Tuurlijk, hersencellen kapot maken en spelletjes valt al snel zo te interpreteren. Alhoewel weer nergens staat dat het zijn eigen hersencellen zijn die kapot gemaakt worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ging gewoon van de wijze woorden van WT uit.
Ciao!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Anyway lieve jongens en meisje, ik ga lekker slapen nu.
Tabee
Als hij de melk variant doet en aeque de drank variant zal dat ook wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, hersencellen kapot maken en spelletjes valt al snel zo te interpreteren. Alhoewel weer nergens staat dat het zijn eigen hersencellen zijn die kapot gemaakt worden.
Ja maar ik moet wel veiligheidsmensen en een jury hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, in dat geval horen we de uitslag wel van je,
Begrijp ik nou goed dat jij mijn hersencellen wilt zien afsterven?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als hij de melk variant doet en aeque de drank variant zal dat ook wel meevallen denk ik.
Zou dat wel willen zien.
Die heb je helemaal niet nodig, je hoeft niet tot de max te gaan, gewoon tot je misselijk bent,quote:Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel veiligheidsmensen en een jury hebben.
Jij zei dat je dat toch al wilde testen,... dus in dat geval kunnen we het net zo goed vermakelijk maken, toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat jij mijn hersencellen wilt zien afsterven?
Als ik snel genoeg drink voordat het effect van de alcohol gaat werken misschien wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet nodig, je hoeft niet tot de max te gaan, gewoon tot je misselijk bent,
dus dan kan je nog prima zelf een stopwatch bedienen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zei dat je dat toch al wilde testen,... dus in dat geval kunnen we het net zo goed vermakelijk maken, toch?
Hoiquote:
Jij ook al?quote:
Hij was blij me te zien, maar hij is nu nog bij de dierenarts. Het ziet er wel vreemd en zielig uit, maar hij lijkt er al aan te wennen.quote:
Jij had ook een jurk aan?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Jij ook al?
[..]
Hij was blij me te zien, maar hij is nu nog bij de dierenarts. Het ziet er wel vreemd en zielig uit, maar hij lijkt er al aan te wennen.
Nee, helaas nog niet. Hij moet 10 dagen in een bench dus die heb ik na een tip van een fokster opgehaald.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat hij vanavond al mee naar huis mocht.
Nja wel fijn dat alles goed gegaan is
ook?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij had ook een jurk aan?
Maar het is ook niet niks natuurlijk. Ik vraag me dan altijd af in hoeverre dieren zoiets doorhebben dat het beter is dat het zo gedaan is.
Die zijn er niet. Plus dat ik het alleen in het weekend doe. Ik doelde nu op art.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ook?
Waar zijn de foto's van jou in een jurk dan?
Nee, maar ik had wel bijna een Schotse rok aan gehad.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij had ook een jurk aan?
Maar het is ook niet niks natuurlijk. Ik vraag me dan altijd af in hoeverre dieren zoiets doorhebben dat het beter is dat het zo gedaan is.
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Plus dat ik het alleen in het weekend doe. Ik doelde nu op art.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |