Er zijn vast dieren die de hitte prima kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf dierloos dus #4everalone
Nou nou, niks aan de hand... leuke vrouw en geen behoefte meer aan een huisdierquote:Op woensdag 24 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf dierloos dus #4everalone
Jij boekt alvast een ticket naar Malta?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nou, niks aan de hand... leuke vrouw en geen behoefte meer aan een huisdier
Was het maar een snackquote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
Wat is een Roy Donders? Een of andere snack?
Nee, maar er zijn er genoeg te vindenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij boekt alvast een ticket naar Malta?
Helaas ook ja...quote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
Wat is een Roy Donders? Een of andere snack?
Ja dat is erg tof. Ze zijn een keer door diezelfde buurman meegenomen naar Noorwegen om een keer mee te lopen. Maar de bazin van de roedel van mijn ouders had er geen zin in en liep dus gewoon niet mee. De blonde man van het drietal is letterlijk nog te dom om een dommekracht te zijn dus bleef alleen de jongste over en die liep dan ook prima mee.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vaders oom en tante hebben husky's gehad, die deden echt sleeën met de dieren. Iedere dag, ruim drie uur.
Uiteraardquote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel eentje die je moobs een beetje goed doen uitkomen hoop ik?
Jouw reactie:quote:Op woensdag 24 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak er even een sexy foto van en stuur via whatsapp. Ik wil keuren.
Ja. Vissen. Maar die eet ik altijd opquote:Op woensdag 24 september 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn vast dieren die de hitte prima kunnen hebben.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak er even een sexy foto van en zet hem op het forum. Wij willen keuren.
Reptielen ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Vissen. Maar die eet ik altijd op
Hmm... Vogels, reptielen, amfibieën, arachnidenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Vissen. Maar die eet ik altijd op
Een slang is een reptiel...quote:Op woensdag 24 september 2014 19:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Reptielen ook.
Of neem een slang, dan heb je gelijk een gratis nekmassage
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde in eerste instantie ook reptielen met poten (wat het overgrote deel is).quote:
Dat zijn nu niet echt de dieren die je een gevoel geven van "Aaaah, ik willen knuffelen!" Wel mooie beesten hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 24 september 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm... Vogels, reptielen, amfibieën, arachniden.
Een wat?quote:
Kerkuilquote:Op woensdag 24 september 2014 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn nu niet echt de dieren die je een gevoel geven van "Aaaah, ik willen knuffelen!" Wel mooie beesten hoor, daar niet vanEen oud collega heeft een uil trouwens, hoe episch
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |