okquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 @ 17:13 schreef Nailz1911 het volgende:
Vader van een vriendin van mijn broertje zei dat er 4-5 doden zijn gevallen. Man werkt bij de brandweer in Haaksbergen.
het is niet haaks in haaksbergenquote:
godverquote:
Pffquote:
NOS Extra Journaal. Bron is de burgemeesterquote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
Zonder bron is dit natuurlijk waardeloos
quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
15 gewonden en 2 dodenquote:
Zegt de burgemeester.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
De burgemeester is de bron.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
Grappig post hoor dit. Respectloos.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
In elk geval dus 2 kinderen dood.
Maar blijf lekker grappen maken en lolbroeken hier in dit topic hoor...
Kutkneuzen.
quote:
Wedden dat ze straks ook met de oplossing zeecontainers komen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef Evertjan het volgende:
NOS vraagt zich eigen al gelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren
Had ik ook gedaan, misschien kan ik maar beter geen kinderen nemen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat erg
waarom nemen mensen kinderen mee naar zoiets??
Is denk verder nog niet heel veel nieuws en ze moeten toch wat vertellenquote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef Evertjan het volgende:
NOS vraagt zich eigen al gelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren
Om een dikke truck te zien... duhhhquote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat erg
Nou omdat kleine jongetje grote auto's leuk vinden? Zomaar een idee.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat erg
Omdat er een ambtenaar op dinsdagmiddag een vergunning heeft afgegeven. Dus is het veilig.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb nog zo gezegd dat ze die rooie niet moesten laten rijden.
Denk eerder dat je het bij de organisatie moet zoeken dan bij de bestuurder.quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou kinderen wel naar monster truck festival in gelredome meenemen met gehoorbescherming maar ik was denk ik niet daar gaan staan zo dicht op de trucks. Bizar hoe organisatie dat een veilige marge leekquote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef Guanabana het volgende:
Verdomme, wel twee kinderen dood door zo'n achterlijk onverantwoord evenement.
Alsof de grappen wel oke zouden zijn geweest wanneer het twee volwassenen waren.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
Kutkneuzen.
waarom niet?quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat erg
Uiteraard. Want dat is gewoon DE oplossing voor dit soort evenementen. Moet wel dat plein een stuk groter zijn, want dat is sowieso al veel te klein.quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wedden dat ze straks ook met de oplossing zeecontainers komen?
quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef Evertjan het volgende:
laten we geen grappen meer maken mensen.
Bij beide is ook nog een optie.quote:Op zondag 28 september 2014 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk eerder dat je het bij de organisatie moet zoeken dan bij de bestuurder.
Op welk kanaal zit dat?quote:
Die kunnen zelf het gevaar inschatten en zijn dan stom geweest. Die kinderen hebben waarschijnlijk te horen gekregen " ga daar maar staan, dan kan je het goed zien"quote:Op zondag 28 september 2014 17:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alsof de grappen wel oke zouden zijn geweest wanneer het twee volwassenen waren.
Maar verder ben ik het wel met je eens.
Mijn neefjes ook. Mag er echt niet aan denken dat zoiets mijn neefjes zou overkomen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
waarom niet?
Mijn neefje van vier zou het geweldig vinden.
Ik verwoordde het idd wat raar. Excuus.quote:Op zondag 28 september 2014 17:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alsof de grappen wel oke zouden zijn geweest wanneer het twee volwassenen waren.
Maar verder ben ik het wel met je eens.
Omdat je ervan uit mag gaan dat zo'n evenement veilig is? En dat de chauffeurs weten wat ze doen? En omdat het gewoon tof is, zulke bizar grote trucks? Het is geen Russisch roulette of zo.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat erg
Hoezo ben jr stom als je daar gaat staan?quote:Op zondag 28 september 2014 17:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kunnen zelf het gevaar inschatten en zijn dan stom geweest. Die kinderen hebben waarschijnlijk te horen gekregen " ga daar maar staan, dan kan je het goed zien"
schat jou verstandelijk vermogen veel lager in, als je op zo'n moment met dit soort grapjes meent te moeten komen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe groot is zo'n truck? Past dat tussen die sloopauto's en de hekken? Ja. *Tekent*.quote:Op zondag 28 september 2014 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat er een ambtenaar op dinsdagmiddag een vergunning heeft afgegeven. Dus is het veilig.
Wat een geluk dat ze er zo goed zijn afgekomen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
pfffffff, zus aan de telefoon gehad iedereen erg geschrokken paar blauwe plekken, stonden naast de Bierkraam nog geen meter van waar de truck inreed, ziekenhuisbezoek was niet nodig, was al op de fiets naar ziekenhuis.
Mijn nichtjes 7 en 8 waren weg gerend en gevallen en was iemand op een van de meisjes gaan staan in blinde paniek, maar gelukkig alleen schaafwondjes en blauwe plekken.
* theguyver pakt even glaasje water....
Sorry, ik zal mij morgen in het zwart hullen en meelopen met de onvermijdelijke stille tocht.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
Kutkneuzen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
pfffffff, zus aan de telefoon gehad iedereen erg geschrokken paar blauwe plekken, stonden naast de Bierkraam nog geen meter van waar de truck inreed, ziekenhuisbezoek was niet nodig, was al op de fiets naar ziekenhuis.
Mijn nichtjes 7 en 8 waren weg gerend en gevallen en was iemand op een van de meisjes gaan staan in blinde paniek, maar gelukkig alleen schaafwondjes en blauwe plekken.
Dat is gewoon Nederland 1 manquote:
nu doe je alsof het hun eigen schuld isquote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoezo ben jr stom als je daar gaat staan?
bron?quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
Erg veel mazzel gehad zeg. Mooi dat ze niets overkomen is, sterkte.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
Kutkneuzen.
Ondanks alles, voor jullie goed nieuwsquote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
quote:Bij een evenement in het centrum van Haaksbergen is een monstertruck het publiek ingereden. Daarbij zijn twee kinderen omgekomen. Ook zouden er zeker vijftien gewonden zijn. Dat heeft de burgemeester van Haaksbergen bevestigd.
http://nos.nl/artikel/703(...)ruck-in-publiek.html
quote:Op zondag 28 september 2014 @ 17:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij het ongeluk zijn twee kinderen overleden. 15 mensen zijn gewond geraakt. Dat laat burgemeester Hans Gerritsen weten.
Dit. Eerste wat ik dacht toen ik het filmpje zag. Plein is vrij klein en publiek staat er veel te dicht op. Die trucks kunnen alle kanten op stuiterenquote:Op zondag 28 september 2014 17:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uiteraard. Want dat is gewoon DE oplossing voor dit soort evenementen. Moet wel dat plein een stuk groter zijn, want dat is sowieso al veel te klein.
Oud nieuwsquote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef IkWilbert het volgende:
Twee kinderen overleden... Verschrikkelijk!
euh, nee?quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nu doe je alsof het hun eigen schuld is
Dank je schrok me de pleuris...quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een geluk dat ze er zo goed zijn afgekomen.
Sterkte.
Ja want dat is de énige manier waarop je een beetje normaal met zoiets kunt omgaan ja.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mij morgen in het zwart hullen en meelopen met de onvermijdelijke stille tocht.
Was nog maar 3 keer eerder gepost.quote:
Ik zou een biertje pakken.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Evertjan het volgende:
Rampenplan Overijssel in werking gezet
Ik vind die types die meteen een schuldige aanwijzen eigenlijk erger.quote:Op zondag 28 september 2014 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verwoordde het idd wat raar. Excuus.
De grappen waren sowieso al achterlijk. Maar er zijn altijd van die treurige types die in dit soort topics aandacht moeten zoeken op zo'n manier. Tot hun eigen familie erbij betrokken is, benieuwd hoe lollig het dán allemaal nog zou zijn.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
Kutkneuzen.
ooooooahohoohahquote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Was nog maar 3 keer eerder gepost.
Irritante gillende wijven.
Laat maar zitten, Greys, dat snappen ze toch niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want dat is de énige manier waarop je een beetje normaal met zoiets kunt omgaan ja.![]()
Tussen de boel belachelijk maken met grappen en stille tochten zit nog een heel scala aan normale reacties hoor. Maar laat maar, ga fijn je gang en ben er trots op
quote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want dat is de énige manier waarop je een beetje normaal met zoiets kunt omgaan ja.![]()
Tussen de boel belachelijk maken met grappen en stille tochten zit nog een heel scala aan normale reacties hoor. Maar laat maar, ga fijn je gang en ben er trots op
Gelukkig. Heel FOK! leeft mee met je nichtjes.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
Omdat iedereen met een klein beetje verstand kan zien dat het daar allemaal veel te krap is. Er hoeft maar een beetje fout te gaan en het is meteen echt fout. Dat kon je echt van tevoren ook wel bedenken.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoezo ben jr stom als je daar gaat staan?
Ebola die kent u niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Laatste nieuws: Het laatste uur zijn er zo'n 600 kinderen overleden aan honger...
Ojaa niet belangrijk
Mongool.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Laatste nieuws: Het laatste uur zijn er zo'n 600 kinderen overleden aan honger...
Ojaa niet belangrijk
Hier lijkt de grootte van het terrein wel mee te vallen.quote:
Dat is vanavond geen breaking news op SBS6 dus niet belangrijk.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Ojaa niet belangrijk
Van die bloedserieuze huisvrouwtjes. Ze deelt nu vast ook van die plaatjes met kaarsjes op haar facebook.quote:
Volwassenen kunnen dat. Kinderen niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat iedereen met een klein beetje verstand kan zien dat het daar allemaal veel te krap is. Er hoeft maar een beetje fout te gaan en het is meteen echt fout. Dat kon je echt van tevoren ook wel bedenken.
Ook.quote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind die types die meteen een schuldige aanwijzen eigenlijk erger.
Ja, echt iedereen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat iedereen met een klein beetje verstand kan zien dat het daar allemaal veel te krap is. Er hoeft maar een beetje fout te gaan en het is meteen echt fout. Dat kon je echt van tevoren ook wel bedenken.
Achterafgelul.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef Evertjan het volgende:
zit ook net te kijken op Facebook naar een filmpje maar waarom zijn er dan nog mensen die dan op Like klikken bij zoiets![]()
Dat vinden ze leuk.quote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef Evertjan het volgende:
zit ook net te kijken op Facebook naar een filmpje maar waarom zijn er dan nog mensen die dan op Like klikken bij zoiets![]()
In een ontwikkeld land waar allerlei vergunningen en veiligheidsplannen zijn mag je als omstander (leek) er van uitgaan dat het veilig is bevonden bij zo'n evenement.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is de schuld van het Geloof van de Vrede.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Ojaa niet belangrijk
kinderen worden ook nog meestal over het hek heen getild bij dit soort evenementen door de oudersquote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volwassenen kunnen dat. Kinderen niet.
Rot ff op manquote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Ojaa niet belangrijk
Nou dan reageer je hier toch niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
2 doden ook niet. Shit happens
Kom op RTL.quote:17:21 uur:
Volgens de NOS zij er twee kinderen dood en 15 gewonden. De bron is de burgemeester van Haaksbergen.
17:17 uur:
Het Medisch Sprectrum Twente zou personeel hebben opgeroepen vanwege het drama.
Ze heeft vast een paar dagen haar FB profielfoto op zwart gezet om de slachtoffers van MH17 te herdenken inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Van die bloedserieuze huisvrouwtjes. Ze deelt nu vast ook van die plaatjes met kaarsjes op haar facebook.
quote:Op zondag 28 september 2014 @ 17:28 schreef rogier21 het volgende:
[..]
De veiligheid gaat in Amerika nog veel verder! Die auto's hebben automatische dodemans knoppen, als ze gebotst worden gaan ze uit, gaan ze buiten een bepaalde radius dan wordt de rem ook automatisch ingetrapt.
Wat ze hier doen is gewoon triest, een lintje en wat hekjes gaat die 4 ton wagens niet tegenhouden.
omdat ze het blijkbaar leuk vindenquote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef Evertjan het volgende:
Zelfs een leek ziet dat dat NIET veilig is.quote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
In een ontwikkeld land waar allerlei vergunningen en veiligheidsplannen zijn mag je als omstander (leek) er van uitgaan dat het veilig is bevonden bij zo'n evenement.
Dat dat niet zo blijkt te zijn is niet de fout van de omstanders.
Dat was ook precies mijn punt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volwassenen kunnen dat. Kinderen niet.
Beetje dit niveauquote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet eens kwaad bedoelt dus, maar omdat ze hun medeleven willen tonen enzoOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Moet wel inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze heeft vast een paar dagen haar FB profielfoto op zwart gezet om de slachtoffers van MH17 te herdenken inderdaad.
Als je iets liked betekent het niet dat je het werkelijk leuk vindt hè.quote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef Evertjan het volgende:
Wat doe je hier nog dan?quote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
2 doden ook niet. Shit happens
Zonder voorbarige conclusies te trekken, ik denk dat er sprake is van een defect aangezien hij ook niet van het gas af gaat of probeert te remmen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
de bestuurder redde bocht dus niet meer
Ruimte genoeg nu.quote:Bloemenoverval
SBS 6, 28-09-14 17:00 28-09-14 17:35, 35 min
Trendwatchers Romeo en bloemenarrangeur Hans helpen wekelijks iemand met een metamorfose van een ruimte in hun huis. In deze ruimte vindt een belangrijke gebeurtenis plaats
Je zou het ze bijna gunnenquote:Op zondag 28 september 2014 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verwoordde het idd wat raar. Excuus.
De grappen waren sowieso al achterlijk. Maar er zijn altijd van die treurige types die in dit soort topics aandacht moeten zoeken op zo'n manier. Tot hun eigen familie erbij betrokken is, benieuwd hoe lollig het dán allemaal nog zou zijn.
Zou toch zeggen dat dat wel een beetje de strekking van dat woord is.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je iets liked betekent het niet dat je het werkelijk leuk vindt hè.
Dat bepaal ik nog altijd zelf ramptoerist.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dan reageer je hier toch niet.
Vertel dat maar tegen die mensen die nu hun kind kwijt zijn, sucker.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zelfs een leek ziet dat dat NIET veilig is.
Als je daar vrolijk gaat staan en zelfs met kinderen erbij dan ben je geen knip voor de neus waard.
Als je zoiets wilt zien dan ga je naar MonsterJam. Daar weet je als leek dat je veilig zit.
Nee. Ik zei iedereen met een klein beetje verstand. Dat is helaas heel wat anders.quote:
het leven gaat toch doorquote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig is er op NPO1 wel een scheitlollig VARA programma aan de gang met typetjes
Veel te makkelijk gezegd, zeker op basis van wat vage beelden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je daar vrolijk gaat staan en zelfs met kinderen erbij dan ben je geen knip voor de neus waard.
Als je zoiets wilt zien dan ga je naar MonsterJam. Daar weet je als leek dat je veilig zit.
Omdat facebook een "vind ik niet leuk" knop te negatief vond. Ofzoquote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef Evertjan het volgende:
Dat is wel zo'n waardeloos programma. SchreeuwTV.quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig is er op NPO1 wel een scheitlollig VARA programma aan de gang met typetjes
Dat mag ik hopen ja, anders is het helemaal triest. Ik had zelfs het idee dat ie nog even optrok voor hij het publiek in reed.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zonder voorbarige conclusies te trekken, ik denk dat er sprake is van een defect aangezien hij ook niet van het gas af gaat of probeert te remmen.
Wat dan? Moet dat geschrapt worden voor lokaal nieuws?quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
Kan jij niet gewoon een hartverklappering krijgen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze heeft vast een paar dagen haar FB profielfoto op zwart gezet om de slachtoffers van MH17 te herdenken inderdaad.
Ja na het filmpje bekeken te hebben kan iedereen dat roepen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Ik zei iedereen met een klein beetje verstand. Daat is helaas heel wat anders.
Ja, zou je zeggen..quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou toch zeggen dat dat wel een beetje de strekking van dat woord is.
?? ik zal FB wel niet snappen maar iets Liken is toch iets leuk vinden?quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je iets liked betekent het niet dat je het werkelijk leuk vindt hè.
minuut stilte?quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kunnen wij als FOK! onze steun betuigen?
Heel NPO moet op zwart van jou?quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
door om 20.00 2 min op zwart te gaanquote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Users die niet mee-grappen belachelijk maken is belangrijkerquote:
Een kring vormenquote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Dat sowieso, en niet alleen vandaag.quote:
dat vind ik een beetje racistischquote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
door om 20.00 2 min op zwart te gaan
Ga lekker huilen manquote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga om 20:00 al bidden voor KJUquote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
door om 20.00 2 min op zwart te gaan
Fixedquote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
door om 20.00 19.00 2 min op zwart te gaan
Nee, jij? Alles gaat je zo aan het hart, dus kwestie van tijd hé.quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een hartverklappering krijgen?
Altijd blijven lachenquote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
Kutkneuzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Ach, in de snelheid een foutje ingeslopen, kan gebeuren tochquote:
Dat hoef ik toch niet te vertellen? Ik geef alleen maar aan dat een weldenkend mens zo een situatie gewoon in kan schatten als onveilig.quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen die mensen die nu hun kind kwijt zijn, sucker.
Nee, want geen grindbak.quote:Op zondag 28 september 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat Jos Verstappen in die truck?
Jij? Door op deze link te klikken: http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Je doet een beetje hysterisch.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Users die niet mee-grappen belachelijk maken is belangrijker
FOK! wordt een steeds 'betere' afspiegeling van de huidige maatschappij. Helaas.
Kan van alles betekenen, dat iets een interessant (nieuws)bericht is, dat het grappig is of mooi enz.quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
?? ik zal FB wel niet snappen maar iets Liken is toch iets leuk vinden?
Tuurlijk, maar het is wel slordig. Pas het later dan aan lijkt me?quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, in de snelheid een foutje ingeslopen, kan gebeuren toch
Uhh want?quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij? Door op deze link te klikken: http://forum.fok.nl/fok/logout
Dat jij de doden niet boeit prima, maar dat hoef je niet tot 20 keer toe aan te geven, dit is nieuws, kortom je eigen mening is irrelevant.quote:
Lijkt me gevalletje autocorrectie gone wrong.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, in de snelheid een foutje ingeslopen, kan gebeuren toch
Ah, de ware aard van mensen komt toch altijd vrij snel naar boven. Dun laagje vernis, die beschaafdheid en dat medeleven.quote:
Het is slordig, maar denk niet dat ze het opgevallen is, omdat ze alleen bezig zijn met nieuw nieuws en dus niet kijken naar oude berichten hierquote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is wel slordig. Pas het later dan aan lijkt me?
is net geweest, maar ze hebben verder niks te vertellen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar een extra journaal kan toch wel
Eerder waren het nog 2 kinderen..quote:Op zondag 28 september 2014 17:35 schreef xzaz het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=199396
Zeker 3 doden.
Nee hoor, integendeelquote:
Ja, leuk maar in de praktijk blijkt de massa te bepalen wat er gebeurt. Allemaal niet weldenkende mensen daar.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet te vertellen? Ik geef alleen maar aan dat een weldenkend mens zo een situatie gewoon in kan schatten als onveilig.
Maargoed, de organisator zal samen met de eigenaar van die truck en de gemeente wel aansprakelijk gesteld worden.
RIP aan de nabestaanden in elk geval.
die mensen denken: "als ik gewoon netjes achter het dranghek zal staan zal er niks gebeuren. waarom staat het hek anders op die plek"quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp mensen nooit die bij vliegshows of ralleycrossen langs de baan gaan staan. Net als hier. Als het misgaat is het funest.
Vreselijk natuurlijk.
Een vliegshow is wel anders. Die komen gelukkig zelden naar beneden en als dat dan gebeurd dan kunnen ze overal terechtkomen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp mensen nooit die bij vliegshows of ralleycrossen langs de baan gaan staan. Net als hier. Als het misgaat is het funest.
Vreselijk natuurlijk.
Pas op, achteraf roepen is makkelijk he. Hoor ik net. Nadenken schijnt voor sommigen moeilijk te zijn, begrijp ik.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk natuurlijk.
Een kennis van me haar broertje is omgekomen bij het rally event in Amsterdam, echter die stond superver van de baan af, bleek wel 1 of andere nep EHBOér compleet verkeerde handelingen te hebben toegepastquote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk natuurlijk.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef tong80 het volgende:
Wees trots op jezelf dat je hier grappen over maakt
De gemeente en de organisatoren hebben een verzekering, daar zal aanspraak op gemaakt worden. Heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt op een evenement waar ik aan mee werkte, zeer waarschijnlijk ontvangen de nabestaanden een schadevergoeding gedeeltelijk betaald door die verzekering.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maargoed, de organisator zal samen met de eigenaar van die truck en de gemeente wel aansprakelijk gesteld worden.
http://www.bbc.com/news/magazine-22935692quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Ojaa niet belangrijk
quote:
ligt er aan of betreden op het terrein op eigen risico wasquote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De gemeente en de organisatoren hebben een verzekering, daar zal aanspraak op gemaakt worden. Heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt op een evenement waar ik aan mee werkte, zeer waarschijnlijk ontvangen de nabestaanden een schadevergoeding gedeeltelijk betaald door die verzekering.
Het gaat in 99,99999% van de gevallen goed, een beetje risico nemen is niets mis mee.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk natuurlijk.
Heb altijd al het idee gehad dat mensen uit de provincie wat minder snugger zijn dan uit het Westenquote:Op zondag 28 september 2014 17:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
Filmpje gezien. Welke mongool verzint zoiets? Wie gaat er nou zo'n achterlijke stunt doen vlak bij een publiek?
Bij ralleycrossen ziet het er idd altijd levensgevaarlijk uit in die bochtenquote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk natuurlijk.
Ja hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb altijd al het idee gehad dat mensen uit de provincie wat minder snugger zijn dan uit het Westen
Dat zal het wel geweest zijn, maar alsnog denk ik dat het zo uitkomt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ligt er aan of betreden op het terrein op eigen risico was
Mijn hemelquote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef WeertGeeIders het volgende:
inmiddels 4 doden volgens rtv oost
2 kids
klopt idd. Was zelfs bij het WK BMX in Ahoy zo en dat zijn gewoon kleine fietsjes die langs je heen zoefdequote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Anne het volgende:
[..].
Vreselijk trouwens, maar die vergunning hiervoor had natuurlijk nooit op deze manier afgegeven mogen worden. Zelfs in het Gelredome zijn de eerst rangen stoeltjes niet voor niks leeg, terwijl die zich al op een paar meter hoog bevinden.
Dat is wel wat anders, dat is een wedstrijd en dit is een demo. De bestuurder benut niet eens 10% van het vermogen van dat ding.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Anne het volgende:
[..].
Vreselijk trouwens, maar die vergunning hiervoor had natuurlijk nooit op deze manier afgegeven mogen worden. Zelfs in het Gelredome zijn de eerst rangen stoeltjes niet voor niks leeg, terwijl die zich al op een paar meter hoog bevinden.
nounouquote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik kom even kijken of hier nog wat nieuws wordt gemeld en ik zie een discussie over grappen..
Kan het nou niet eens gewoon één keertje zonder grappen, puberende snotapen?
Toch is dit makkelijker om zoiets nu achteraf te zeggen dan op het moment dat je er tussenstaat.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sorry, vergeten dat jij het alleenrecht hebt op reageren.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik kom even kijken of hier nog wat nieuws wordt gemeld en ik zie een discussie over grappen..
Ah, helderquote:
Kom op man, denk eens na. Voordat dit gebeurde had niemand geroepen 'oh hoe onveilig!'. Nu ineens moeten mensen zoals jij zo schijnheilig doen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op, achteraf roepen is makkelijk he. Hoor ik net. Nadenken schijnt voor sommigen moeilijk te zijn, begrijp ik.
Jij wl voor ieder ongeluk de hele programering omgooien?quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
twitter:amberbrantsen twitterde op zondag 28-09-2014 om 17:37:56Laatste bericht is dat er bij het monstertruckdrama in Haaksbergen 3 doden zijn gevallen. 2 volwassenen en een kind, aldus de burgemeester. reageer retweet
Job Cohen ontwaak, Nederland heeft een klus voor jou.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef venomsnake het volgende:
Zijn ook van die achterlijke evenementen altijd, dat is gewoon wachten tot het een keer fout gaat. Nou, nu dus.
wie gaat er dan ook dichtbij een paard staan. Je moet dan ook op een zeecontainer staanquote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef danos het volgende:
Vanmiddag ook nog een paard op hol in Rotterdam, 6 gewonden
Bedankt voor de repost.quote:
Dat dus. Maargoed, zelf je gezonde boerenverstand gebruiken is erg lastig.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Anne het volgende:
Zelfs in het Gelredome zijn de eerst rangen stoeltjes niet voor niks leeg, terwijl die zich al op een paar meter hoog bevinden.
Dat ander omgekomen kind is dan wel heel snel volwassen gewordenquote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Evertjan het volgende:
twitter:amberbrantsen twitterde op zondag 28-09-2014 om 17:37:56Laatste bericht is dat er bij het monstertruckdrama in Haaksbergen 3 doden zijn gevallen. 2 volwassenen en een kind, aldus de burgemeester. reageer retweet
Beetje bij een paardenoptocht gaan kijken, willen die mensen dood ofzo?quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef danos het volgende:
Vanmiddag ook nog een paard op hol in Rotterdam, 6 gewonden
Zit jij misschien in een andere tijdszone die een half uur later is?quote:
en dan zo'n profielfoto er bijquote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Evertjan het volgende:
Als je het normaal vindt om hier zelfs al grappen over te maken (en zo snel al) dan verdien je een hoop ellende om wat meer te leren over empathie.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sorry, vergeten dat jij het alleenrecht hebt op reageren.
Keukentrapjes worden gekeurd..quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef marcodej het volgende:
Laat ik maar niet op dat keukentrapje gaan staan. Levensgevaarlijk.
Als de vergunning niet afgegeven was dan zijn het dezelfde pitjes die staan te janken dat de overheid altijd hun pleziertjes moet vergallen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef venomsnake het volgende:
Zijn ook van die achterlijke evenementen altijd, dat is gewoon wachten tot het een keer fout gaat. Nou, nu dus.
Bullshit. Niet lang geleden nog in Mexico hetzelfde met meerdere doden op een veel groter veld. Zijn vast nog beelden van te vinden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom op man, denk eens na. Voordat dit gebeurde had niemand geroepen 'oh hoe onveilig!'. Nu ineens moeten mensen zoals jij zo schijnheilig doen.
Ik heb minimaal 10 tabs openstaan, dus ben op meerdere fronten actief.quote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit jij misschien in een andere tijdszone die een half uur later is?
ik ga sowieso nooit in een grote massa staan. Ik krijg het daar altijd benauwdquote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Maargoed, zelf je gezonde boerenverstand gebruiken is erg lastig.
Iedereen moet het zelf weten, maar persoonlijk had ik daar niet gaan staan.
Daar hebben al die gewonden en doden en nabestaanden geen fluit aan natuurlijk, maar feit is wel dat dit gewoon te voorkomen was geweest en niet alleen maar met achteraf gelul.
Dit is al fout gegaan bij de plek uitzoeken waar het gehouden zou worden. Vervolgens gaat het fout bij de vergunningverlener en daarna gaat het nog fout bij het team wat die truck runt; die weten als geen ander hoe gevaarlijk zoiets is en dat die plek gewoon te krap is.
Dat vervolgens mensen een gevoel van schijnveiligheid krijgen door achter een dranghekje te gaan staan en denken dat dat voldoende is om een 1500PK tonnen wegend beest tegen te houden kan ik verder ook niks aan doen.
Triest is het wel in elk geval.
Is al geweest om 17.20.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar een extra journaal kan toch wel
Ja, ze hadden op NL1 natuurlijk dit ook aan zien komen. Of zo.quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
Er komt de laatste maanden zo ontzettend veel ellende tot ons, eigenlijk kan ik me wel voorstellen dat mensen dan een beetje 'rampmoe' worden (zeker als je de impact en ernst afzet tegen ISIS, MH17, ebola, enz enz).quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Strani het volgende:
Dit evenenement als het goed is ookquote:
Benno Baksteenquote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef WeertGeeIders het volgende:
De eerste deskundige heeft zich zojuist gemeld.
[ afbeelding ]
Ga maar weer kokenquote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er komt de laatste maanden zo ontzettend veel ellende tot ons, eigenlijk kan ik me wel voorstellen dat mensen dan een beetje 'rampmoe' worden (zeker als je de impact en ernst afzet tegen ISIS, MH17, ebola, enz enz).
Niet dat het dan wel normaal is overigens, om ongepast te gaan zitten reageren.
Mocht het IS zijn geweest:quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef WeertGeeIders het volgende:
De eerste deskundige heeft zich zojuist gemeld.
[ afbeelding ]
twitter:NOS twitterde op zondag 28-09-2014 om 17:41:12Burgemeester: 3 doden bij ongeluk. In tegenstelling tot eerdere berichten gaat het om 1 kind en 2 volwassenen http://t.co/BxoX8FopLR reageer retweet
mijn god wat een irritante is dat zegquote:Op zondag 28 september 2014 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mocht het IS zijn geweest:
[ afbeelding ]
BeatriceGodin komt het uitleggen.
Ahhhquote:Op zondag 28 september 2014 17:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit evenenement als het goed is ook
Poeh, jij wordt vast vaak serieus genomen als iemand die op z'n moral high ground zit en het plebs gare dingen verwenst die niet dezelfde mate van empathie tonen als jijzelf.quote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het normaal vindt om hier zelfs al grappen over te maken (en zo snel al) dan verdien je een hoop ellende om wat meer te leren over empathie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |