Verschrikkelijk natuurlijk maar als je die afzetting ziet wekt dit toch geen verbazing?quote:Op zondag 28 september 2014 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Video: https://www.facebook.com/video.php?v=10152427902137712
Eentje die zijn baan kwijt isquote:Op zondag 28 september 2014 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Welke ambtenaar zou hier de vergunning voor hebben afgegeven?
Als het altijd zo gaat verbaast het me dat dit het eerste ongeluk is.quote:Op zondag 28 september 2014 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verschrikkelijk natuurlijk maar als je die afzetting ziet wekt dit toch geen verbazing?
Net als bij de meeste andere Monster Truck demo's een afzetting van niks.
Ambtenaren voeren meestal alleen regeltjes uit. De schuldigen zijn het gemeentebestuur en de raad.quote:Op zondag 28 september 2014 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Welke ambtenaar zou hier de vergunning voor hebben afgegeven?
Enige vorm van barricade lijkt me toch wenselijk. Een greppel/grindbak/met zand gevulde zeecontainer tussen publiek en wagen lijkt me handiger dan een hekje.quote:Op zondag 28 september 2014 16:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zo'n hek wordt ook niet neergezet om die auto's tegen te houden. Is enkel bedoeld om aan te geven waar de mensen mogen staan.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Enige vorm van barricade lijkt me toch wenselijk. Een greppel/grindbak/met zand gevulde zeecontainer tussen publiek en wagen lijkt me handiger dan een hekje.
Dat zijn ook ambtenaren.quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ambtenaren voeren meestal alleen regeltjes uit. De schuldigen zijn het gemeentebestuur (B&W en de raad).
Dat is niet achteraf. Dat weet je van te voren. Imo totaal onbegrijpelijk dat de gemeente daar een vergunning voor verleent heeft.quote:Op zondag 28 september 2014 16:45 schreef MaGNeT het volgende:
Wat mij betreft zou zoiets niet op zo'n pleintje gehouden moeten worden maar dat is achteraf natuurlijk erg gemakkelijk.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Evertjan het volgende:
Hopelijk volgen er nog vele onderzoeken over deze ramp zodat we een schuldige kunnen aanwijzen
Ik heb 0 ervaring met dit soort evenementen maar over het algemeen zijn de regels in Nederland redelijk streng. Blijkbaar is dit redelijk uitzonderlijk. Je kan niet alle ongelukken uitsluiten.quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Enige vorm van barricade lijkt me toch wenselijk. Een greppel/grindbak/met zand gevulde zeecontainer tussen publiek en wagen lijkt me handiger dan een hekje.
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Oei wel heftig dit, ik heb ook een auto.
Mjah. Dit soort demos zien er haast altijd zo uit. Dranghekje met mensen erachter.quote:Op zondag 28 september 2014 16:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is niet achteraf. Dat weet je van te voren. Imo totaal onbegrijpelijk dat de gemeente daar een vergunning voor verleent heeft.
Zoals ik al zij, zet zo een gebied heel erg ruim af met zeecontainers en zet daar je publiek op.
Als die containers op een dusdanige afstand staan van de jumps dat ze niet geraakt kunnen worden door ongecontroleerd doorstuiteren van die dingen dan kan er vrij weinig misgaan.
Schuld van de gemeente imo
Kom op mensen, pak snel jullie hooivorken en steek de fakkels maar aan alvast!quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef Evertjan het volgende:
Hopelijk volgen er nog vele onderzoeken over deze ramp zodat we een schuldige kunnen aanwijzen
zo gaat dat meestal wel in Nederland Regeltjeslandquote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Dat is het belangrijkste natuurlijk.
Als je dat filmpje ziet zie je dat er een man vol onder die wielen komt.quote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als dat echt zo is kan je vrijwel zeker spreken van doden
Natuurlijk kun je niet alle ongelukken uitsluiten, maar auto's van een paar ton met 1500pk op een parkeerplaats is vragen om problemen. Dit kan de gemeente die de vergunning voor dit evenement op deze manier afgeeft zeker worden verweten.quote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik heb 0 ervaring met dit soort evenementen maar over het algemeen zijn de regels in Nederland redelijk streng. Blijkbaar is dit redelijk uitzonderlijk. Je kan niet alle ongelukken uitsluiten.
Hihahoquote:Op zondag 28 september 2014 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
die dodge ram heeft het publiek geramd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |