Ik denk zelfs nog sneller dan met alcohol.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan mag jij het met melk doen, wordt je bij grote hoeveelheden ook vast wel een keer misselijk van
Bij de meeste dingen is teveel niet goedquote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan mag jij het met melk doen, wordt je bij grote hoeveelheden ook vast wel een keer misselijk van
Nou ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt. Hangt een beetje af hoeveel je van beide gewend bent in te nemen normaal natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk zelfs nog sneller dan met alcohol.
Bij deze vind ik dat dit getest moet worden. Ik stel mezelf wel beschikbaar voor de wetenschap als testpersoon.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt. Hangt een beetje af hoeveel je van beide gewend bent in te nemen normaal natuurlijk.
Als drank of melk persoon?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij deze vind ik dat dit getest moet worden. Ik stel mezelf wel beschikbaar voor de wetenschap als testpersoon.
Ja dat is waar (al zijn er uitzonderingen zoals chocolade enzo, zelfs dan is te veel nog steeds goed)quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij de meeste dingen is teveel niet goed
Wetenschap is geen strijd he.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan niet tegen jezelf strijden natuurlijk.
Jij begon over een drankspelletje. Ik wil puur en alleen testen waar je sneller misselijk van wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het ging om een drankspelletje.. dus..ja, wel een beetje bijblijven.
Ik ging gewoon van de wijze woorden van WT uit.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
Toch grappig dat ik nergens heb gezegd dat het een drankspelletje is
Ok, in dat geval horen we de uitslag wel van je,quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij begon over een drankspelletje. Ik wil puur en alleen testen waar je sneller misselijk van wordt.
Tuurlijk, hersencellen kapot maken en spelletjes valt al snel zo te interpreteren. Alhoewel weer nergens staat dat het zijn eigen hersencellen zijn die kapot gemaakt worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ging gewoon van de wijze woorden van WT uit.
Ciao!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Anyway lieve jongens en meisje, ik ga lekker slapen nu.
Tabee
Als hij de melk variant doet en aeque de drank variant zal dat ook wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, hersencellen kapot maken en spelletjes valt al snel zo te interpreteren. Alhoewel weer nergens staat dat het zijn eigen hersencellen zijn die kapot gemaakt worden.
Ja maar ik moet wel veiligheidsmensen en een jury hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, in dat geval horen we de uitslag wel van je,
Begrijp ik nou goed dat jij mijn hersencellen wilt zien afsterven?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als hij de melk variant doet en aeque de drank variant zal dat ook wel meevallen denk ik.
Zou dat wel willen zien.
Die heb je helemaal niet nodig, je hoeft niet tot de max te gaan, gewoon tot je misselijk bent,quote:Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel veiligheidsmensen en een jury hebben.
Jij zei dat je dat toch al wilde testen,... dus in dat geval kunnen we het net zo goed vermakelijk maken, toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat jij mijn hersencellen wilt zien afsterven?
Als ik snel genoeg drink voordat het effect van de alcohol gaat werken misschien wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig, je hoeft niet tot de max te gaan, gewoon tot je misselijk bent,
dus dan kan je nog prima zelf een stopwatch bedienen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zei dat je dat toch al wilde testen,... dus in dat geval kunnen we het net zo goed vermakelijk maken, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |