Dan ben je vast niet de enige. Guilty as chargedquote:
Samen in het schuitje ^^quote:Op woensdag 24 september 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet de enige. Guilty as charged
Ja leuk en schattig als ik straks weer afgewezen wordquote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ja, Faxie, we vinden het leuk voor je. En schattig
Nee, natuurlijk niet. Ik ben oprecht blij voor hemquote:
Eh nee?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja leuk en schattig als ik straks weer afgewezen word
Ja zullen we samen gaan varen?quote:
Ja lul, nu zijn zijn kansen helemaal verkekenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Hey toekomstige vriendinnetje van Faxie als je dit leest, wil je faxie even antwoord geven. XXXjes tijnbrein
Weer lekker fout bezig tijn ^^quote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Hey toekomstige vriendinnetje van Faxie als je dit leest, wil je faxie even antwoord geven. XXXjes tijnbrein
Wel jammer dat ze geen reedt begrijp van wat je nu typt. Probeer het eens in het Engels of Deens.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Nee joh, komt goedquote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja leuk en schattig als ik straks weer afgewezen word
Mag jij kiezen, en ook varen trouwens.quote:
Mijn Deens gaat niet verder dan Lego. Dus dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze geen reedt begrijp van wat je nu typt. Probeer het eens in het Engels of Deens.
Weer?quote:
Als ik kies waar we heen varen en ook nog eens moet gaan varen...dat gaat ergens fout!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag jij kiezen, en ook varen trouwens.
Ja , weer...jij bent een flirt in het kwadraatquote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn Deens gaat niet verder dan Lego. Dus dat gaat hem niet worden
[..]
Weer?
S.O.P.quote:
O jij bedoelt een grote boot. Ik dacht zo'n schattig en knus klein zeilbootje ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Vivie het volgende:
[..]
Als ik kies waar we heen varen en ook nog eens moet gaan varen...dat gaat ergens fout!![]()
Hmmm, Londen doen?
Nog nietsquote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
By Zeus' beard, wat is er met jullie aan de hand, mensen?
quote:
Ik zie het nu pas. Holy fuck, hoe komt die d daar...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
By Zeus' beard, wat is er met jullie aan de hand, mensen?
Jawel, want met onbegrijpelijk afkortingen mag alleen gestrooid worden in militaire dienst en debiele spelfouten mogen alleen op school toegedicht worden aan dyslexie, en beide situaties zijn hier niet van toepassing. So for the wire with it!quote:
Ja, je moet nu wel even in de hoek hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het nu pas. Holy fuck, hoe komt die d daar...![]()
![]()
![]()
Mijn excuses, dit is wel heel erg.
Ja meneer.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je moet nu wel even in de hoek hoor.
Hoe is het, Mr. Make That The Cat Wise!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, want met onbegrijpelijk afkortingen mag alleen gestrooid worden in militaire dienst en debiele spelfouten mogen alleen op school toegedicht worden aan dyslexie, en beide situaties zijn hier niet van toepassing. So for the wire with it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |