quote:
Ik zie het nu pas. Holy fuck, hoe komt die d daar...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
By Zeus' beard, wat is er met jullie aan de hand, mensen?
Jawel, want met onbegrijpelijk afkortingen mag alleen gestrooid worden in militaire dienst en debiele spelfouten mogen alleen op school toegedicht worden aan dyslexie, en beide situaties zijn hier niet van toepassing. So for the wire with it!quote:
Ja, je moet nu wel even in de hoek hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het nu pas. Holy fuck, hoe komt die d daar...![]()
![]()
![]()
Mijn excuses, dit is wel heel erg.
Ja meneer.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je moet nu wel even in de hoek hoor.
Hoe is het, Mr. Make That The Cat Wise!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, want met onbegrijpelijk afkortingen mag alleen gestrooid worden in militaire dienst en debiele spelfouten mogen alleen op school toegedicht worden aan dyslexie, en beide situaties zijn hier niet van toepassing. So for the wire with it!
Ik stelde je een vraag, Mr. got hit by a windmill.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is het, Mr. Make That The Cat Wise!
Ik kortte enkel dat drankje afquote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stelde je een vraag, Mr. got hit by a windmill.
Welterusten Samzzquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen en fijn te dromen.
sweet dreamsquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, verliefde Samzzquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
Wat voor drankje dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kortte enkel dat drankje af
Wat Vivie zei. Iets met Orangequote:
Gemeen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo![]()
* Huppelmuts kwam eigenlijk even zwaaien naar Royco
Ik wist niet eens dat ik in de hoek stond.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Barbusse het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Jullie mogen beide de hoek weer uit.
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo![]()
* Huppelmuts kwam eigenlijk even zwaaien naar Royco
Troost je, je had het zondag al voorspeldquote:
INSUBORDINATIE HIER!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik in de hoek stond.
REBEL.
Niet eens eerst even een tik op de billen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Barbusse het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Jullie mogen beide de hoek weer uit.
Roy en ik hebben een gezonde strijd tijdens het seizoenquote:
Ik ben altijd vrij optimistisch over onze kansen, maar ik zie dit gewoon niet meer goed gaan komen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je, je had het zondag al voorspeld![]()
En nu kunnen jullie je volledig gaan richten op in de eredivisie blijven.
Wie weet doen jullie dit jaar een Ajaxje.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij optimistisch over onze kansen, maar ik zie dit gewoon niet meer goed gaan komen.
Altijd al geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |