Ze zou nog laten horen of ze vrij is dit weekend, maar nog niks gehoord... hoop morgen iets te horen want anders gaat het nogal aan de late kant zijn...quote:
Hopelijk wel, wat zou je gaan doen met haar? Voordat jij je keu in haar gaat stoten?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zou nog laten horen of ze vrij is dit weekend, maar nog niks gehoord... hoop morgen iets te horen want anders gaat het nogal aan de late kant zijn...
Geen idee. Inspiratie komt vast als het moment daar is.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
In discussie met jou? We will need spotlights and a discussion leader with a stopwatch, people!quote:
Je kan ook zelf informeren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zou nog laten horen of ze vrij is dit weekend, maar nog niks gehoord... hoop morgen iets te horen want anders gaat het nogal aan de late kant zijn...
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk wel, wat zou je gaan doen met haar? Voordat jij je keu in haar gaat stoten?
Jij hebt mij nooit als real life discussiepartner gehadquote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
In discussie met jou? We will need spotlights and a discussion leader with a stopwatch, people!
Leukquote:
Tja ik had al min of meer een balletje opgegooid door naar d'r nieuwe collega te vragen, waar haar vrije weekend van afhankelijk zou zijn. Maarja als ze niet reageert...quote:
Klinkt leukquote:
Ik geloof je direct. Het was dan ook een compliment, meneer.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit als real life discussiepartner gehad. Ik kan heel goed discussiėren.
Dank.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof je direct. Het was dan ook een compliment, meneer.
Dat snap ik ja. Maar goed als ze je leuk vind zou je denken dat ze in ieder geval iets laten weten. Althans, dat denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik had al min of meer een balletje opgegooid door naar d'r nieuwe collega te vragen, waar haar vrije weekend van afhankelijk zou zijn. Maarja als ze niet reageert...
Ik wacht nog wel even tot morgen, en dan vraag ik nog wel even.
Mag ook van haar kant komen he. Maarja ze werkt erg veel dus kan me voorstellen dat ze niet echt tijd of zin heeft om te reageren.
Maarja echt goed voor m'n gemoedstoestand is het niet zo
Ja daar ga ik ook wel van uit eigenlijk. Daarom bevalt het me niks dat ik nog niets gehoord hebquote:Op woensdag 24 september 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar goed als ze je leuk vind zou je denken dat ze in ieder geval iets laten weten. Althans, dat denk ik.
Ik zou zeggen, ja. Then again, ik weet ook hoe het is om heel erg druk te zijn, op de telefoon kijken naar berichtjes is dan wel het laatste bij mij...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar goed als ze je leuk vind zou je denken dat ze in ieder geval iets laten weten. Althans, dat denk ik.
Ik heb die ervaring nietquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
Maarja, vrouwen hebben nogal de neiging om vooral niet te reageren op berichten.... ik kom dat zo vaak tegen, en ook bij gewone vriendinnen....
But don't mean a thing, if you aint got that swing....quote:
Ja dat is ook wel zo. Gewoon even afwachten joh, er zal vast een reden voor zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ook wel van uit eigenlijk. Daarom bevalt het me niks dat ik nog niets gehoord heb
Maarja, vrouwen hebben nogal de neiging om vooral niet te reageren op berichten.... ik kom dat zo vaak tegen, en ook bij gewone vriendinnen....
We zijn allemaal anders.quote:
Hoe snel reageer jij op een berichtje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |