Misschien is het wel een brony?quote:
... en stronteigenwijs.quote:
Dat kan ik zelfs zonder armenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijn, dat je een human tripod bent wil enkel zeggen dat je je met 1 hand kan opdrukken.
Hold your horses was hier een mooie uitspraak geweest.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rustig aan, Thijsje. Het loopt zo'n vaart niet en dat hoeft ook niet. Gewoon rustig aan en zien waar 't schip strandt.
En gelijk heb je. Don't rush things.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag het me allemaal gunnen. Ik doe gewoon rustig aan
.
Met je hoofd is niet eerlijk Tijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs zonder armen
Ja en?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:13 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Don't rush things.
[..]
Met je hoofd is niet eerlijk Tijn.
Precies, dat ik die niet zag!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Hold your horses was hier een mooie uitspraak geweest.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs zonder armen
Ze zei net dat ze geen jaknikker wou, dus dat zal niet zo'n probleem zijn danquote:
Net als ik.quote:
Meen je dat nou? Zou ik nooit gezegd hebben.quote:
Ooit wel es twee eigenwijze mensen zien discussiėren?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Ze zei net dat ze geen jaknikker wou, dus dat zal niet zo'n probleem zijn dan
Een van de twee loopt stampend naar zijn/haar kamer.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit wel es twee eigenwijze mensen zien discussiėren?
De vrouw krijgt uit eindelijk gelijk?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit als real life discussiepartner gehadquote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu Monty Pythons' parrot sketch voor me. "Yes, it is." "No, it isn't!"quote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer zullen we?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt mij nooit als real life discussiepartner gehad. Ik kan heel goed discussiėren.
Was je weer op date?quote:
En zit er wat tussen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |