SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Dakgoot op 20-09-2014 11:04:44 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Iemand een beetje handig met Photoshop. Dan wil ik die persoon vragen om een paar minuten van zijn kostbare tijd aan mij te geven en deze afbeelding voor mij tot UI-formaat te verkleinen. Bij voorbaat dank.![]()
![]()
Is er dan ook een versie zonder de grote witte NIET HOTLINKEN tekst er doorheen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef Jellereppe het volgende:
Iemand een beetje handig met Photoshop. Dan wil ik die persoon vragen om een paar minuten van zijn kostbare tijd aan mij te geven en deze afbeelding voor mij tot UI-formaat te verkleinen. Bij voorbaat dank.
[ afbeelding ]🐙![]()
Deze afbeelding is ook wel vet. Misschien wil jij die voor mij verkleinen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er dan ook een versie zonder de grote witte NIET HOTLINKEN tekst er doorheen?![]()
![]()
https://imgur.com/meljLsoquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Deze afbeelding is ook wel vet. Misschien wil jij die voor mij verkleinen?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Deze afbeelding is ook wel vet. Misschien wil jij die voor mij verkleinen?
[ afbeelding ]
🐙![]()
Scalen en croppen is inderdaad geen reet aan. Die eerste was wat meer werk, omdat die twee karakters eigenlijk te ver uit elkaar staan om op een vierkantje te passen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dat zonder Photoshop!
Gewoon Mac Preview.app!🐙![]()
I see. Ik ben een noob eigenlijk, maar goed, met een beetje vragen kom je er ook wel. Niettemin thanks. Zometeen even verder met One Piece.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dat zonder Photoshop!
Gewoon Mac Preview.app!Hmm, misschien dat ik die eerste neem. Even kijken.quote:![]()
>macquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dat zonder Photoshop!
Gewoon Mac Preview.app!
niet glorious linux masterrace/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Linux draait op mijn server en in een vm.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
>mac
niet glorious linux masterrace![]()
An dankzij de wonderen der techniek kan het ook beide.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
I see. Ik ben een noob eigenlijk, maar goed, met een beetje vragen kom je er ook wel. Niettemin thanks. Zometeen even verder met One Piece.
[..]
Hmm, misschien dat ik die eerste neem. Even kijken.
🐙![]()
Niet minstens vier OS'en in je huishouden hebben draaien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
>mac
niet glorious linux masterrace
🐙![]()
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
An dankzij de wonderen der techniek kan het ook beide.
[ afbeelding ]![]()
hmm eens zien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet minstens vier OS'en in je huishouden hebben draaien.
Server 2012
2008 R2
Windows 8.1
Windows 7
Windows XP
Mac OSX
Debian
Arch linux/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nice. Draai hier OSX, Windows 7, Windows 8.1, Debian, FreeBSD, Ubuntu en op een oude Atari 1040ST draait TOS.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm eens zien.
Server 2012
2008 R2
Windows 8.1
Windows 7
Windows XP
Mac OSX
Debian
Arch linux🐙![]()
Even naar de super om wat magere kwark te halen. Een kleine 10 minuten fietsen vanuit huis. Zijn tot 22.00 uur open. Anders kom ik niet aan mijn eiwitten.![]()
Je kan ook ergens anders naartoe om aan je eiwitten te komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef Jellereppe het volgende:
Even naar de super om wat magere kwark te halen. Een kleine 10 minuten fietsen vanuit huis. Zijn tot 22.00 uur open. Anders kom ik niet aan mijn eiwitten.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je kan ook ergens anders naartoe om aan je eiwitten te komen.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat je vieze oude mannen gaat afzuigen om... Ach, laat ook maar.![]()
![]()
Het zijn de kleine dingen die het leven de moeite waard maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:38 schreef Qunix het volgende:
Zankyo no Terror gaat gelukkig nog een week door.🐙![]()
Kaido the Beast. Zit in de league van Whitebeard. Als Doflamingo valt dan brengt hij hem in eigen persoon een bezoek om hem op te ruimen. In 2015 gaan we zijn gezicht wat vaker zien in One Piece.![]()
![]()
Een vriendin van me ook. Die houdt ook de manga bij. Ik snap het niet. Is misschien maar goed ook, het klinkt als veel werk om aan te beginnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:46 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me is ook helemaal One Piece fan. Ik zal hem dit allemaal eens laten lezen.🐙![]()
Eens!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin van me ook. Die houdt ook de manga bij. Ik snap het niet. Is misschien maar goed ook, het klinkt als veel werk om aan te beginnen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:46 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me is ook helemaal One Piece fan. Ik zal hem dit allemaal eens laten lezen.Laat ze allebei een account aanmaken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriendin van me ook. Die houdt ook de manga bij. Ik snap het niet. Is misschien maar goed ook, het klinkt als veel werk om aan te beginnen.![]()
![]()
Tijd voor een One Piece 'containment' draad zoals Naruto en Bleach die al hebben?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Misschien. Misschien stuurt Kaido wel zijn rechterhand (wie dat ook moge zijn). Misschien is dat al genoeg om Doflamingo op te ruimen, maar omdat smilies zo belangrijk zijn om nog meer zoan-beast te creëren voor zijn leger, zie ik hem zelf wel in beweging komen. Hij zal in zijn eentje de Donquito Familie kunnen opruimen als het nodig is. Het is een monster en één van de Four Emperors.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tijd voor een One Piece 'containment' draad zoals Naruto en Bleach die al hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens laatst wat zooi bij een Japanse Toko gekocht.
[ Bericht 13% gewijzigd door Repelsteeltju op 20-09-2014 13:48:09 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
doen het nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens laatst wat zooi bij een Japanse Toko gekocht./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Tihi. Ik gebruikte voor het eerst de imgur app op mijn telefoon.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Je hoofd lijkt net pokkiemonquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fairy Tail is echt bagger, lijkt net Pokémon![]()
![]()
Schade 4chan, alles ist vorbei.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
4chan down?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Schade 4chan, alles ist vorbei.
whoohoo![]()
![]()
Prima inderdaad, moot is veranderd in een SJC en heeft bijna alle moderators en janitors vervangen door SJCs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Holy shit je maakte geen grapje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Log Horizon S2 dropped, Studio DEEN
🐙![]()
Hmm, zelfde schrijver, regisseur, en composer. En zelfde OP. Dus het zal hopelijk meevallen, ze doen alleen de animatie.🐙![]()
Ging ook gewoon nergens over. Het begon leuk/interessant en had na een paar afleveringen al debiele festivalfillers nodigquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Log Horizon S2 dropped, Studio DEEN![]()
![]()
No no database?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Log Horizon S2 dropped, Studio DEEN
Bron?![]()
het aired wel gewoon hoorquote:
http://www9.nhk.or.jp/anime/loghorizon/2nd/index.html
http://yaraon.blog109.fc2.com/blog-entry-27024.html/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het aired wel gewoon hoor
http://yaraon.blog109.fc2.com/blog-entry-27024.html
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?![]()
Boku no Titanquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?
Boes boes is ook anime dus tsja/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Koi Kaze is ook best leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
レイプマン アニメ・バージョンquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?
Enzai
My Imouto: Koakuma na A CupHelemaal super.![]()
Ik... Ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
レイプマン アニメ・バージョン
Enzai
My Imouto: Koakuma na A Cup![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:55 schreef MAHL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jasses jij doet ook al mee aan die waifu-troep? Nou vertel is het een beeldje, een neondroid, een telefoonwaifu-sim?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Nee een echt exemplaar van vlees en bloed.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jasses jij doet ook al mee aan die waifu-troep? Nou vertel is het een beeldje, een neondroid, een telefoonwaifu-sim?![]()
Oh die zijn duur hoor ik. Op welke schaal?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee een echt exemplaar van vlees en bloed.🐙![]()
Beste ED dit seizoen? Ik stem:
Beide anime vind ik niet zoveel aan, maar de ED's zijn geweldig.Helemaal super.![]()
Handsdown Zankyou no Terrorquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Kyubey het volgende:
Beste ED dit seizoen? Ik stem:
Beide anime vind ik niet zoveel aan, maar de ED's zijn geweldig.
🐙![]()
Aldnoah sowieso AOTS Based Butcher
En ook AOTS in fall/winter 2015/2016/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dezelfde staff. Alleen de producenten verschillen. Dus wat er verandert is dat deze club producenten meer geld voor de datanase binnenharken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het aired wel gewoon hoor
http://yaraon.blog109.fc2.com/blog-entry-27024.html“An interesting thing is a good thing.”![]()
Duur, duur... Gewoon af en toe uit eten, ijsje, bioscoopje. En benzinekosten uiteraard om er af en toe naartoe te rijden. Op lange termijn wat duurder dan een beeldje of telefoonwaifu, maar de meerkosten zijn het wel waard, imo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh die zijn duur hoor ik. Op welke schaal?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2014 21:06:37 ]![]()
Zover was ik ook wel. Er was alleen een stil stukje in de opname waarbij het geruis ineens een stuk harder was. Dat was raar. Ik kan er niet tegen halp.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze zijn daar vooral bezig met de Olympische spelen en een Nagasakiherdenking.🐙![]()
Bij moeders de vrouw hier in huis, gaat anime er niet in. Dus als zij GTSTquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat er trouwens aan te denken mijn waifu wat anime te laten zien... Welke zou ik als eerste doen SnK of Desu Noto?op de tablet kijkt, kijk ik mijn anime.
Klap eens in je handjes.![]()
Oh Seongoku waarom ben jij zo goed. Springende schepen, met zes zwaarden tegelijk vechten, mecha's die magie gebruiken en boeddhistische tegeltjeswijsheden.![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Ik ga er nu naar beginnen kijken.quote:
Is het de moeite?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
IMO zeker de moeite waard!quote:Op zondag 21 september 2014 08:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ga er nu naar beginnen kijken.
Is het de moeite?![]()
![]()
Goh wat een kut einde van Aldnoah Zero zeg.In seizoen 2 hebben ze het zeker op een of andere asspull manier overleefd? Kunnen jullie allemaal net zo goed Naruto/Bleach/One Piece gaan kijken want Aldnoah Zero is ook een en al asspull.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Meh. People die if they are killed. Het is Urobuchi, wat had je verwacht.quote:Op zondag 21 september 2014 11:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goh wat een kut einde van Aldnoah Zero zeg.In seizoen 2 hebben ze het zeker op een of andere asspull manier overleefd? Kunnen jullie allemaal net zo goed Naruto/Bleach/One Piece gaan kijken want Aldnoah Zero is ook een en al asspull.
🐙![]()
Oh heus? Waarom ging Seylum niet dood in die douche dan? Urobuchi begint voorspelbaar te worden.quote:Op zondag 21 september 2014 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. People die if they are killed. Het is Urobuchi, wat had je verwacht.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
"Oh noes mijn hart staat stil." Is een minder definitieve 'dood' in fictie dan "Boom! Headshot!"quote:Op zondag 21 september 2014 11:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh heus? Waarom ging Seylum niet dood in die douche dan?Dat ben ik wel met je eens, het begint een trope te worden en dat is niet een goed ding.quote:Urobuchi begint voorspelbaar te worden.🐙![]()
Waaaaaaaauw deze SAO ep. Ik zei het nog.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Sowieso dat die nurse in het complot zit.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sowieso dat die nurse in het complot zit.![]()
Ik ga het niet eens kijken.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik irriteer me bij One Peace wel aan al dat watjes gedoe van de meeste van de crew. Alleen maar rennen, huilen en schreeuwen en dan wachten tot een van de echte mannen komt om te vechten. Nu ook steeds op de boot, daar heb je dus lekker twee jaar afgezonderd voor getraind.![]()
Vandaag eindelijk een Mahouka t-shirt kunnen vinden in Osaka
Nu nog terug voor no game no life en misschien meer van TLR of Miku.![]()
Nog een beetje mazzel gehad met maten? Was het niet zo dat een M hier een XL was daar of zo?quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef totalvamp het volgende:
Vandaag eindelijk een Mahouka t-shirt kunnen vinden in Osaka
Nu nog terug voor no game no life en misschien meer van TLR of Miku.🐙![]()
Dit is wel een goede lijst als we die One Piece personages moeten rangschikken naar de huidige stand van zaken. Monkey D Luffy is een upper high tier en zijn twee sterkste crewmaten/vrienden Ronorao Zoro en Black Leg Sanji zitten momenteel in de klasse High Tier.
Top TiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lower-Top TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upper High TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, zonder het monstertrio en Law stelt die crew in the New World weinig voor. Nami zie ik nu pas eventueel, met moeite, Arlong verslaan, en dat was dan de eerste tegenstander van Luffy. Zegt genoeg. Een Sanji zou nu bijvoorbeeld totaal geen moeite hebben met Rob Lucci.quote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Hermanna het volgende:
Ik irriteer me bij One Peace wel aan al dat watjes gedoe van de meeste van de crew. Alleen maar rennen, huilen en schreeuwen en dan wachten tot een van de echte mannen komt om te vechten. Nu ook steeds op de boot, daar heb je dus lekker twee jaar afgezonderd voor getraind.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jellereppe op 21-09-2014 19:18:11 ]![]()
Zou Enel zeker twee tiers hoger zetten. Luffy kon hem alleen verslaan omdat rubber slectriciteit slecht geleidde, ieder ander zou bruut de lul zijn.quote:![]()
Heb daarnet ook Chinees gegeten.quote:Op zondag 21 september 2014 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
Zometeen even naar de Chinees. Nog niks op deze middag/avond behalve Spa Rood.
Goed punt. Niet bij stilgestaan. Ik zou hem minimaal een tier hoger zetten. Weet niet of hij veel kans maakt tegen Doflamingo en Marco, misschien een tijdje standhouden, maar hij zou verslagen worden.quote:Op zondag 21 september 2014 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou Enel zeker twee tiers hoger zetten. Luffy kon hem alleen verslaan omdat rubber slectriciteit slecht geleidde, ieder ander zou bruut de lul zijn.![]()
Ik moet nog gaan. Maar ze zijn pas tot 22.00 uur open, dus ik ga nu en binnen een half uur wat halen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb daarnet ook Chinees gegeten.![]()
Weet niet, hij kon wel gedachten lezen, was hitte resistent, kon acties van tevoren lezen etc.quote:Op zondag 21 september 2014 20:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goed punt. Niet bij stilgestaan. Ik zou hem minimaal een tier hoger zetten. Weet niet of hij veel kans maakt tegen Doflamingo en Marco, misschien een tijdje standhouden, maar hij zou verslagen worden.
Luffy's fysieke aanvallen werkten alleen omdat ze én geen elektriciteit geleidden en random waren. Het was natuurlijk een luik varken, maar als hij getraind zou hebben zou hij imho zelfs in de hoogste tier kunnen. Onaanraakbaar, toekomstige aanvallen voorspellen etc.![]()
Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.quote:Op zondag 21 september 2014 20:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet niet, hij kon wel gedachten lezen, was hitte resistent, kon acties van tevoren lezen etc.
Luffy's fysieke aanvallen werkten alleen omdat ze én geen elektriciteit geleidden en random waren. Het was natuurlijk een luik varken, maar als hij getraind zou hebben zou hij imho zelfs in de hoogste tier kunnen. Onaanraakbaar, toekomstige aanvallen voorspellen etc.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 21-09-2014 20:56:41 ]![]()
Ach, een paar minuten lopen van huis vandaan. Ik zit vandaag alleen in de 'luiheid-modus'.quote:Op zondag 21 september 2014 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En deze boy laat gewoon bezorgen, stuk makkelijker dan halen. Fuck de deur uitgaan.![]()
Eh ja was een sidestory, hij zit hem nu idd op de maan te chillen. En ondertussen geen zuurstof nodig te hebben, alsof hij nog niet sterk genoeg was.quote:Op zondag 21 september 2014 20:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.
[ afbeelding ]![]()
Haha, wat een leven.quote:Op zondag 21 september 2014 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh ja was een sidestory, hij zit hem nu idd op de maan te chillen. En ondertussen geen zuurstof nodig te hebben, alsof hij nog niet sterk genoeg was.![]()
Wauw, zo liet hij er haast niet als een psychopatische dierenbeul en moordenaar uit.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
noo Baby Steps seizoen afgelopen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je hebt hier S M Lquote:Op zondag 21 september 2014 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een beetje mazzel gehad met maten? Was het niet zo dat een M hier een XL was daar of zo?
Dus heb ik maar L genomen die past gelukkig wel, maar zelfs die verschillen vaak qua grootte.
Heb nu 3 L shirts allemaal andere grootte
Maar sommige zijn bijna niet in L te vinden helaas. Vandaag even verder zoeken nog.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jellereppe op 22-09-2014 22:07:01 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Jellereppe op 22-09-2014 22:06:50 ]![]()
Als ik bij ben, dan laat ik One Piece een aantal maanden rusten, en kijk gewoon die afleveringen achter elkaar. Een aflevering per week, nah, dat is het voor mij niet.![]()
*hey yo*quote:Op zondag 21 september 2014 20:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.
[ afbeelding ]quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef Jellereppe het volgende:
Maar goed, komen sowieso op de lange termijn wel epische zware gevechten aan. Hoewel Donquito Doflamingo niet op de lange termijn is. Die zal tegen januari/februari 2015 verslagen zijn.
1. Monkey D Luffy vs Kaido of the Beast.
2. Ronorao Zoro vs Issho Fujitora
3. Ronorao Zoro vs Dracule Mihawk
4. Black Leg Sanji vs Borsalino Kizaru
4. Monkey D Luffy vs Donquito Doflamingolees nou eens mangaquote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef Jellereppe het volgende:
Als ik bij ben, dan laat ik One Piece een aantal maanden rusten, en kijk gewoon die afleveringen achter elkaar. Een aflevering per week, nah, dat is het voor mij niet.![]()
![]()
Ga ik binnenkort aan beginnen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey yo*
[..]
[..]
[..]
lees nou eens manga![]()
![]()
*brt*badderen was ekkerquote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey yo*
[..]
[..]
[..]
lees nou eens manga/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort aan beginnen.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het monstertrio.![]()
![]()
De bazentrio, allemaal een beetje hun gebreken qua gedrag, maar hondstrouw aan elkaar. De rest van die crew stelt niks voor, maar deze drie zijn gewoon baas en zullen aan het eind stuk voor stuk episch sterk zijn. Luffy (de middelste) zal aan het eind sterker zijn dan een Emperor en de andere twee (Zoro en Sanji) minimaal sterker dan een admiraal, en zeker ook een intense gevecht met een Emperor kunnen afleveren, en misschien kunnen winnen. Als ze zo ver zijn dan de afterstory.
![]()
![]()
One Piece Of Crapquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
Het monstertrio.![]()
![]()
De bazentrio, allemaal een beetje hun gebreken qua gedrag, maar hondstrouw aan elkaar. De rest van die crew stelt niks voor, maar deze drie zijn gewoon baas en zullen aan het eind stuk voor stuk episch sterk zijn. Luffy (de middelste) zal aan het eind sterker zijn dan een Emperor en de andere twee (Zoro en Sanji) minimaal sterker dan een admiraal, en zeker ook een intense gevecht met een Emperor kunnen afleveren, en misschien kunnen winnen. Als ze zo ver zijn dan de afterstory.
[ afbeelding ]![]()
Pff ik wist niet dat To LoveRu zo populair was in Japan.
Letterlijk alles uitverkocht of gigantisch overpriced in winkels.
Poster 100 euro.
Poppetjes die redelijk zijn over de 40... Een kussen 100+![]()
Echt crap vind ik het niet, maar het is een zo erg lange serie dat je echt flink wat episodes hebt te kijken.quote:![]()
![]()
Hoe zit het met Naruto en Bleach. Hebben die ondertussen meer episodes of is het toch een stuk minder?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt crap vind ik het niet, maar het is een zo erg lange serie dat je echt flink wat episodes hebt te kijken.![]()
Al die grote shonens kijk ik niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe zit het met Naruto en Bleach. Hebben die ondertussen meer episodes of is het toch een stuk minder?![]()
![]()
Aha, waar zitten jouw interesses?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Al die grote shonens kijk ik niet.![]()
Hmm..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Aha, waar zitten jouw interesses?
Dat is lastig te peilen. Alle anime die echt iets hebben te bieden vind ik leuk. Neon Genesis Evangelion is mijn favoriete anime.
Verder vond ik Fullmetal Alchemist en Fullmetal Alchemist Brotherhood erg tof, Steins;Gate, Detroit Metal City, Rurouni Kenshin Tsiouku-Hen en Welcome to the NHK.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 14:21:14 ]![]()
Zitten wel bekende namen tussen. Niet echt klein. Fullmetal Alchemist en Steins Gate daar heb ik mensen wel vaker over horen praten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Dat is lastig te peilen. Alle anime die echt iets hebben te bieden vind ik leuk. Neon Genesis Evangelion is mijn favoriete anime.
Verder vond ik Fullmetal Alchemist en Fullmetal Alchemist Brotherhood erg tof, Steins;Gate, Detroit Metal City, Rurouni Kenshin Tsiouku-Hen en Welcome to the NHK.![]()
![]()
Dikke aanraders.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zitten wel bekende namen tussen. Niet echt klein. Fullmetal Alchemist en Steins Gate daar heb ik mensen wel vaker over horen praten.![]()
Als je eens in een bui zit van: "Wat moet ik met mijn leven doen?" Dan raad ik je Welcome to the NHK zeker aan!![]()
Ik heb sowieso nog veel te zien. Komt allemaal aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dikke aanraders.![]()
Als je eens in een bui zit van: "Wat moet ik met mijn leven doen?" Dan raad ik je Welcome to the NHK zeker aan!![]()
![]()
Heb je ook een MAL?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog veel te zien. Komt allemaal aan de beurt.![]()
MyAnimeList.netquote:
Op die site kun je een lijst maken met welke anime je hebt gezien. In de OP staan enkele MAL's van FOK!kers.
Die van mij bijvoorbeeld:
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond![]()
Oh. Wel handig. Zal vandaag (denk vanavond eens een aanmaken).quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MyAnimeList.net
Op die site kun je een lijst maken met welke anime je hebt gezien. In de OP staan enkele MAL's van FOK!kers.
Die van mij bijvoorbeeld:
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
Robin, had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds 2.0 kijken, wat is er mis met mij.!!!!
Ik ben erg benieuwd.![]()
De serie of de film?quote:
Ik zag de speelfilm gisteren in het schap staan in de Mediamarkt. Het anime-assortiment daar is tegenwoordig om te huilen, alhoewel er sowieso nooit echt iets tussen stond dat ik het kopen waard vond.🐙![]()
Ik zag nu trouwens dat de titel niet 4.0 gaat zijn voor het volgende deel maar 3.0+1.0quote:
Hmm.
De Japanse titel is interessanter, die ging van Jo, Ha, Kyu, naar ||. De maatstreep van de eindmaat. Of, incl de dubbele punt van de titel, een herhalingsteken. Gekijōban:||🐙![]()
Oeh interessante titel. Wellicht krijgen we toch het einde van NGE?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag nu trouwens dat de titel niet 4.0 gaat zijn voor het volgende deel maar 3.0+1.0
Hmm.
De Japanse titel is interessanter, die ging van Jo, Ha, Kyu, naar ||. De maatstreep van de eindmaat. Of, incl de dubbele punt van de titel, een herhalingsteken. Gekijōban:||![]()
http://s.mxtv.jp/yamato2199/quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De serie of de film?
Ik zag de speelfilm gisteren in het schap staan in de Mediamarkt. Het anime-assortiment daar is tegenwoordig om te huilen, alhoewel er sowieso nooit echt iets tussen stond dat ik het kopen waard vond.![]()
Hij was één van de sterksten qua physieke kracht in de Phantom Troupe, maar volgens mij zijn er geen concrete cijfers over hem bekend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het eigenlijk bekend hoe sterk Hisoka is?![]()
Oh mijn god! afgelopen week weer Naruto verder gaan kijken nadat ik gestopt was door de ggantische hoop filler tijdens de Great War arc (elke keer een week wachten op nieuwe filler is echt killing -_-)
Heb net gezien datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat een moment!![]()
Er circuleert een lijstje waar de nen gebruikers gerankschikt zijn door Togashi op. Maar heel duidelijk is het niet want Komugi scoort hoger dan sommige personages die haar in alles behalve een niche bordspel zouden kunnen verslaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het eigenlijk bekend hoe sterk Hisoka is?“An interesting thing is a good thing.”![]()
25 gigapascalquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het eigenlijk bekend hoe sterk Hisoka is?🐙![]()
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee, alleen van de dingen die zij zelf activeerde. Zij heeft niet al die drives van de landingsschepen etc geactiveerd. Dus alleen dat schip waar ze uiteindelijk zelf op meevloog draaide op 'haar' aldnoah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?🐙![]()
Volgend seizoen leeft iedereen weer, is er vrede, en gaat Slaine op z'n donder krijgen. Pls. very pls.🐙![]()
Jaquote:Ok!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, alleen van de dingen die zij zelf activeerde. Zij heeft niet al die drives van de landingsschepen etc geactiveerd. Dus alleen dat schip waar ze uiteindelijk zelf op meevloog draaide op 'haar' aldnoah.En dan weer oorlog.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Volgend seizoen leeft iedereen weer, is er vrede, en gaat Slaine op z'n donder krijgen. Pls. very pls.![]()
We zullen nooit weten hoe sterk Hisoka nou eigenlijk is
We zullen zal nooit weten of Chrollo zijn nen weer terug krijgt
Nooit zullen we weten of Kilua echt wil weten of hij Gon kan doden
Ik zal nooit weten of Kite nu supersterk is geworden als ant
Laat staan al zijn nen power
Wat Kurapika aan het doen was zullen we ook nooit weten
Had ik maar geweten wat voor lijdensweg HxH fan zijn is![]()
Normaal was ik over gestapt op de manga maar Togashi heeft duidelijk geen plannen binnen 10 jaar zelfs maar de dark continent arc af te maken.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Daarom: kortlopende anime.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef sweetlady-o het volgende:
We zullen nooit weten hoe sterk Hisoka nou eigenlijk is
We zullen zal nooit weten of Chrollo zijn nen weer terug krijgt
Nooit zullen we weten of Kilua echt wil weten of hij Gon kan doden
Ik zal nooit weten of Kite nu supersterk is geworden als ant
Laat staan al zijn nen power
Wat Kurapika aan het doen was zullen we ook nooit weten
Had ik maar geweten wat voor lijdensweg HxH fan zijn is![]()
Normaal was ik over gestapt op de manga maar Togashi heeft duidelijk geen plannen binnen 10 jaar zelfs maar de dark continent arc af te maken.
🐙![]()
Blijkbaar ben ik onbewust begonnen aan een shoujo.
http://myanimelist.net/ma(...)jin:_Kuinaki_Sentaku
Tot nu toe heb ik er nog niets van gemerkt.🐙![]()
Het is haar koninklijke voorrecht elke Aldnoah-aandrijving waar ze bij in de buurt is door middel van een bevel af te sluiten. (Dat was de reden dat ze het kasteel van Saazbaum aan vielen, in plaats van de princes te gebruiken om de vijand te fuiken.) Dat was de reden dat alle mecha's en de bewapening van het kasteel afsloten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?
Hoe goed ik het 't einde vond hangt bijna volledig af van wie de clusterfuck dat het einde was overleeft.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Super Sayjin Kaneki... Episode 12 was leuk, maar waarom ineens zoveel haast? Dit had voor mij wel eerder gemogen...![]()
Ja, die is een uurjte geleden uit gekomen. Hoorde dat het een soort van filler zou zijn.Klap eens in je handjes.![]()
Is het ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:04 schreef Knoflook het volgende:
Ja, die is een uurjte geleden uit gekomen. Hoorde dat het een soort van filler zou zijn.![]()
Gebruik zelf eyeonanime, veel HD streams.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Jiang153 het volgende:
AnimeUltima.tv dus
Enige die ik gevonden heb![]()
Server niet gevondenquote:
Firefox kan de server op www.dontstreamfaggot.com niet vinden.
Controleer het adres op typefouten, zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.![]()
Was niet veel aan nee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:04 schreef Knoflook het volgende:
Ja, die is een uurjte geleden uit gekomen. Hoorde dat het een soort van filler zou zijn.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too![]()
R.I.P.quote:
Het voegde op zich niet veel toe behalve de epiloog. Maar als een soort anthologie van alles wat de serie is en was vond ik het wel tot zijn recht komen.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Was al bekend.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het voegde op zich niet veel toe behalve de epiloog. Maar als een soort anthologie van alles wat de serie is en was vond ik het wel tot zijn recht komen.
Ik moet hem nog zien, net als 147.![]()
En hun Rabofinanciers. Eigenlijk is dat nog te licht, het is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Zat mensen die een serie pas een cijfer geven als de serie afgelopen is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:21 schreef Qunix het volgende:
HxH is nu op 6e plek op MAL! (stond eerst op 50)“An interesting thing is a good thing.”![]()
Bleach
HxH
Hoe lang heeft Naruto nog?
Blijft qua lange series alleen Fairy Tail over
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Naruto is ook al bijna afgelopen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:01 schreef wdn het volgende:
Bleach
HxH
Blijft qua lange series alleen Fairy Tail over/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Jellereppe![]()
![]()
Ik denk dat Steins Gate de eerstvolgende anime is die ik ga volgen. Staat namelijk op nummer 2 van myanimelist.quote:![]()
Bleach komt wel als de manga voorbij isquote:Op woensdag 24 september 2014 15:01 schreef wdn het volgende:
Bleach
HxH
Blijft qua lange series alleen Fairy Tail over
![]()
Die is heel leuk ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat Steins Gate de eerstvolgende anime is die ik ga volgen. Staat namelijk op nummer 2 van myanimelist.
Sommige mensen vinden dat het lang doet voordat die op gang komt, maar dat vind ik wel meevallen.![]()
Ik denk dat het ook mee valt als je series als Dragonball Z en One Piece gewend bent.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is heel leuk ja.
Sommige mensen vinden dat het lang doet voordat die op gang komt, maar dat vind ik wel meevallen.![]()
Haha. Dat zeker.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook mee valt als je series als Dragonball Z en One Piece gewend bent.![]()
![]()
Oh man, het einde van dit seizoen wordt echt een enorm gat. Barakamon, ZnK, Space Dandy. In één keer allemaal op.
🐙![]()
Die begonnen ook allemaal in dit seizoen, he?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, het einde van dit seizoen wordt echt een enorm gat. Barakamon, ZnK, Space Dandy. In één keer allemaal op.
Ik denk overigens dat we deze herfst wel een rijke oogst zullen hebben wat anime betreft dus als er een gat ontstaat zal dat zich na een paar weken wel weer vullen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wat een schamele lijst. Heb je geen Jetix/FoxKids/Yorin/Toonnami/CartoonnetworkDisneyXd zooi om het mee te spekken?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Jellereppe“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hij zal langer worden met de tijd, kerel, dat komt met de tijd.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een schamele lijst. Heb je geen Jetix/FoxKids/Yorin/Toonnami/CartoonnetworkDisneyXd zooi om het mee te spekken?![]()
Dandy niet. Niet echt. Soort van.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die begonnen ook allemaal in dit seizoen, he?Dat wel. Harvest season.quote:Ik denk overigens dat we deze herfst wel een rijke oogst zullen hebben wat anime betreft dus als er een gat ontstaat zal dat zich na een paar weken wel weer vullen.🐙![]()
Wat is eigenlijk het praktisch nut van vrienden op MAL? Ik heb nu alleen mijn zusje maar die komt er toch bijna niet op dus geen idee.🐙![]()
Je kunt je cijfers vergelijken met vrienden.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is eigenlijk het praktisch nut van vrienden op MAL? Ik heb nu alleen mijn zusje maar die komt er toch bijna niet op dus geen idee.![]()
![]()
Toen ik actief was op MAL gebruikte ik de vriendenlijsten om snel naar de profielen van bekenden te kunnen gaan zonder hun lijsten/namen etc. steeds op te hoeven zoeken.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik typ de meeste gewoon rechtstreeks in de browserbalk. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Toen ik actief was op MAL gebruikte ik de vriendenlijsten om snel naar de profielen van bekenden te kunnen gaan zonder hun lijsten/namen etc. steeds op te hoeven zoeken.
🐙![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat Steins Gate de eerstvolgende anime is die ik ga volgen. Staat namelijk op nummer 2 van myanimelist.![]()
![]()
Ooh moet die nog op gang komen?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is heel leuk ja.
Ik was na paar eps al gestopt omdat er geen actie in zat maar alleen iemand die de hele tijd zat te kloten met een magnetron
Irene is bae <3![]()
Ik vind dat je een hele serie geen goed cijfer kunt geven zonder het einde gezien te hebben. Soms is een einde zo fantastisch dat het de hele serie omhoog haalt, soms zo afgeraffeld slecht dat het een domper is op de hele serie.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zat mensen die een serie pas een cijfer geven als de serie afgelopen is.
Kennen jullie dit al?
http://en.rocketnews24.co(...)t-japanese-cookbook/Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Haha, dat verandert. In de tweede helft kloten ze met een magnetron. Oh, wacht. Ehh, maar het is wel echt anders.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ooh moet die nog op gang komen?![]()
Ik was na paar eps al gestopt omdat er geen actie in zat maar alleen iemand die de hele tijd zat te kloten met een magnetron🐙![]()
Brrr.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:09 schreef Xaryna het volgende:
Kennen jullie dit al?
http://en.rocketnews24.co(...)t-japanese-cookbook/![]()
![]()
Ja, van grofweg 45 posts geleden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:09 schreef Xaryna het volgende:
Kennen jullie dit al?
http://en.rocketnews24.co(...)t-japanese-cookbook/🐙![]()
Zaaddodende sushi is de toekomst, want die Japanners die planten zich echt voort als konijnen.quote:
Oh kak.🐙![]()
Daarom vroeg ik het, ik heb niet meegelezenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, van grofweg 45 posts geleden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Als ze het condoom hergebruiken na het eten is er een grotere kans op ongelukjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zaaddodende sushi is de toekomst, want die Japanners die planten zich echt voort als konijnen.
Oh kak.![]()
Zoekgeraakte kleefrijst.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze het condoom hergebruiken na het eten is er een grotere kans op ongelukjes.🐙![]()
Zo dit keer maar eens twee keer gecontroleerd welke volumes ik nou al had voordat ik ging bestellen.
🐙![]()
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
Zo dit keer maar eens twee keer gecontroleerd welke volumes ik nou al had voordat ik ging bestellen.![]()
![]()
Knights of Sidonia vol. 9 & 10, The Sigh of Haruhi Suzumiya lightnovel, The Boredom of Haruhi Suzumiya lightnovel, Ready Player One, en I, Robot.quote:
De lightnovels en de normale boeken in hardcover
🐙![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ooh moet die nog op gang komen?![]()
Ik was na paar eps al gestopt omdat er geen actie in zat maar alleen iemand die de hele tijd zat te kloten met een magnetronZonde.
![]()
Klaar met rijbewijs, dus eindelijk het geld om figs te bestellenOok meteen gedaan overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hij is nou toch al twee keer uitgesteld?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
weet niet onder welke steen jij leeft.🐙![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is nou toch al twee keer uitgesteld?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dit kan echt alleen maar schitterend kut worden.quote:
🐙![]()
De grootte van de icons hier op fok is wel ronduit kut
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Arpeggio was anders ook best goed gelukt.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit kan echt alleen maar schitterend kut worden./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Free S3: Endless Winter. Waarbij schaars geklede jongens teleurgesteld staren naar een dichtgevroren zwembad en uiteindelijk leren kunstschaatsen.quote:🐙![]()
Maar ze gaan nu toch van de middelbare school af? Is er dan nog wel verhaal?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar ze gaan nu toch van de middelbare school af? Is er dan nog wel verhaal?Heeft Free een verhaal dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar ze gaan nu toch van de middelbare school af? Is er dan nog wel verhaal?ja die is er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ja als er de eerste 10 eps niets boeiends gebeurd dan kan het zo zijn dat ik afhaakquote:Irene is bae <3![]()
Schaam je diep! Een van de beste anime ooit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja als er de eerste 10 eps niets boeiends gebeurd dan kan het zo zijn dat ik afhaak![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Schaam je diep! Een van de beste anime ooit.
Irene is bae <3![]()
Ze weten er vast nog wat bij te verzinnen. Sowieso over hun zwemleven uiteraard, misschien doen ze modellenwerk. Er valt altijd wat te verzinnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zonder middelbare school gaan vele dagelijksleven-scenario's verloren.![]()
Zoals bijvoorbeeld Haruhi S3.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Er valt altijd wat te verzinnen.🐙![]()
Maar de eerst helft heel juist de superieure humor in vergelijking met de meer dramatische tweede helft. Ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zich met Steins;Gate vervelen terwijl ze met een Dr Pepper in de hand kijken naar Hououin Kyouma.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja als er de eerste 10 eps niets boeiends gebeurd dan kan het zo zijn dat ik afhaak“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld Haruhi S3.![]()
![]()
Nu nog toevoegen aan de Fok clan op MALquote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Jellereppe![]()
De hoe?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu nog toevoegen aan de Fok clan op MAL![]()
Ben je bekend met het fenomeen frisdrank?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is toch net suikerwater man🐙![]()
Dat is dat roze zuiveldrankje toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen frisdrank?![]()
Dr Pepper is het oudere, iets minder populaire broertje van Cola.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is dat roze yoghurtdrankje toch?🐙![]()
Ja ben echt geen fan van het spul. Één van de exen van mijn zusje is monteur, die gebruikt het spul altijd om roest van de bouten en moeren te verwijderen. Dan hoef je even geen frisdrank meer, als je ziet welk effect dat in een nachtje heeftquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dr Pepper is het oudere, iets minder populaire broertje van Cola.![]()
![]()
Mag hopen dat hij daar gewoon de normale middelen voor gebruikt en niet iets waar alles naderhand van gaat kleven van de suiker.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ben echt geen fan van het spul. Één van de exen van mijn zusje is monteur, die gebruikt het spul altijd om roest van de bouten en moeren te verwijderen.Onzin. Wat trouwens slechter voor je tanden is, zijn dingen zoals chips en aardappels. Zetmeel dat lekker een hele tijd tussen je tanden blijft zitten en de bacteriën voedt. Frisdrank wordt veel sneller afgevoerd.quote:Dan hoef je even geen frisdrank meer, als je ziet welk effect dat in een nachtje heeft🐙![]()
Ja of even afspoelen als het klaar is. Ik noem eens iets geks.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij daar gewoon de normale middelen voor gebruikt en niet iets waar alles naderhand van gaat kleven van de suiker.
Eh het is wel gewoon slecht voor je. Maar het is natuurlijk wel zo dat de hoeveelheid bepaald of het schadelijk is of niet. Neemt niet weg dat ik het gewoon niet meer hoef. Ik zeg niet dat jij het niet mag drinken.quote:[..]
Onzin. Wat trouwens slechter voor je tanden is, zijn dingen zoals chips en aardappels. Zetmeel dat lekker een hele tijd tussen je tanden blijft zitten en de bacteriën voedt. Frisdrank wordt veel sneller afgevoerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: