Ik heb minimaal 10 tabs openstaan, dus ben op meerdere fronten actief.quote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit jij misschien in een andere tijdszone die een half uur later is?
ik ga sowieso nooit in een grote massa staan. Ik krijg het daar altijd benauwdquote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Maargoed, zelf je gezonde boerenverstand gebruiken is erg lastig.
Iedereen moet het zelf weten, maar persoonlijk had ik daar niet gaan staan.
Daar hebben al die gewonden en doden en nabestaanden geen fluit aan natuurlijk, maar feit is wel dat dit gewoon te voorkomen was geweest en niet alleen maar met achteraf gelul.
Dit is al fout gegaan bij de plek uitzoeken waar het gehouden zou worden. Vervolgens gaat het fout bij de vergunningverlener en daarna gaat het nog fout bij het team wat die truck runt; die weten als geen ander hoe gevaarlijk zoiets is en dat die plek gewoon te krap is.
Dat vervolgens mensen een gevoel van schijnveiligheid krijgen door achter een dranghekje te gaan staan en denken dat dat voldoende is om een 1500PK tonnen wegend beest tegen te houden kan ik verder ook niks aan doen.
Triest is het wel in elk geval.
Is al geweest om 17.20.quote:Op zondag 28 september 2014 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar een extra journaal kan toch wel
Ja, ze hadden op NL1 natuurlijk dit ook aan zien komen. Of zo.quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig is er op NPO1 wel een scheitlollig VARA programma aan de gang met typetjes
Er komt de laatste maanden zo ontzettend veel ellende tot ons, eigenlijk kan ik me wel voorstellen dat mensen dan een beetje 'rampmoe' worden (zeker als je de impact en ernst afzet tegen ISIS, MH17, ebola, enz enz).quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik kom even kijken of hier nog wat nieuws wordt gemeld en ik zie een discussie over grappen..
Kan het nou niet eens gewoon één keertje zonder grappen, puberende snotapen?
Dit evenenement als het goed is ookquote:
Benno Baksteenquote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef WeertGeeIders het volgende:
De eerste deskundige heeft zich zojuist gemeld.
[ afbeelding ]
Ga maar weer kokenquote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er komt de laatste maanden zo ontzettend veel ellende tot ons, eigenlijk kan ik me wel voorstellen dat mensen dan een beetje 'rampmoe' worden (zeker als je de impact en ernst afzet tegen ISIS, MH17, ebola, enz enz).
Niet dat het dan wel normaal is overigens, om ongepast te gaan zitten reageren.
Mocht het IS zijn geweest:quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef WeertGeeIders het volgende:
De eerste deskundige heeft zich zojuist gemeld.
[ afbeelding ]
twitter:NOS twitterde op zondag 28-09-2014 om 17:41:12Burgemeester: 3 doden bij ongeluk. In tegenstelling tot eerdere berichten gaat het om 1 kind en 2 volwassenen http://t.co/BxoX8FopLR reageer retweet
mijn god wat een irritante is dat zegquote:Op zondag 28 september 2014 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mocht het IS zijn geweest:
[ afbeelding ]
BeatriceGodin komt het uitleggen.
Ahhhquote:Op zondag 28 september 2014 17:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit evenenement als het goed is ook
Poeh, jij wordt vast vaak serieus genomen als iemand die op z'n moral high ground zit en het plebs gare dingen verwenst die niet dezelfde mate van empathie tonen als jijzelf.quote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het normaal vindt om hier zelfs al grappen over te maken (en zo snel al) dan verdien je een hoop ellende om wat meer te leren over empathie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |