Jij ook al?quote:
Hij was blij me te zien, maar hij is nu nog bij de dierenarts. Het ziet er wel vreemd en zielig uit, maar hij lijkt er al aan te wennen.quote:
Jij had ook een jurk aan?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Jij ook al?
[..]
Hij was blij me te zien, maar hij is nu nog bij de dierenarts. Het ziet er wel vreemd en zielig uit, maar hij lijkt er al aan te wennen.
Nee, helaas nog niet. Hij moet 10 dagen in een bench dus die heb ik na een tip van een fokster opgehaald.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat hij vanavond al mee naar huis mocht.
Nja wel fijn dat alles goed gegaan is
ook?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij had ook een jurk aan?
Maar het is ook niet niks natuurlijk. Ik vraag me dan altijd af in hoeverre dieren zoiets doorhebben dat het beter is dat het zo gedaan is.
Die zijn er niet. Plus dat ik het alleen in het weekend doe. Ik doelde nu op art.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ook?
Waar zijn de foto's van jou in een jurk dan?
Nee, maar ik had wel bijna een Schotse rok aan gehad.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij had ook een jurk aan?
Maar het is ook niet niks natuurlijk. Ik vraag me dan altijd af in hoeverre dieren zoiets doorhebben dat het beter is dat het zo gedaan is.
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Plus dat ik het alleen in het weekend doe. Ik doelde nu op art.
Dat noemen ze een kilt.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:02 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel bijna een Schotse rok aan gehad.
Ik hoop dat hij zich snel aanpast...
Ow, en ter info, mijn baardje gaat er weer af
Punt voor jou. Al moet ik me wel inhouden om nu het voorzetje wat je geeft niet in te koppen... Een beetje zoals Feyenoord...quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.
Maar fijn voor je dat je een jurk hebt, zal Barb blij maken, anders ben je schijnbaar dom en heb je geen manieren zoals ik
Ik heb weleens een jurk aan gehad. Iets met drank, studententijd en weddenschappen. Ik ben de beroerdste niet om mezelf voor schut te zetten. En die kilt schaam ik me sowieso niet voor.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.
Maar fijn voor je dat je een jurk hebt, zal Barb blij maken, anders ben je schijnbaar dom en heb je geen manieren zoals ik
quote:Op donderdag 25 september 2014 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Punt voor jou. Al moet ik me wel inhouden om nu het voorzetje wat je geeft niet in te koppen... Een beetje zoals Feyenoord...
?quote:
Ik besef me nu pas dat het twee inkoppertjes waren.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Die was onder de gordel! Gemenerik!
Waarom het baardje eraf bij yats??quote:Op donderdag 25 september 2014 01:07 schreef aeque het volgende:
[..]
?
[..]
Ik besef me nu pas dat het twee inkoppertjes waren.
quote:Op donderdag 25 september 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom het baardje eraf bij yats??
Nou maak ze maar dan, Fax is er toch niet...
Maar dat laatste wist ik toch al van je?quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik las het, die arme fax werd weer gepest door jullie. Ik blijf erbij dat het wel goed komt met zijn date.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom het baardje eraf bij yats??
Nou maak ze maar dan, Fax is er toch niet...
Is dat het beste wat je ervan kan maken?quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Maar dat laatste wist ik toch al van je?
Jullie? Ho, ik was er niet. Fax = cool!!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik las het, die arme fax werd weer gepest door jullie. Ik blijf erbij dat het wel goed komt met zijn date.
Nu was het moment weg.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je ervan kan maken?
Heb je het nu weer over Feyenoord?quote:
Ok, dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie? Ho, ik was er niet. Fax = cool!!
GEMENERIK!!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je het nu weer over Feyenoord?![]()
Is goed!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niets gezegd.
Ow, ik check morgen die km's nog even yv. Daar ben ik nog niet aan toegekomen.
My humble apologies.quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:15 schreef yats het volgende:
Ik duik er maar eens in. Ik heb nog een belofte in te lossen en de wekker gaat over 6 uur weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |