Ik heb nieuwe kozijnen ondanks de regenquote:
Wel gelijk een goede test, of waren ze echt te laat met zetten dat nu je vloer verpest is?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe kozijnen ondanks de regenheel de maand droog en als ze bij mij kozijnen komen doen regen
Ik heb laminaat dus dat valt wel gelukkig. Het is wel een puinhoop. Kozijnen zien er mooi uitquote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel gelijk een goede test, of waren ze echt te laat met zetten dat nu je vloer verpest is?
Laat maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat maar!Pfff.. beetje een tegenvaller dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pfff.. beetje een tegenvaller dit!
En daar zaten we met z'n allen de hele tijd te F5-en en te wachten op dm's en pm's....quote:
Misschien kan hij zn jurkje alleen niet vinden, in de was misschien? Of toch nog helemaal ergens achterin de kast? Art, gewoon goed zoeken joh!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar zaten we met z'n allen de hele tijd te F5-en en te wachten op dm's en pm's....
En anders leen jij hem toch een jurkjequote:Op woensdag 24 september 2014 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan hij zn jurkje alleen niet vinden, in de was misschien? Of toch nog helemaal ergens achterin de kast? Art, gewoon goed zoeken joh!
haha, denken dat ik jurkjes heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders leen jij hem toch een jurkje
ja dat denk ik van wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, denken dat ik jurkjes heb.
Jij hebt geen jurkjes? Wat een afknapperquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook schattig Tijn
En ik denk dat a little black dress jou goed zou staanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook schattig Tijn
Die gedachte deel ik met je.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk dat a little black dress jou goed zou staan
Trouwjurk mag ookquote:
Wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt geen jurkjes? Wat een afknapperVan dezelfde categorie als domheid en slechte manieren
I am allowed my preferences, you are allowed yoursquote:
Jij gaat gelijk voor grof geschut?quote:
Dat was een jas die ze aanhad tijn, toen in Blijdorp.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders leen jij hem toch een jurkje
Ik gun jou of een andere man ook een leuke vrouwquote:Op woensdag 24 september 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk voor grof geschut?
Ik vond het ook zo'n rare jurkquote:Op woensdag 24 september 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was een jas die ze aanhad tijn, toen in Blijdorp.
Haha ja ja Tijn, geef maar toe. Jij denkt ik heb 1 meid zo gek gekregen, dat lukt me wel vaker.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gun jou of een andere man ook een leuke vrouw
Wij gunnen jou ook een leuke man hoor.quote:
Ik was voorlopig van plan om het bij die ene meid te houdenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja ja Tijn, geef maar toe. Jij denkt ik heb 1 meid zo gek gekregen, dat lukt me wel vaker.
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij gunnen jou ook een leuke man hoor.
Al moet het er wel 1 zijn die niet tegen jouw mening in gaat geloof ik.
Die heb je toch al?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.
Ik denk het wel, jaquote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb je toch al?
En nee, niet doelend op mezelf
Dat zou ik ook zeggen op een openbaar forum ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was voorlopig van plan om het bij die ene meid te houden
Ik maak ook maar een grapje.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.
quote:
Ssstquote:Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen op een openbaar forum ja.
quote:
DAT ZOU IK OOK ZEGGEN OP EEN OPENBAAR FORUM JA!quote:
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DAT ZOU IK OOK ZEGGEN OP EEN OPENBAAR FORUM JA!
Zeg tijn, die 'afspraak' met admin Yvonne, ging die nu nog door?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.
Het staat op the interwebzz, dus het is waar. Unfortunately peanut butter.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.
En haar dochter ookquote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg tijn, die 'afspraak' met admin Yvonne, ging die nu nog door?
Dan zorg ik dat ze niet meer op internet kanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het staat op the interwebzz, dus het is waar. Unfortunately peanut butter.
Even de camera's nalopen dan.quote:
Jij denkt dat Yvonne dat toelaatquote:
Ik pak de popcorn vast.quote:
Sorry.quote:
Behalve dat van die 30 cm toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yvonne dat toelaat
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...quote:
Die heeft ze al in vol ornaat mogen aanschouwenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Behalve dat van die 30 cm toch?
Ga verder............quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.
[..]
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...
...oh shit.
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...
...oh shit.
Doe de popcorn maar weer weg.quote:
Nee, zelfs ik heb grenzen.quote:
Onbedoeldquote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.
The king is dead, all hail the new king.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.
O, en hoe ging dat nou? Dat ze erachter kwam dat het een leugen was?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft ze al in vol ornaat mogen aanschouwen
King for a day, fool for a lifetime.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
The king is dead, all hail the new king.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The king is dead, all hail the new king.
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripodquote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
O, en hoe ging dat nou? Dat ze erachter kwam dat het een leugen was?
Er zit wel wat in natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Royco! Dit gelezen?
Why Marvel wants the X-Men to fail
And I wouldn't want it any other way.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
King for a day, fool for a lifetime.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripod
Ik heb heel korte benen dus in verhouding klopt het welquote:
Tof meid! Geniet ervanquote:
He verdorie, en ik was nog wel van plan om Samzz te hosselen het hof te maken op een toekomstige meet.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
Samzz heeft haar hengst gevonden
Tijn, dat je een human tripod bent wil enkel zeggen dat je je met 1 hand kan opdrukken.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripod
Hengstquote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
"Hope into one hand, shit into the other, and see which one fills up first."quote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
He verdorie, en ik was nog wel van plan om Samzz te hosselen het hof te maken op een toekomstige meet.
Rustig aan, Thijsjequote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
Leek me toepasselijk in deze context.quote:
He verdorie, en ik je het allemaal gunnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rustig aan, Thijsje. Het loopt zo'n vaart niet en dat hoeft ook niet. Gewoon rustig aan en zien waar 't schip strandt.
Muilezel dan?quote:
Je mag het me allemaal gunnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
He verdorie, en ik je het allemaal gunnen
Misschien is het wel een brony?quote:
... en stronteigenwijs.quote:
Dat kan ik zelfs zonder armenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijn, dat je een human tripod bent wil enkel zeggen dat je je met 1 hand kan opdrukken.
Hold your horses was hier een mooie uitspraak geweest.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rustig aan, Thijsje. Het loopt zo'n vaart niet en dat hoeft ook niet. Gewoon rustig aan en zien waar 't schip strandt.
En gelijk heb je. Don't rush things.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag het me allemaal gunnen. Ik doe gewoon rustig aan
.
Met je hoofd is niet eerlijk Tijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs zonder armen
Ja en?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Don't rush things.
[..]
Met je hoofd is niet eerlijk Tijn.
Precies, dat ik die niet zag!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Hold your horses was hier een mooie uitspraak geweest.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs zonder armen
Ze zei net dat ze geen jaknikker wou, dus dat zal niet zo'n probleem zijn danquote:
Net als ik.quote:
Meen je dat nou? Zou ik nooit gezegd hebben.quote:
Ooit wel es twee eigenwijze mensen zien discussiëren?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Ze zei net dat ze geen jaknikker wou, dus dat zal niet zo'n probleem zijn dan
Een van de twee loopt stampend naar zijn/haar kamer.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit wel es twee eigenwijze mensen zien discussiëren?
De vrouw krijgt uit eindelijk gelijk?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit als real life discussiepartner gehadquote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu Monty Pythons' parrot sketch voor me. "Yes, it is." "No, it isn't!"quote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer zullen we?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt mij nooit als real life discussiepartner gehad. Ik kan heel goed discussiëren.
Was je weer op date?quote:
En zit er wat tussen?quote:
Ze zou nog laten horen of ze vrij is dit weekend, maar nog niks gehoord... hoop morgen iets te horen want anders gaat het nogal aan de late kant zijn...quote:
Hopelijk wel, wat zou je gaan doen met haar? Voordat jij je keu in haar gaat stoten?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zou nog laten horen of ze vrij is dit weekend, maar nog niks gehoord... hoop morgen iets te horen want anders gaat het nogal aan de late kant zijn...
Geen idee. Inspiratie komt vast als het moment daar is.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
In discussie met jou? We will need spotlights and a discussion leader with a stopwatch, people!quote:
Je kan ook zelf informeren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zou nog laten horen of ze vrij is dit weekend, maar nog niks gehoord... hoop morgen iets te horen want anders gaat het nogal aan de late kant zijn...
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk wel, wat zou je gaan doen met haar? Voordat jij je keu in haar gaat stoten?
Jij hebt mij nooit als real life discussiepartner gehadquote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
In discussie met jou? We will need spotlights and a discussion leader with a stopwatch, people!
Leukquote:
Tja ik had al min of meer een balletje opgegooid door naar d'r nieuwe collega te vragen, waar haar vrije weekend van afhankelijk zou zijn. Maarja als ze niet reageert...quote:
Klinkt leukquote:
Ik geloof je direct. Het was dan ook een compliment, meneer.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit als real life discussiepartner gehad. Ik kan heel goed discussiëren.
Dank.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof je direct. Het was dan ook een compliment, meneer.
Dat snap ik ja. Maar goed als ze je leuk vind zou je denken dat ze in ieder geval iets laten weten. Althans, dat denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik had al min of meer een balletje opgegooid door naar d'r nieuwe collega te vragen, waar haar vrije weekend van afhankelijk zou zijn. Maarja als ze niet reageert...
Ik wacht nog wel even tot morgen, en dan vraag ik nog wel even.
Mag ook van haar kant komen he. Maarja ze werkt erg veel dus kan me voorstellen dat ze niet echt tijd of zin heeft om te reageren.
Maarja echt goed voor m'n gemoedstoestand is het niet zo
Ja daar ga ik ook wel van uit eigenlijk. Daarom bevalt het me niks dat ik nog niets gehoord hebquote:Op woensdag 24 september 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar goed als ze je leuk vind zou je denken dat ze in ieder geval iets laten weten. Althans, dat denk ik.
Ik zou zeggen, ja. Then again, ik weet ook hoe het is om heel erg druk te zijn, op de telefoon kijken naar berichtjes is dan wel het laatste bij mij...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar goed als ze je leuk vind zou je denken dat ze in ieder geval iets laten weten. Althans, dat denk ik.
Ik heb die ervaring nietquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
Maarja, vrouwen hebben nogal de neiging om vooral niet te reageren op berichten.... ik kom dat zo vaak tegen, en ook bij gewone vriendinnen....
But don't mean a thing, if you aint got that swing....quote:
Ja dat is ook wel zo. Gewoon even afwachten joh, er zal vast een reden voor zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ook wel van uit eigenlijk. Daarom bevalt het me niks dat ik nog niets gehoord heb
Maarja, vrouwen hebben nogal de neiging om vooral niet te reageren op berichten.... ik kom dat zo vaak tegen, en ook bij gewone vriendinnen....
We zijn allemaal anders.quote:
Hoe snel reageer jij op een berichtje?quote:
Ja dat is ook zo, en nu spreek ik voor mijzelf, ik zou voor zo iets/iemand dan wel even de tijd nemen. Al is het maar een minuut.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ja. Then again, ik weet ook hoe het is om heel erg druk te zijn, op de telefoon kijken naar berichtjes is dan wel het laatste bij mij...
Dat hoop ik maar...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ja. Then again, ik weet ook hoe het is om heel erg druk te zijn, op de telefoon kijken naar berichtjes is dan wel het laatste bij mij...
Ja, ik ook. Na het werkquote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en nu spreek ik voor mijzelf, ik zou voor zo iets/iemand dan wel even de tijd nemen. Al is het maar een minuut.
Paar minuten, paar uur, hangt er vanaf waar ik mee bezig benquote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe snel reageer jij op een berichtje?
Ja ok, maar jij hebt volgens mij ook een baan waar je niet zo snel op je telefoon kijkt.quote:
Klopt. En dat kan voor haar ook gelden, héquote:Op woensdag 24 september 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij hebt volgens mij ook een baan waar je niet zo snel op je telefoon kijkt.
Zo snel mogelijk dus, zoals de meeste mensen. Maar als je op antwoord wacht van een eventuele date is het wel kut als je lang op antwoord moet wachtenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:38 schreef Vivie het volgende:
[..]
Paar minuten, paar uur, hangt er vanaf waar ik mee bezig benIig niet langer dan een dag
1-0 voor Samzz.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En dat kan voor haar ook gelden, hé.
Dat is inderdaad...frustrerend. Ik laat het dan ook maar om niet als een klein kind te gaan denken: "Schiet eens op, jeetje!"quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk dus, zoals de meeste mensen. Maar als je op antwoord wacht van een eventuele date is het wel kut als je lang op antwoord moet wachten
"HET IS AL 5 MINUTEN GELEDEN! ZE GAAT VREEMD, IK WEET HET ZEKER!!!"quote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Vivie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad...frustrerend. Ik laat het dan ook maar om niet als een klein kind te gaan denken: "Schiet eens op, jeetje!"
Schattig ookquote:
Een betere is: " Ze heeft mijn bericht net gelezen want ze was net online, maar niks teruggestuurd! Ze ligt nu vast te ketsen met een ander!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"HET IS AL 5 MINUTEN GELEDEN! ZE GAAT VREEMD, IK WEET HET ZEKER!!!"
Ik ben hier zó schuldig aan...echt nu achteraf...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Een betere is: " Ze heeft mijn bericht net gelezen want ze was net online, maar niks teruggestuurd! Ze ligt nu vast te ketsen met een ander!"
quote:
Ja, Faxie, we vinden het leuk voor je. En schattigquote:
Dat je dat dacht, of dat jij niks terug stuurde?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:44 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik ben hier zó schuldig aan...echt nu achteraf...
De slet!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Een betere is: " Ze heeft mijn bericht net gelezen want ze was net online, maar niks teruggestuurd! Ze ligt nu vast te ketsen met een ander!"
Dat waren mijn spinseltjesquote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat je dat dacht, of dat jij niks terug stuurde?
Blijft lastig zulke dingenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Vivie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad...frustrerend. Ik laat het dan ook maar om niet als een klein kind te gaan denken: "Schiet eens op, jeetje!"
Dan ben je vast niet de enige. Guilty as chargedquote:
Samen in het schuitje ^^quote:Op woensdag 24 september 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet de enige. Guilty as charged
Ja leuk en schattig als ik straks weer afgewezen wordquote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ja, Faxie, we vinden het leuk voor je. En schattig
Nee, natuurlijk niet. Ik ben oprecht blij voor hemquote:
Eh nee?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja leuk en schattig als ik straks weer afgewezen word
Ja zullen we samen gaan varen?quote:
Ja lul, nu zijn zijn kansen helemaal verkekenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Hey toekomstige vriendinnetje van Faxie als je dit leest, wil je faxie even antwoord geven. XXXjes tijnbrein
Weer lekker fout bezig tijn ^^quote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Hey toekomstige vriendinnetje van Faxie als je dit leest, wil je faxie even antwoord geven. XXXjes tijnbrein
Wel jammer dat ze geen reedt begrijp van wat je nu typt. Probeer het eens in het Engels of Deens.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Nee joh, komt goedquote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja leuk en schattig als ik straks weer afgewezen word
Mag jij kiezen, en ook varen trouwens.quote:
Mijn Deens gaat niet verder dan Lego. Dus dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze geen reedt begrijp van wat je nu typt. Probeer het eens in het Engels of Deens.
Weer?quote:
Als ik kies waar we heen varen en ook nog eens moet gaan varen...dat gaat ergens fout!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag jij kiezen, en ook varen trouwens.
Ja , weer...jij bent een flirt in het kwadraatquote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn Deens gaat niet verder dan Lego. Dus dat gaat hem niet worden
[..]
Weer?
S.O.P.quote:
O jij bedoelt een grote boot. Ik dacht zo'n schattig en knus klein zeilbootje ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Vivie het volgende:
[..]
Als ik kies waar we heen varen en ook nog eens moet gaan varen...dat gaat ergens fout!![]()
Hmmm, Londen doen?
Nog nietsquote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
By Zeus' beard, wat is er met jullie aan de hand, mensen?
quote:
Ik zie het nu pas. Holy fuck, hoe komt die d daar...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
By Zeus' beard, wat is er met jullie aan de hand, mensen?
Jawel, want met onbegrijpelijk afkortingen mag alleen gestrooid worden in militaire dienst en debiele spelfouten mogen alleen op school toegedicht worden aan dyslexie, en beide situaties zijn hier niet van toepassing. So for the wire with it!quote:
Ja, je moet nu wel even in de hoek hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het nu pas. Holy fuck, hoe komt die d daar...![]()
![]()
![]()
Mijn excuses, dit is wel heel erg.
Ja meneer.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je moet nu wel even in de hoek hoor.
Hoe is het, Mr. Make That The Cat Wise!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, want met onbegrijpelijk afkortingen mag alleen gestrooid worden in militaire dienst en debiele spelfouten mogen alleen op school toegedicht worden aan dyslexie, en beide situaties zijn hier niet van toepassing. So for the wire with it!
Ik stelde je een vraag, Mr. got hit by a windmill.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is het, Mr. Make That The Cat Wise!
Ik kortte enkel dat drankje afquote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stelde je een vraag, Mr. got hit by a windmill.
Welterusten Samzzquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen en fijn te dromen.
sweet dreamsquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, verliefde Samzzquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
Wat voor drankje dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kortte enkel dat drankje af
Wat Vivie zei. Iets met Orangequote:
Gemeen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo![]()
* Huppelmuts kwam eigenlijk even zwaaien naar Royco
Ik wist niet eens dat ik in de hoek stond.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Barbusse het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Jullie mogen beide de hoek weer uit.
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo![]()
* Huppelmuts kwam eigenlijk even zwaaien naar Royco
Troost je, je had het zondag al voorspeldquote:
INSUBORDINATIE HIER!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik in de hoek stond.
REBEL.
Niet eens eerst even een tik op de billen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Barbusse het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Jullie mogen beide de hoek weer uit.
Roy en ik hebben een gezonde strijd tijdens het seizoenquote:
Ik ben altijd vrij optimistisch over onze kansen, maar ik zie dit gewoon niet meer goed gaan komen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je, je had het zondag al voorspeld![]()
En nu kunnen jullie je volledig gaan richten op in de eredivisie blijven.
Wie weet doen jullie dit jaar een Ajaxje.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij optimistisch over onze kansen, maar ik zie dit gewoon niet meer goed gaan komen.
Altijd al geweestquote:
Nee, dat bewaar ik voor de juiste persoonquote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens eerst even een tik op de billen?
Verstandigquote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat bewaar ik voor de juiste persoon
Oh, wacht! Jij bent hier! Tijd voor porno muziek!quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, wacht! Jij bent hier! Tijd voor porno muziek!
Slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga slapen, ben kapot
Slaap lekker of game lekker, lieve mensen![]()
Wat voor drankspel ga je spelen?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd om wat hersencellen te doden en een spelletje te gaan doen
Welterusten allen
Ik drink nietquote:Op woensdag 24 september 2014 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor drankspel ga je spelen?
Dan mag jij het met melk doen, wordt je bij grote hoeveelheden ook vast wel een keer misselijk vanquote:
Ik denk zelfs nog sneller dan met alcohol.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan mag jij het met melk doen, wordt je bij grote hoeveelheden ook vast wel een keer misselijk van
Bij de meeste dingen is teveel niet goedquote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan mag jij het met melk doen, wordt je bij grote hoeveelheden ook vast wel een keer misselijk van
Nou ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt. Hangt een beetje af hoeveel je van beide gewend bent in te nemen normaal natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk zelfs nog sneller dan met alcohol.
Bij deze vind ik dat dit getest moet worden. Ik stel mezelf wel beschikbaar voor de wetenschap als testpersoon.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt. Hangt een beetje af hoeveel je van beide gewend bent in te nemen normaal natuurlijk.
Als drank of melk persoon?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij deze vind ik dat dit getest moet worden. Ik stel mezelf wel beschikbaar voor de wetenschap als testpersoon.
Ja dat is waar (al zijn er uitzonderingen zoals chocolade enzo, zelfs dan is te veel nog steeds goed)quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij de meeste dingen is teveel niet goed
Wetenschap is geen strijd he.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan niet tegen jezelf strijden natuurlijk.
Jij begon over een drankspelletje. Ik wil puur en alleen testen waar je sneller misselijk van wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het ging om een drankspelletje.. dus..ja, wel een beetje bijblijven.
Ik ging gewoon van de wijze woorden van WT uit.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
Toch grappig dat ik nergens heb gezegd dat het een drankspelletje is
Ok, in dat geval horen we de uitslag wel van je,quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij begon over een drankspelletje. Ik wil puur en alleen testen waar je sneller misselijk van wordt.
Tuurlijk, hersencellen kapot maken en spelletjes valt al snel zo te interpreteren. Alhoewel weer nergens staat dat het zijn eigen hersencellen zijn die kapot gemaakt worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ging gewoon van de wijze woorden van WT uit.
Ciao!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Anyway lieve jongens en meisje, ik ga lekker slapen nu.
Tabee
Als hij de melk variant doet en aeque de drank variant zal dat ook wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, hersencellen kapot maken en spelletjes valt al snel zo te interpreteren. Alhoewel weer nergens staat dat het zijn eigen hersencellen zijn die kapot gemaakt worden.
Ja maar ik moet wel veiligheidsmensen en een jury hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, in dat geval horen we de uitslag wel van je,
Begrijp ik nou goed dat jij mijn hersencellen wilt zien afsterven?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als hij de melk variant doet en aeque de drank variant zal dat ook wel meevallen denk ik.
Zou dat wel willen zien.
Die heb je helemaal niet nodig, je hoeft niet tot de max te gaan, gewoon tot je misselijk bent,quote:Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel veiligheidsmensen en een jury hebben.
Jij zei dat je dat toch al wilde testen,... dus in dat geval kunnen we het net zo goed vermakelijk maken, toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat jij mijn hersencellen wilt zien afsterven?
Als ik snel genoeg drink voordat het effect van de alcohol gaat werken misschien wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig, je hoeft niet tot de max te gaan, gewoon tot je misselijk bent,
dus dan kan je nog prima zelf een stopwatch bedienen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zei dat je dat toch al wilde testen,... dus in dat geval kunnen we het net zo goed vermakelijk maken, toch?
Hoiquote:
Jij ook al?quote:
Hij was blij me te zien, maar hij is nu nog bij de dierenarts. Het ziet er wel vreemd en zielig uit, maar hij lijkt er al aan te wennen.quote:
Jij had ook een jurk aan?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Jij ook al?
[..]
Hij was blij me te zien, maar hij is nu nog bij de dierenarts. Het ziet er wel vreemd en zielig uit, maar hij lijkt er al aan te wennen.
Nee, helaas nog niet. Hij moet 10 dagen in een bench dus die heb ik na een tip van een fokster opgehaald.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat hij vanavond al mee naar huis mocht.
Nja wel fijn dat alles goed gegaan is
ook?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij had ook een jurk aan?
Maar het is ook niet niks natuurlijk. Ik vraag me dan altijd af in hoeverre dieren zoiets doorhebben dat het beter is dat het zo gedaan is.
Die zijn er niet. Plus dat ik het alleen in het weekend doe. Ik doelde nu op art.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ook?
Waar zijn de foto's van jou in een jurk dan?
Nee, maar ik had wel bijna een Schotse rok aan gehad.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij had ook een jurk aan?
Maar het is ook niet niks natuurlijk. Ik vraag me dan altijd af in hoeverre dieren zoiets doorhebben dat het beter is dat het zo gedaan is.
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Plus dat ik het alleen in het weekend doe. Ik doelde nu op art.
Dat noemen ze een kilt.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:02 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel bijna een Schotse rok aan gehad.
Ik hoop dat hij zich snel aanpast...
Ow, en ter info, mijn baardje gaat er weer af
Punt voor jou. Al moet ik me wel inhouden om nu het voorzetje wat je geeft niet in te koppen... Een beetje zoals Feyenoord...quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.
Maar fijn voor je dat je een jurk hebt, zal Barb blij maken, anders ben je schijnbaar dom en heb je geen manieren zoals ik
Ik heb weleens een jurk aan gehad. Iets met drank, studententijd en weddenschappen. Ik ben de beroerdste niet om mezelf voor schut te zetten. En die kilt schaam ik me sowieso niet voor.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.
Maar fijn voor je dat je een jurk hebt, zal Barb blij maken, anders ben je schijnbaar dom en heb je geen manieren zoals ik
quote:Op donderdag 25 september 2014 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Punt voor jou. Al moet ik me wel inhouden om nu het voorzetje wat je geeft niet in te koppen... Een beetje zoals Feyenoord...
?quote:
Ik besef me nu pas dat het twee inkoppertjes waren.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Die was onder de gordel! Gemenerik!
Waarom het baardje eraf bij yats??quote:Op donderdag 25 september 2014 01:07 schreef aeque het volgende:
[..]
?
[..]
Ik besef me nu pas dat het twee inkoppertjes waren.
quote:Op donderdag 25 september 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom het baardje eraf bij yats??
Nou maak ze maar dan, Fax is er toch niet...
Maar dat laatste wist ik toch al van je?quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik las het, die arme fax werd weer gepest door jullie. Ik blijf erbij dat het wel goed komt met zijn date.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom het baardje eraf bij yats??
Nou maak ze maar dan, Fax is er toch niet...
Is dat het beste wat je ervan kan maken?quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Maar dat laatste wist ik toch al van je?
Jullie? Ho, ik was er niet. Fax = cool!!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik las het, die arme fax werd weer gepest door jullie. Ik blijf erbij dat het wel goed komt met zijn date.
Nu was het moment weg.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je ervan kan maken?
Heb je het nu weer over Feyenoord?quote:
Ok, dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie? Ho, ik was er niet. Fax = cool!!
GEMENERIK!!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je het nu weer over Feyenoord?![]()
Is goed!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niets gezegd.
Ow, ik check morgen die km's nog even yv. Daar ben ik nog niet aan toegekomen.
My humble apologies.quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:15 schreef yats het volgende:
Ik duik er maar eens in. Ik heb nog een belofte in te lossen en de wekker gaat over 6 uur weer.
Trusten yatsie!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:15 schreef yats het volgende:
Ik duik er maar eens in. Ik heb nog een belofte in te lossen en de wekker gaat over 6 uur weer.
veel cardio en veel krachtquote:Op donderdag 25 september 2014 08:50 schreef yats het volgende:
Goeiemorgen, waarom duren nachten altijd zo kort?
p.s zeefje, welke sport was dat dat je er blokjes van krijgt?
Ok, hoeveel is veel? Ik sport nu al redelijk veel maar ik heb helaas nog geen blokjes terug.quote:
Gewoon met een stift erop tekenen, veel makkelijkerquote:Op donderdag 25 september 2014 09:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, hoeveel is veel? Ik sport nu al redelijk veel maar ik heb helaas nog geen blokjes terug.
En ook voeding aanpassen.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 09:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon met een stift erop tekenen, veel makkelijker
Ik kan niet garanderen dat het dezelfde indruk maakt hoor, maar dan heb je iig wel blokjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:03 schreef Solique het volgende:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel cardio en veel kracht
En ook voeding aanpassen.
voeding is het belangrijkste bijnaquote:Op donderdag 25 september 2014 09:03 schreef Solique het volgende:
[..]
En ook voeding aanpassen.
[..]Ga ik maar eens doen, kan ik weer op bank blijven zitten.
Alsof mijn indruk nog slechter kanquote:Op donderdag 25 september 2014 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat het dezelfde indruk maakt hoor, maar dan heb je iig wel blokjes.
Kloptquote:Op donderdag 25 september 2014 09:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
voeding is het belangrijkste bijna
bij mij werkt dit + voeding.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat het dezelfde indruk maakt hoor, maar dan heb je iig wel blokjes.
Waarom is de juiste voeding voor dit soort dingen nooit chocolade, koekjes en loempia's.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
bij mij werkt dit + voeding.
stel je hebt best wel buikvet zal je met deze dingen geen blokjes krijgen
Die blokjes gaan mij dus nooit lukkenquote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
bij mij werkt dit + voeding.
stel je hebt best wel buikvet zal je met deze dingen geen blokjes krijgen
Op zijn tijd kan dat best, soms is het gewoon nodig zelfsquote:Op donderdag 25 september 2014 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom is de juiste voeding voor dit soort dingen nooit chocolade, koekjes en loempia's.
zieknhuisquote:Op donderdag 25 september 2014 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Die blokjes gaan mij dus nooit lukken
Zolang ik normaal door het leven kan en niet steeds in ziekenhuis lig heb ik progressie gemaakt.
En dat is toch al gelukt + flink wat kilo's kwijt
[..]
Op zijn tijd kan dat best, soms is het gewoon nodig zelfs
Vroeger op aardig niveau gevoetbald alleen na 3x in het ziekenhuis te zijn beland en meerdere malen ingestort op het veld op advies moeten stoppen. Mijn knieën zijn verrot en dat beperkt flink.quote:
ach herkenbaar, dat verhaal dat je knieen verrot zijn dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Vroeger op aardig niveau gevoetbald alleen na 3x in het ziekenhuis te zijn beland en meerdere malen ingestort op het veld op advies moeten stoppen. Mijn knieën zijn verrot en dat beperkt flink.
En broodjes shoarmaquote:Op donderdag 25 september 2014 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom is de juiste voeding voor dit soort dingen nooit chocolade, koekjes en loempia's.
Een obsessie heb ik gelukkig niet, maar ik zou ze graag terug willen.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:48 schreef aeque het volgende:
Waarom heeft iedereen een obsessie met 'blokjes'.
Elke keer als ik over Lego begin kijkt iedereen me raar aan, zijn ook blokjes.
Loop er nu al jaar of 12 mee, ik ben niet anders gewend nu.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
ach herkenbaar, dat verhaal dat je knieen verrot zijn dan.
kut is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe noem je het dan? abs?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:48 schreef aeque het volgende:
Waarom heeft iedereen een obsessie met 'blokjes'.
Elke keer als ik over Lego begin kijkt iedereen me raar aan, zijn ook blokjes.
Hoe ik hem noem? Normaal gesproken lelijk. Maar bij jou valt het nog mee vind ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
hoe noem je het dan? abs?
en this geen obsessie hoor
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef artelligence het volgende:
Ik wil geen blokjes. Mijn lief vindt mijn buikje lekker liggen.Art, heb je nu al een jurk gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
lolquote:Op donderdag 25 september 2014 10:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe ik hem noem? Normaal gesproken lelijk. Maar bij jou valt het nog mee vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |