okquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 @ 17:13 schreef Nailz1911 het volgende:
Vader van een vriendin van mijn broertje zei dat er 4-5 doden zijn gevallen. Man werkt bij de brandweer in Haaksbergen.
het is niet haaks in haaksbergenquote:
godverquote:
Pffquote:
NOS Extra Journaal. Bron is de burgemeesterquote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
Zonder bron is dit natuurlijk waardeloos
quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
15 gewonden en 2 dodenquote:
Zegt de burgemeester.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
De burgemeester is de bron.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
Grappig post hoor dit. Respectloos.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef Greys het volgende:
In elk geval dus 2 kinderen dood.
Maar blijf lekker grappen maken en lolbroeken hier in dit topic hoor...
Kutkneuzen.
quote:
Wedden dat ze straks ook met de oplossing zeecontainers komen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef Evertjan het volgende:
NOS vraagt zich eigen al gelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren
Had ik ook gedaan, misschien kan ik maar beter geen kinderen nemen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat erg
waarom nemen mensen kinderen mee naar zoiets??
Is denk verder nog niet heel veel nieuws en ze moeten toch wat vertellenquote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef Evertjan het volgende:
NOS vraagt zich eigen al gelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren
Om een dikke truck te zien... duhhhquote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat erg
Nou omdat kleine jongetje grote auto's leuk vinden? Zomaar een idee.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
![]()
wat erg
Omdat er een ambtenaar op dinsdagmiddag een vergunning heeft afgegeven. Dus is het veilig.quote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb nog zo gezegd dat ze die rooie niet moesten laten rijden.
Denk eerder dat je het bij de organisatie moet zoeken dan bij de bestuurder.quote:Op zondag 28 september 2014 17:22 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb nog zo gezegd dat ze die rooie niet moesten laten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |