Die heeft ze al in vol ornaat mogen aanschouwenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Behalve dat van die 30 cm toch?
Ga verder............quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.
[..]
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...
...oh shit.
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...
...oh shit.
Doe de popcorn maar weer weg.quote:
Nee, zelfs ik heb grenzen.quote:
Onbedoeldquote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.
The king is dead, all hail the new king.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.
O, en hoe ging dat nou? Dat ze erachter kwam dat het een leugen was?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft ze al in vol ornaat mogen aanschouwen
King for a day, fool for a lifetime.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
The king is dead, all hail the new king.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The king is dead, all hail the new king.
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripodquote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
O, en hoe ging dat nou? Dat ze erachter kwam dat het een leugen was?
Er zit wel wat in natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Royco! Dit gelezen?
Why Marvel wants the X-Men to fail
And I wouldn't want it any other way.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
King for a day, fool for a lifetime.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripod
Ik heb heel korte benen dus in verhouding klopt het welquote:
Tof meid! Geniet ervanquote:
He verdorie, en ik was nog wel van plan om Samzz te hosselen het hof te maken op een toekomstige meet.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
Samzz heeft haar hengst gevonden
Tijn, dat je een human tripod bent wil enkel zeggen dat je je met 1 hand kan opdrukken.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripod
Hengstquote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
"Hope into one hand, shit into the other, and see which one fills up first."quote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
He verdorie, en ik was nog wel van plan om Samzz te hosselen het hof te maken op een toekomstige meet.
Rustig aan, Thijsjequote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
Leek me toepasselijk in deze context.quote:
He verdorie, en ik je het allemaal gunnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rustig aan, Thijsje. Het loopt zo'n vaart niet en dat hoeft ook niet. Gewoon rustig aan en zien waar 't schip strandt.
Muilezel dan?quote:
Je mag het me allemaal gunnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
He verdorie, en ik je het allemaal gunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |