Ja want dat is de énige manier waarop je een beetje normaal met zoiets kunt omgaan ja.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mij morgen in het zwart hullen en meelopen met de onvermijdelijke stille tocht.
Was nog maar 3 keer eerder gepost.quote:
Ik zou een biertje pakken.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
pfffffff, zus aan de telefoon gehad iedereen erg geschrokken paar blauwe plekken, stonden naast de Bierkraam nog geen meter van waar de truck inreed, ziekenhuisbezoek was niet nodig, was al op de fiets naar ziekenhuis.
Mijn nichtjes 7 en 8 waren weg gerend en gevallen en was iemand op een van de meisjes gaan staan in blinde paniek, maar gelukkig alleen schaafwondjes en blauwe plekken.
* theguyver pakt even glaasje water....
quote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Evertjan het volgende:
Rampenplan Overijssel in werking gezet
Ik vind die types die meteen een schuldige aanwijzen eigenlijk erger.quote:Op zondag 28 september 2014 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verwoordde het idd wat raar. Excuus.
De grappen waren sowieso al achterlijk. Maar er zijn altijd van die treurige types die in dit soort topics aandacht moeten zoeken op zo'n manier. Tot hun eigen familie erbij betrokken is, benieuwd hoe lollig het dán allemaal nog zou zijn.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
In elk geval dus 2 kinderen dood.
Maar blijf lekker grappen maken en lolbroeken hier in dit topic hoor...
Kutkneuzen.
ooooooahohoohahquote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Was nog maar 3 keer eerder gepost.
Irritante gillende wijven.
Laat maar zitten, Greys, dat snappen ze toch niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want dat is de énige manier waarop je een beetje normaal met zoiets kunt omgaan ja.![]()
Tussen de boel belachelijk maken met grappen en stille tochten zit nog een heel scala aan normale reacties hoor. Maar laat maar, ga fijn je gang en ben er trots op
quote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want dat is de énige manier waarop je een beetje normaal met zoiets kunt omgaan ja.![]()
Tussen de boel belachelijk maken met grappen en stille tochten zit nog een heel scala aan normale reacties hoor. Maar laat maar, ga fijn je gang en ben er trots op
Gelukkig. Heel FOK! leeft mee met je nichtjes.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef theguyver het volgende:
pfffffff, zus aan de telefoon gehad iedereen erg geschrokken paar blauwe plekken, stonden naast de Bierkraam nog geen meter van waar de truck inreed, ziekenhuisbezoek was niet nodig, was al op de fiets naar ziekenhuis.
Mijn nichtjes 7 en 8 waren weg gerend en gevallen en was iemand op een van de meisjes gaan staan in blinde paniek, maar gelukkig alleen schaafwondjes en blauwe plekken.
* theguyver pakt even glaasje water....
Omdat iedereen met een klein beetje verstand kan zien dat het daar allemaal veel te krap is. Er hoeft maar een beetje fout te gaan en het is meteen echt fout. Dat kon je echt van tevoren ook wel bedenken.quote:Op zondag 28 september 2014 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoezo ben jr stom als je daar gaat staan?
Ebola die kent u niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Laatste nieuws: Het laatste uur zijn er zo'n 600 kinderen overleden aan honger...
Ojaa niet belangrijk
Mongool.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Laatste nieuws: Het laatste uur zijn er zo'n 600 kinderen overleden aan honger...
Ojaa niet belangrijk
Hier lijkt de grootte van het terrein wel mee te vallen.quote:
Dat is vanavond geen breaking news op SBS6 dus niet belangrijk.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Ojaa niet belangrijk
Van die bloedserieuze huisvrouwtjes. Ze deelt nu vast ook van die plaatjes met kaarsjes op haar facebook.quote:
Volwassenen kunnen dat. Kinderen niet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat iedereen met een klein beetje verstand kan zien dat het daar allemaal veel te krap is. Er hoeft maar een beetje fout te gaan en het is meteen echt fout. Dat kon je echt van tevoren ook wel bedenken.
Ook.quote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind die types die meteen een schuldige aanwijzen eigenlijk erger.
Ja, echt iedereen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat iedereen met een klein beetje verstand kan zien dat het daar allemaal veel te krap is. Er hoeft maar een beetje fout te gaan en het is meteen echt fout. Dat kon je echt van tevoren ook wel bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |