Ik vond het ook zo'n rare jurkquote:Op woensdag 24 september 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was een jas die ze aanhad tijn, toen in Blijdorp.
Haha ja ja Tijn, geef maar toe. Jij denkt ik heb 1 meid zo gek gekregen, dat lukt me wel vaker.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gun jou of een andere man ook een leuke vrouw
Wij gunnen jou ook een leuke man hoor.quote:
Ik was voorlopig van plan om het bij die ene meid te houdenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja ja Tijn, geef maar toe. Jij denkt ik heb 1 meid zo gek gekregen, dat lukt me wel vaker.
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij gunnen jou ook een leuke man hoor.
Al moet het er wel 1 zijn die niet tegen jouw mening in gaat geloof ik.
Die heb je toch al?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.
Ik denk het wel, jaquote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb je toch al?
En nee, niet doelend op mezelf
Dat zou ik ook zeggen op een openbaar forum ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was voorlopig van plan om het bij die ene meid te houden
Ik maak ook maar een grapje.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.
quote:
Ssstquote:Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen op een openbaar forum ja.
quote:
DAT ZOU IK OOK ZEGGEN OP EEN OPENBAAR FORUM JA!quote:
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DAT ZOU IK OOK ZEGGEN OP EEN OPENBAAR FORUM JA!
Zeg tijn, die 'afspraak' met admin Yvonne, ging die nu nog door?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.
Het staat op the interwebzz, dus het is waar. Unfortunately peanut butter.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.
En haar dochter ookquote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg tijn, die 'afspraak' met admin Yvonne, ging die nu nog door?
Dan zorg ik dat ze niet meer op internet kanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het staat op the interwebzz, dus het is waar. Unfortunately peanut butter.
Even de camera's nalopen dan.quote:
Jij denkt dat Yvonne dat toelaatquote:
Ik pak de popcorn vast.quote:
Sorry.quote:
Behalve dat van die 30 cm toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yvonne dat toelaat
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |