Ik moest wel gniffelen om nummer 5.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/a8b8dep_700b.jpg
Dit is zo waar. Vooral de laatste
.
Maar, voor mij klopt het dus wel, héquote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest wel gniffelen om nummer 5.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef aeque het volgende:
Bedankt voor die test Samzz, ik zou er 6+ moeten hebben.![]()
![]()
3 kinderen meh.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
.
Ja lach jij maar. Ik stuur er gewoon een paar jouw kant op elke week. Logeren bij tante Samzz en de paarden.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, voor mij klopt het dus wel, hé.
[..].
Would want:quote:Op woensdag 24 september 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
3 kinderen meh.
3 dieren daarentegen.
Denken dat ik de deur opendoe als ze aanbellenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lach jij maar. Ik stuur er gewoon een paar jouw kant op elke week. Logeren bij tante Samzz en de paarden.
Laat jij zomaar van die arme kinderen op straat staan ja?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat ik de deur opendoe als ze aanbellen.
Teveel kloppen er. En ik ben dierloosquote:Op woensdag 24 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
.
Zonder blikken of blozen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat jij zomaar van die arme kinderen op straat staan ja?
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Teveel kloppen er. En ik ben dierloos
Het is dat, of orgaanhandel, dude. Dus wees blij dat ze het minste van twee kwaden uitkoos.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat jij zomaar van die arme kinderen op straat staan ja?
Nou ja orgaanhandel mag ook, maar dan wil ik wel 50%.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dat, of orgaanhandel, dude. Dus wees blij dat ze het minste van twee kwaden uitkoos.
In dat geval zal ik m'n contacten eens aanspreken. Begin jij vast met koters produceren?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja orgaanhandel mag ook, maar dan wil ik wel 50%.
Er is sowieso een wachttijd van 9 maanden en moet ik eerst een slachtoffer zien te vinden.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval zal ik m'n contacten eens aanspreken. Begin jij vast met koters produceren?
Ja, maar ik wil wel een kind op zich.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Gelukkig ook 0 kids hier, goed gekeurde test dus!
50%quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja orgaanhandel mag ook, maar dan wil ik wel 50%.
Misschien dat je de kids van Sam kan overnemen dan.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel een kind op zich.
Niet meer dan redelijk, ik hoef er niks voor te doenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
50%driving a hard bargain, aint'ya?
Productie-, verpakkings- en transportkosten. Ik moet ook nog wel zelf een kleine winstmarge hebben. Samzz doet uiteindelijk de afwerking, sales en aftersales.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
50%driving a hard bargain, aint'ya?
Jawel. Open snijden, organen eruit halen. Wat je wat voor troep dat geeft? Om nog maar te zwijgen van de kosten die het met zich meebrengt. Plus alle juridische risico's. En het enige wat hij hoeft te doen is batsen er er na 9 maanden wat eten in proppen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meer dan redelijk, ik hoef er niks voor te doen.
Ben verdomme geen melkkoe.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het enige wat hij hoeft te doen is batsen er er na 9 maanden wat eten in proppen.
Ik heb mijn mannetjes, Barbquote:Op woensdag 24 september 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel. Open snijden, organen eruit halen. Wat je wat voor troep dat geeft? Om nog maar te zwijgen van de kosten die het met zich meebrengt. Plus alle juridische risico's. En het enige wat hij hoeft te doen is batsen er er na 9 maanden wat eten in proppen.
Ik zag de titel en ik klik dus nietquote:Op woensdag 24 september 2014 18:55 schreef aeque het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)elt-your-hea#1uo66vt
En dat zijn allemaal vrijwilligers?quote:
Met hier bedoel je dan Malta neem ik aan?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag de titel en ik klik dus nietHuskies
Veuls te heet hier voor ze
Ja, hier op Malta. Voor vrijwel alle grote hondensoorten is het hier eigenlijk te heet, maar voor Huskies is het echt te erg. Als je wilt dat een hond slechts de helft van zijn gemiddelde levensspanne halt moet je hier een Husky nemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Met hier bedoel je dan Malta neem ik aan?
NL is prima te doen voor ze.
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
Hoe mooi husky's ook zijn, ik zou er geen willen.
Echte werkhonden, kunnen slecht alleen zijn en gaan slecht samen met andere dieren. Overigens kunnen husky's prima warmte aan, hun vacht reflecteert de warmte.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hier op Malta. Voor vrijwel alle grote hondensoorten is het hier eigenlijk te heet, maar voor Huskies is het echt te erg. Als je wilt dat een hond slechts de helft van zijn gemiddelde levensspanne halt moet je hier een Husky nemen.
[..]
Waarom niet als ik vragen mag?
Slecht alleen als in zonder andere husky? En slecht samen met andere dieren valt mee hoor. Althans, bij mijn ouders dan. Die hebben er 3, waarvan er 2 prima samen gaan met andere dieren(voornamelijk honden).quote:Op woensdag 24 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte werkhonden, kunnen slecht alleen zijn en gaan slecht samen met andere dieren. Overigens kunnen husky's prima warmte aan, hun vacht reflecteert de warmte.
Oh, dat wist ik niet, thanksquote:Op woensdag 24 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte werkhonden, kunnen slecht alleen zijn en gaan slecht samen met andere dieren. Overigens kunnen husky's prima warmte aan, hun vacht reflecteert de warmte.
Jaquote:
Gewoon helemaal alleen. En met andere honden gaat prima, maar ik had het over andere dieren, katten, konijnen, dat soort. Het oerinstinct zit er inderdaad goed in, daarnaast zijn het in mijn ervaring absoluut honden die je aan het werk moet zetten.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Slecht alleen als in zonder andere husky? En slecht samen met andere dieren valt mee hoor. Althans, bij mijn ouders dan. Die hebben er 3, waarvan er 2 prima samen gaan met andere dieren(voornamelijk honden).
Maar je merkt wel dat er net even wat meer oerinstinct in zit dan bij andere honden.
Ik denk dat dat voor ieder wezen op Malta geldt.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, thanks
Er is hier een stel dat twee huskies heeft, en beide beesten zien er in de zomer gewoon gesloopt uit. Ik vind het zielig voor ze
Mja, sommigen kunnen er gewoon beter tegen dan anderen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor ieder wezen op Malta geldt.
Katten zijn bij mijn ouders niet echt een probleem. Maar goed, ze ontlopen elkaar 9/10 keer wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon helemaal alleen. En met andere honden gaat prima, maar ik had het over andere dieren, katten, konijnen, dat soort. Het oerinstinct zit er inderdaad goed in, daarnaast zijn het in mijn ervaring absoluut honden die je aan het werk moet zetten.
True. Maar dan nog, ik zou niet graag honden houden in die hitte, welke hond dan ookquote:Op woensdag 24 september 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, sommigen kunnen er gewoon beter tegen dan anderen.
Mijn vaders oom en tante hebben husky's gehad, die deden echt sleeën met de dierenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Katten zijn bij mijn ouders niet echt een probleem. Maar goed, ze ontlopen elkaar 9/10 keer wel.
Maar het 'werk' gedeelte klopt wel, gelukkig woont er vlakbij iemand die zelf een stuk of 25 alaskische malamutes heeft en die wil ze nog wel eens meenemen voor een flinke wandeling.
Ik blijf dierloos dus #4everalonequote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar dan nog, ik zou niet graag honden houden in die hitte, welke hond dan ook.
Er zijn vast dieren die de hitte prima kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf dierloos dus #4everalone
Nou nou, niks aan de hand... leuke vrouw en geen behoefte meer aan een huisdierquote:Op woensdag 24 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf dierloos dus #4everalone
Jij boekt alvast een ticket naar Malta?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nou, niks aan de hand... leuke vrouw en geen behoefte meer aan een huisdier
Was het maar een snackquote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
Wat is een Roy Donders? Een of andere snack?
Nee, maar er zijn er genoeg te vindenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij boekt alvast een ticket naar Malta?
Helaas ook ja...quote:Op woensdag 24 september 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
Wat is een Roy Donders? Een of andere snack?
Ja dat is erg tof. Ze zijn een keer door diezelfde buurman meegenomen naar Noorwegen om een keer mee te lopen. Maar de bazin van de roedel van mijn ouders had er geen zin in en liep dus gewoon niet mee. De blonde man van het drietal is letterlijk nog te dom om een dommekracht te zijn dus bleef alleen de jongste over en die liep dan ook prima mee.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vaders oom en tante hebben husky's gehad, die deden echt sleeën met de dieren. Iedere dag, ruim drie uur.
Uiteraardquote:Op woensdag 24 september 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel eentje die je moobs een beetje goed doen uitkomen hoop ik?
Jouw reactie:quote:Op woensdag 24 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak er even een sexy foto van en stuur via whatsapp. Ik wil keuren.
Ja. Vissen. Maar die eet ik altijd opquote:Op woensdag 24 september 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn vast dieren die de hitte prima kunnen hebben.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak er even een sexy foto van en zet hem op het forum. Wij willen keuren.
Reptielen ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Vissen. Maar die eet ik altijd op
Hmm... Vogels, reptielen, amfibieën, arachnidenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Vissen. Maar die eet ik altijd op
Een slang is een reptiel...quote:Op woensdag 24 september 2014 19:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Reptielen ook.
Of neem een slang, dan heb je gelijk een gratis nekmassage
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde in eerste instantie ook reptielen met poten (wat het overgrote deel is).quote:
Dat zijn nu niet echt de dieren die je een gevoel geven van "Aaaah, ik willen knuffelen!" Wel mooie beesten hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 24 september 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm... Vogels, reptielen, amfibieën, arachniden.
Een wat?quote:
Kerkuilquote:Op woensdag 24 september 2014 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn nu niet echt de dieren die je een gevoel geven van "Aaaah, ik willen knuffelen!" Wel mooie beesten hoor, daar niet vanEen oud collega heeft een uil trouwens, hoe episch
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |