Jij? Door op deze link te klikken: http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kunnen wij als FOK! onze steun betuigen?
Je doet een beetje hysterisch.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Users die niet mee-grappen belachelijk maken is belangrijker
FOK! wordt een steeds 'betere' afspiegeling van de huidige maatschappij. Helaas.
Kan van alles betekenen, dat iets een interessant (nieuws)bericht is, dat het grappig is of mooi enz.quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
?? ik zal FB wel niet snappen maar iets Liken is toch iets leuk vinden?
Tuurlijk, maar het is wel slordig. Pas het later dan aan lijkt me?quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, in de snelheid een foutje ingeslopen, kan gebeuren toch
Uhh want?quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij? Door op deze link te klikken: http://forum.fok.nl/fok/logout
Dat jij de doden niet boeit prima, maar dat hoef je niet tot 20 keer toe aan te geven, dit is nieuws, kortom je eigen mening is irrelevant.quote:
Lijkt me gevalletje autocorrectie gone wrong.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, in de snelheid een foutje ingeslopen, kan gebeuren toch
Ah, de ware aard van mensen komt toch altijd vrij snel naar boven. Dun laagje vernis, die beschaafdheid en dat medeleven.quote:
Het is slordig, maar denk niet dat ze het opgevallen is, omdat ze alleen bezig zijn met nieuw nieuws en dus niet kijken naar oude berichten hierquote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is wel slordig. Pas het later dan aan lijkt me?
is net geweest, maar ze hebben verder niks te vertellen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar een extra journaal kan toch wel
Eerder waren het nog 2 kinderen..quote:Op zondag 28 september 2014 17:35 schreef xzaz het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=199396
Zeker 3 doden.
Nee hoor, integendeelquote:
Ja, leuk maar in de praktijk blijkt de massa te bepalen wat er gebeurt. Allemaal niet weldenkende mensen daar.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet te vertellen? Ik geef alleen maar aan dat een weldenkend mens zo een situatie gewoon in kan schatten als onveilig.
Maargoed, de organisator zal samen met de eigenaar van die truck en de gemeente wel aansprakelijk gesteld worden.
RIP aan de nabestaanden in elk geval.
die mensen denken: "als ik gewoon netjes achter het dranghek zal staan zal er niks gebeuren. waarom staat het hek anders op die plek"quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp mensen nooit die bij vliegshows of ralleycrossen langs de baan gaan staan. Net als hier. Als het misgaat is het funest.
Vreselijk natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |