel met jullie aanhangsels hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja, jij hebt je onlangs bekeerd tot het lesbianisme. Goed dat DG heeft beloofd z'n pipi voor je eraf te hakken.
Ja, ik kijk dus naar die tekst boven m'n UI terwijl er een traan over m'n wang biggelde.quote:
Ja ze ineens een radicale mannenhatendequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja, jij hebt je onlangs bekeerd tot het lesbianisme. Goed dat DG heeft beloofd z'n pipi voor je eraf te hakken.
Laat Prins Ali het niet horen, wordt ie droevig van.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarvoor had ik ook niet zoveel met jullie aanhangsels hoor.
Knuffel geeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik kijk dus naar die tekst boven m'n UI terwijl er een traan over m'n wang biggelde.
Je begrijpt dat deze associatie nooit meer verdwijnt in mijn hoofd?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Laat Prins Ali het niet horen, wordt ie droevig van.
ja soms heb je datquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja ze ineens een radicale mannenhatende
lesbian geworden.
Maar in een goede relatie heb je dingen voorelkaar over.
Ik zie je als iemand waar ik niet mee kan lachen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie stimorol als mijn oudere zus waar ik geen goede band mee heb, maar af en toe wel mee kan lachen.
Wie vind je wel lief?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie je als iemand waar ik niet mee kan lachen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie je als iemand waar ik niet mee kan lachen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |