Een vliegshow is wel anders. Die komen gelukkig zelden naar beneden en als dat dan gebeurd dan kunnen ze overal terechtkomen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp mensen nooit die bij vliegshows of ralleycrossen langs de baan gaan staan. Net als hier. Als het misgaat is het funest.
Vreselijk natuurlijk.
Pas op, achteraf roepen is makkelijk he. Hoor ik net. Nadenken schijnt voor sommigen moeilijk te zijn, begrijp ik.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp mensen nooit die bij vliegshows of ralleycrossen langs de baan gaan staan. Net als hier. Als het misgaat is het funest.
Vreselijk natuurlijk.
Een kennis van me haar broertje is omgekomen bij het rally event in Amsterdam, echter die stond superver van de baan af, bleek wel 1 of andere nep EHBOér compleet verkeerde handelingen te hebben toegepastquote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk natuurlijk.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef tong80 het volgende:
Wees trots op jezelf dat je hier grappen over maakt
De gemeente en de organisatoren hebben een verzekering, daar zal aanspraak op gemaakt worden. Heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt op een evenement waar ik aan mee werkte, zeer waarschijnlijk ontvangen de nabestaanden een schadevergoeding gedeeltelijk betaald door die verzekering.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maargoed, de organisator zal samen met de eigenaar van die truck en de gemeente wel aansprakelijk gesteld worden.
http://www.bbc.com/news/magazine-22935692quote:Op zondag 28 september 2014 17:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
Laatste nieuws: Het laatste uur zijn er zo'n 600 kinderen overleden aan honger...
Ojaa niet belangrijk
quote:
ligt er aan of betreden op het terrein op eigen risico wasquote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De gemeente en de organisatoren hebben een verzekering, daar zal aanspraak op gemaakt worden. Heb zelf ook wel eens zoiets meegemaakt op een evenement waar ik aan mee werkte, zeer waarschijnlijk ontvangen de nabestaanden een schadevergoeding gedeeltelijk betaald door die verzekering.
Het gaat in 99,99999% van de gevallen goed, een beetje risico nemen is niets mis mee.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk natuurlijk.
Heb altijd al het idee gehad dat mensen uit de provincie wat minder snugger zijn dan uit het Westenquote:Op zondag 28 september 2014 17:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
Filmpje gezien. Welke mongool verzint zoiets? Wie gaat er nou zo'n achterlijke stunt doen vlak bij een publiek?
Bij ralleycrossen ziet het er idd altijd levensgevaarlijk uit in die bochtenquote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk natuurlijk.
Ja hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb altijd al het idee gehad dat mensen uit de provincie wat minder snugger zijn dan uit het Westen
Dat zal het wel geweest zijn, maar alsnog denk ik dat het zo uitkomt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ligt er aan of betreden op het terrein op eigen risico was
Mijn hemelquote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef WeertGeeIders het volgende:
inmiddels 4 doden volgens rtv oost
2 kids
klopt idd. Was zelfs bij het WK BMX in Ahoy zo en dat zijn gewoon kleine fietsjes die langs je heen zoefdequote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Anne het volgende:
[..].
Vreselijk trouwens, maar die vergunning hiervoor had natuurlijk nooit op deze manier afgegeven mogen worden. Zelfs in het Gelredome zijn de eerst rangen stoeltjes niet voor niks leeg, terwijl die zich al op een paar meter hoog bevinden.
Dat is wel wat anders, dat is een wedstrijd en dit is een demo. De bestuurder benut niet eens 10% van het vermogen van dat ding.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Anne het volgende:
[..].
Vreselijk trouwens, maar die vergunning hiervoor had natuurlijk nooit op deze manier afgegeven mogen worden. Zelfs in het Gelredome zijn de eerst rangen stoeltjes niet voor niks leeg, terwijl die zich al op een paar meter hoog bevinden.
nounouquote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik kom even kijken of hier nog wat nieuws wordt gemeld en ik zie een discussie over grappen..
Kan het nou niet eens gewoon één keertje zonder grappen, puberende snotapen?
Toch is dit makkelijker om zoiets nu achteraf te zeggen dan op het moment dat je er tussenstaat.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zelfs een leek ziet dat dat NIET veilig is.
Als je daar vrolijk gaat staan en zelfs met kinderen erbij dan ben je geen knip voor de neus waard.
Als je zoiets wilt zien dan ga je naar MonsterJam. Daar weet je als leek dat je veilig zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |