Dat noemen ze een kilt.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:02 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel bijna een Schotse rok aan gehad.
Ik hoop dat hij zich snel aanpast...
Ow, en ter info, mijn baardje gaat er weer af
Punt voor jou. Al moet ik me wel inhouden om nu het voorzetje wat je geeft niet in te koppen... Een beetje zoals Feyenoord...quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.
Maar fijn voor je dat je een jurk hebt, zal Barb blij maken, anders ben je schijnbaar dom en heb je geen manieren zoals ik
Ik heb weleens een jurk aan gehad. Iets met drank, studententijd en weddenschappen. Ik ben de beroerdste niet om mezelf voor schut te zetten. En die kilt schaam ik me sowieso niet voor.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Art had gezegd dat hij er helaas toch geen had. Dus dan kan het woord 'ook' niet.
Maar fijn voor je dat je een jurk hebt, zal Barb blij maken, anders ben je schijnbaar dom en heb je geen manieren zoals ik
quote:Op donderdag 25 september 2014 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Punt voor jou. Al moet ik me wel inhouden om nu het voorzetje wat je geeft niet in te koppen... Een beetje zoals Feyenoord...
?quote:
Ik besef me nu pas dat het twee inkoppertjes waren.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Die was onder de gordel! Gemenerik!
Waarom het baardje eraf bij yats??quote:Op donderdag 25 september 2014 01:07 schreef aeque het volgende:
[..]
?
[..]
Ik besef me nu pas dat het twee inkoppertjes waren.
quote:Op donderdag 25 september 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom het baardje eraf bij yats??
Nou maak ze maar dan, Fax is er toch niet...
Maar dat laatste wist ik toch al van je?quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik las het, die arme fax werd weer gepest door jullie. Ik blijf erbij dat het wel goed komt met zijn date.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom het baardje eraf bij yats??
Nou maak ze maar dan, Fax is er toch niet...
Is dat het beste wat je ervan kan maken?quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Maar dat laatste wist ik toch al van je?
Jullie? Ho, ik was er niet. Fax = cool!!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik las het, die arme fax werd weer gepest door jullie. Ik blijf erbij dat het wel goed komt met zijn date.
Nu was het moment weg.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je ervan kan maken?
Heb je het nu weer over Feyenoord?quote:
Ok, dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie? Ho, ik was er niet. Fax = cool!!
GEMENERIK!!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je het nu weer over Feyenoord?![]()
Is goed!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niets gezegd.
Ow, ik check morgen die km's nog even yv. Daar ben ik nog niet aan toegekomen.
My humble apologies.quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:15 schreef yats het volgende:
Ik duik er maar eens in. Ik heb nog een belofte in te lossen en de wekker gaat over 6 uur weer.
Trusten yatsie!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:15 schreef yats het volgende:
Ik duik er maar eens in. Ik heb nog een belofte in te lossen en de wekker gaat over 6 uur weer.
veel cardio en veel krachtquote:Op donderdag 25 september 2014 08:50 schreef yats het volgende:
Goeiemorgen, waarom duren nachten altijd zo kort?
p.s zeefje, welke sport was dat dat je er blokjes van krijgt?
Ok, hoeveel is veel? Ik sport nu al redelijk veel maar ik heb helaas nog geen blokjes terug.quote:
Gewoon met een stift erop tekenen, veel makkelijkerquote:Op donderdag 25 september 2014 09:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, hoeveel is veel? Ik sport nu al redelijk veel maar ik heb helaas nog geen blokjes terug.
En ook voeding aanpassen.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 09:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon met een stift erop tekenen, veel makkelijker
Ik kan niet garanderen dat het dezelfde indruk maakt hoor, maar dan heb je iig wel blokjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:03 schreef Solique het volgende:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel cardio en veel kracht
En ook voeding aanpassen.
voeding is het belangrijkste bijnaquote:Op donderdag 25 september 2014 09:03 schreef Solique het volgende:
[..]
En ook voeding aanpassen.
[..]Ga ik maar eens doen, kan ik weer op bank blijven zitten.
Alsof mijn indruk nog slechter kanquote:Op donderdag 25 september 2014 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat het dezelfde indruk maakt hoor, maar dan heb je iig wel blokjes.
Kloptquote:Op donderdag 25 september 2014 09:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
voeding is het belangrijkste bijna
bij mij werkt dit + voeding.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat het dezelfde indruk maakt hoor, maar dan heb je iig wel blokjes.
Waarom is de juiste voeding voor dit soort dingen nooit chocolade, koekjes en loempia's.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
bij mij werkt dit + voeding.
stel je hebt best wel buikvet zal je met deze dingen geen blokjes krijgen
Die blokjes gaan mij dus nooit lukkenquote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
bij mij werkt dit + voeding.
stel je hebt best wel buikvet zal je met deze dingen geen blokjes krijgen
Op zijn tijd kan dat best, soms is het gewoon nodig zelfsquote:Op donderdag 25 september 2014 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom is de juiste voeding voor dit soort dingen nooit chocolade, koekjes en loempia's.
zieknhuisquote:Op donderdag 25 september 2014 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Die blokjes gaan mij dus nooit lukken
Zolang ik normaal door het leven kan en niet steeds in ziekenhuis lig heb ik progressie gemaakt.
En dat is toch al gelukt + flink wat kilo's kwijt
[..]
Op zijn tijd kan dat best, soms is het gewoon nodig zelfs
Vroeger op aardig niveau gevoetbald alleen na 3x in het ziekenhuis te zijn beland en meerdere malen ingestort op het veld op advies moeten stoppen. Mijn knieën zijn verrot en dat beperkt flink.quote:
ach herkenbaar, dat verhaal dat je knieen verrot zijn dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Vroeger op aardig niveau gevoetbald alleen na 3x in het ziekenhuis te zijn beland en meerdere malen ingestort op het veld op advies moeten stoppen. Mijn knieën zijn verrot en dat beperkt flink.
En broodjes shoarmaquote:Op donderdag 25 september 2014 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom is de juiste voeding voor dit soort dingen nooit chocolade, koekjes en loempia's.
Een obsessie heb ik gelukkig niet, maar ik zou ze graag terug willen.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:48 schreef aeque het volgende:
Waarom heeft iedereen een obsessie met 'blokjes'.
Elke keer als ik over Lego begin kijkt iedereen me raar aan, zijn ook blokjes.
Loop er nu al jaar of 12 mee, ik ben niet anders gewend nu.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
ach herkenbaar, dat verhaal dat je knieen verrot zijn dan.
kut is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe noem je het dan? abs?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:48 schreef aeque het volgende:
Waarom heeft iedereen een obsessie met 'blokjes'.
Elke keer als ik over Lego begin kijkt iedereen me raar aan, zijn ook blokjes.
Hoe ik hem noem? Normaal gesproken lelijk. Maar bij jou valt het nog mee vind ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
hoe noem je het dan? abs?
en this geen obsessie hoor
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef artelligence het volgende:
Ik wil geen blokjes. Mijn lief vindt mijn buikje lekker liggen.Art, heb je nu al een jurk gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |