Sorry, vergeten dat jij het alleenrecht hebt op reageren.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik kom even kijken of hier nog wat nieuws wordt gemeld en ik zie een discussie over grappen..
Kan het nou niet eens gewoon één keertje zonder grappen, puberende snotapen?
Ah, helderquote:
Kom op man, denk eens na. Voordat dit gebeurde had niemand geroepen 'oh hoe onveilig!'. Nu ineens moeten mensen zoals jij zo schijnheilig doen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op, achteraf roepen is makkelijk he. Hoor ik net. Nadenken schijnt voor sommigen moeilijk te zijn, begrijp ik.
Jij wl voor ieder ongeluk de hele programering omgooien?quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig is er op NPO1 wel een scheitlollig VARA programma aan de gang met typetjes
twitter:amberbrantsen twitterde op zondag 28-09-2014 om 17:37:56Laatste bericht is dat er bij het monstertruckdrama in Haaksbergen 3 doden zijn gevallen. 2 volwassenen en een kind, aldus de burgemeester. reageer retweet
Job Cohen ontwaak, Nederland heeft een klus voor jou.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef venomsnake het volgende:
Zijn ook van die achterlijke evenementen altijd, dat is gewoon wachten tot het een keer fout gaat. Nou, nu dus.
wie gaat er dan ook dichtbij een paard staan. Je moet dan ook op een zeecontainer staanquote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef danos het volgende:
Vanmiddag ook nog een paard op hol in Rotterdam, 6 gewonden
Bedankt voor de repost.quote:
Dat dus. Maargoed, zelf je gezonde boerenverstand gebruiken is erg lastig.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef Anne het volgende:
Zelfs in het Gelredome zijn de eerst rangen stoeltjes niet voor niks leeg, terwijl die zich al op een paar meter hoog bevinden.
Dat ander omgekomen kind is dan wel heel snel volwassen gewordenquote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Evertjan het volgende:
twitter:amberbrantsen twitterde op zondag 28-09-2014 om 17:37:56Laatste bericht is dat er bij het monstertruckdrama in Haaksbergen 3 doden zijn gevallen. 2 volwassenen en een kind, aldus de burgemeester. reageer retweet
Beetje bij een paardenoptocht gaan kijken, willen die mensen dood ofzo?quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef danos het volgende:
Vanmiddag ook nog een paard op hol in Rotterdam, 6 gewonden
Zit jij misschien in een andere tijdszone die een half uur later is?quote:
en dan zo'n profielfoto er bijquote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Evertjan het volgende:
Als je het normaal vindt om hier zelfs al grappen over te maken (en zo snel al) dan verdien je een hoop ellende om wat meer te leren over empathie.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sorry, vergeten dat jij het alleenrecht hebt op reageren.
Keukentrapjes worden gekeurd..quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef marcodej het volgende:
Laat ik maar niet op dat keukentrapje gaan staan. Levensgevaarlijk.
Als de vergunning niet afgegeven was dan zijn het dezelfde pitjes die staan te janken dat de overheid altijd hun pleziertjes moet vergallen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef venomsnake het volgende:
Zijn ook van die achterlijke evenementen altijd, dat is gewoon wachten tot het een keer fout gaat. Nou, nu dus.
Bullshit. Niet lang geleden nog in Mexico hetzelfde met meerdere doden op een veel groter veld. Zijn vast nog beelden van te vinden.quote:Op zondag 28 september 2014 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom op man, denk eens na. Voordat dit gebeurde had niemand geroepen 'oh hoe onveilig!'. Nu ineens moeten mensen zoals jij zo schijnheilig doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |