Ik heb nieuwe kozijnen ondanks de regenquote:
Wel gelijk een goede test, of waren ze echt te laat met zetten dat nu je vloer verpest is?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe kozijnen ondanks de regenheel de maand droog en als ze bij mij kozijnen komen doen regen
Ik heb laminaat dus dat valt wel gelukkig. Het is wel een puinhoop. Kozijnen zien er mooi uitquote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel gelijk een goede test, of waren ze echt te laat met zetten dat nu je vloer verpest is?
Laat maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat maar!Pfff.. beetje een tegenvaller dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pfff.. beetje een tegenvaller dit!
En daar zaten we met z'n allen de hele tijd te F5-en en te wachten op dm's en pm's....quote:
Misschien kan hij zn jurkje alleen niet vinden, in de was misschien? Of toch nog helemaal ergens achterin de kast? Art, gewoon goed zoeken joh!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar zaten we met z'n allen de hele tijd te F5-en en te wachten op dm's en pm's....
En anders leen jij hem toch een jurkjequote:Op woensdag 24 september 2014 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan hij zn jurkje alleen niet vinden, in de was misschien? Of toch nog helemaal ergens achterin de kast? Art, gewoon goed zoeken joh!
haha, denken dat ik jurkjes heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders leen jij hem toch een jurkje
ja dat denk ik van wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, denken dat ik jurkjes heb.
Jij hebt geen jurkjes? Wat een afknapperquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook schattig Tijn
En ik denk dat a little black dress jou goed zou staanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook schattig Tijn
Die gedachte deel ik met je.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk dat a little black dress jou goed zou staan
Trouwjurk mag ookquote:
Wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt geen jurkjes? Wat een afknapperVan dezelfde categorie als domheid en slechte manieren
I am allowed my preferences, you are allowed yoursquote:
Jij gaat gelijk voor grof geschut?quote:
Dat was een jas die ze aanhad tijn, toen in Blijdorp.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders leen jij hem toch een jurkje
Ik gun jou of een andere man ook een leuke vrouwquote:Op woensdag 24 september 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk voor grof geschut?
Ik vond het ook zo'n rare jurkquote:Op woensdag 24 september 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was een jas die ze aanhad tijn, toen in Blijdorp.
Haha ja ja Tijn, geef maar toe. Jij denkt ik heb 1 meid zo gek gekregen, dat lukt me wel vaker.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gun jou of een andere man ook een leuke vrouw
Wij gunnen jou ook een leuke man hoor.quote:
Ik was voorlopig van plan om het bij die ene meid te houdenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja ja Tijn, geef maar toe. Jij denkt ik heb 1 meid zo gek gekregen, dat lukt me wel vaker.
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij gunnen jou ook een leuke man hoor.
Al moet het er wel 1 zijn die niet tegen jouw mening in gaat geloof ik.
Die heb je toch al?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.
Ik denk het wel, jaquote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb je toch al?
En nee, niet doelend op mezelf
Dat zou ik ook zeggen op een openbaar forum ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was voorlopig van plan om het bij die ene meid te houden
Ik maak ook maar een grapje.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens, ik moet geen ja-knikker.
quote:
Ssstquote:Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen op een openbaar forum ja.
quote:
DAT ZOU IK OOK ZEGGEN OP EEN OPENBAAR FORUM JA!quote:
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DAT ZOU IK OOK ZEGGEN OP EEN OPENBAAR FORUM JA!
Zeg tijn, die 'afspraak' met admin Yvonne, ging die nu nog door?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.
Het staat op the interwebzz, dus het is waar. Unfortunately peanut butter.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieverd als je dit leest, je moet niet geloven wat ze allemaal over mij zeggen hier.
En haar dochter ookquote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg tijn, die 'afspraak' met admin Yvonne, ging die nu nog door?
Dan zorg ik dat ze niet meer op internet kanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het staat op the interwebzz, dus het is waar. Unfortunately peanut butter.
Even de camera's nalopen dan.quote:
Jij denkt dat Yvonne dat toelaatquote:
Ik pak de popcorn vast.quote:
Sorry.quote:
Behalve dat van die 30 cm toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yvonne dat toelaat
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...quote:
Die heeft ze al in vol ornaat mogen aanschouwenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Behalve dat van die 30 cm toch?
Ga verder............quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.
[..]
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...
...oh shit.
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, doe geen moeite. Eerste 2 uur even vooruit gespoeld omdat er niet veel op te zien was dan een groot gapend ga...
...oh shit.
Doe de popcorn maar weer weg.quote:
Nee, zelfs ik heb grenzen.quote:
Onbedoeldquote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.
The king is dead, all hail the new king.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu sprak jij mij laatst aan op een nieuw dieptepunt als het ging om ranzigheid... Ik zie dat jij mij net van mijn troon afstoot.
O, en hoe ging dat nou? Dat ze erachter kwam dat het een leugen was?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft ze al in vol ornaat mogen aanschouwen
King for a day, fool for a lifetime.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
The king is dead, all hail the new king.
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The king is dead, all hail the new king.
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripodquote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
O, en hoe ging dat nou? Dat ze erachter kwam dat het een leugen was?
Er zit wel wat in natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Royco! Dit gelezen?
Why Marvel wants the X-Men to fail
And I wouldn't want it any other way.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
King for a day, fool for a lifetime.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripod
Ik heb heel korte benen dus in verhouding klopt het welquote:
Tof meid! Geniet ervanquote:
He verdorie, en ik was nog wel van plan om Samzz te hosselen het hof te maken op een toekomstige meet.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
Samzz heeft haar hengst gevonden
Tijn, dat je een human tripod bent wil enkel zeggen dat je je met 1 hand kan opdrukken.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in werkelijkheid is hij zelfs nog groter. Human tripod
Hengstquote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
"Hope into one hand, shit into the other, and see which one fills up first."quote:Op woensdag 24 september 2014 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
He verdorie, en ik was nog wel van plan om Samzz te hosselen het hof te maken op een toekomstige meet.
Rustig aan, Thijsjequote:Op woensdag 24 september 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof meid! Geniet ervan
Leek me toepasselijk in deze context.quote:
He verdorie, en ik je het allemaal gunnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rustig aan, Thijsje. Het loopt zo'n vaart niet en dat hoeft ook niet. Gewoon rustig aan en zien waar 't schip strandt.
Muilezel dan?quote:
Je mag het me allemaal gunnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
He verdorie, en ik je het allemaal gunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |