Zonder voorbarige conclusies te trekken, ik denk dat er sprake is van een defect aangezien hij ook niet van het gas af gaat of probeert te remmen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
de bestuurder redde bocht dus niet meer
Ruimte genoeg nu.quote:Bloemenoverval
SBS 6, 28-09-14 17:00 28-09-14 17:35, 35 min
Trendwatchers Romeo en bloemenarrangeur Hans helpen wekelijks iemand met een metamorfose van een ruimte in hun huis. In deze ruimte vindt een belangrijke gebeurtenis plaats
Je zou het ze bijna gunnenquote:Op zondag 28 september 2014 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verwoordde het idd wat raar. Excuus.
De grappen waren sowieso al achterlijk. Maar er zijn altijd van die treurige types die in dit soort topics aandacht moeten zoeken op zo'n manier. Tot hun eigen familie erbij betrokken is, benieuwd hoe lollig het dán allemaal nog zou zijn.
Zou toch zeggen dat dat wel een beetje de strekking van dat woord is.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je iets liked betekent het niet dat je het werkelijk leuk vindt hè.
Dat bepaal ik nog altijd zelf ramptoerist.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dan reageer je hier toch niet.
Vertel dat maar tegen die mensen die nu hun kind kwijt zijn, sucker.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zelfs een leek ziet dat dat NIET veilig is.
Als je daar vrolijk gaat staan en zelfs met kinderen erbij dan ben je geen knip voor de neus waard.
Als je zoiets wilt zien dan ga je naar MonsterJam. Daar weet je als leek dat je veilig zit.
Nee. Ik zei iedereen met een klein beetje verstand. Dat is helaas heel wat anders.quote:
het leven gaat toch doorquote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig is er op NPO1 wel een scheitlollig VARA programma aan de gang met typetjes
Veel te makkelijk gezegd, zeker op basis van wat vage beelden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zelfs een leek ziet dat dat NIET veilig is.
Als je daar vrolijk gaat staan en zelfs met kinderen erbij dan ben je geen knip voor de neus waard.
Als je zoiets wilt zien dan ga je naar MonsterJam. Daar weet je als leek dat je veilig zit.
Omdat facebook een "vind ik niet leuk" knop te negatief vond. Ofzoquote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef Evertjan het volgende:
zit ook net te kijken op Facebook naar een filmpje maar waarom zijn er dan nog mensen die dan op Like klikken bij zoiets![]()
Dat is wel zo'n waardeloos programma. SchreeuwTV.quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig is er op NPO1 wel een scheitlollig VARA programma aan de gang met typetjes
Dat mag ik hopen ja, anders is het helemaal triest. Ik had zelfs het idee dat ie nog even optrok voor hij het publiek in reed.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zonder voorbarige conclusies te trekken, ik denk dat er sprake is van een defect aangezien hij ook niet van het gas af gaat of probeert te remmen.
Wat dan? Moet dat geschrapt worden voor lokaal nieuws?quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
Kan jij niet gewoon een hartverklappering krijgen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze heeft vast een paar dagen haar FB profielfoto op zwart gezet om de slachtoffers van MH17 te herdenken inderdaad.
Ja na het filmpje bekeken te hebben kan iedereen dat roepen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Ik zei iedereen met een klein beetje verstand. Daat is helaas heel wat anders.
Ja, zou je zeggen..quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou toch zeggen dat dat wel een beetje de strekking van dat woord is.
?? ik zal FB wel niet snappen maar iets Liken is toch iets leuk vinden?quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je iets liked betekent het niet dat je het werkelijk leuk vindt hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |