En hun Rabofinanciers. Eigenlijk is dat nog te licht, het is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:
Zat mensen die een serie pas een cijfer geven als de serie afgelopen is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:21 schreef Qunix het volgende:
HxH is nu op 6e plek op MAL! (stond eerst op 50)
Naruto is ook al bijna afgelopen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:01 schreef wdn het volgende:
Bleach
HxH
Hoe lang heeft Naruto nog?
Blijft qua lange series alleen Fairy Tail over
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Jellereppe
Ik denk dat Steins Gate de eerstvolgende anime is die ik ga volgen. Staat namelijk op nummer 2 van myanimelist.quote:
Bleach komt wel als de manga voorbij isquote:Op woensdag 24 september 2014 15:01 schreef wdn het volgende:
Bleach
HxH
Hoe lang heeft Naruto nog?
Blijft qua lange series alleen Fairy Tail over
Die is heel leuk ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat Steins Gate de eerstvolgende anime is die ik ga volgen. Staat namelijk op nummer 2 van myanimelist.
Ik denk dat het ook mee valt als je series als Dragonball Z en One Piece gewend bent.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is heel leuk ja.
Sommige mensen vinden dat het lang doet voordat die op gang komt, maar dat vind ik wel meevallen.
Haha. Dat zeker.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook mee valt als je series als Dragonball Z en One Piece gewend bent.
Die begonnen ook allemaal in dit seizoen, he?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, het einde van dit seizoen wordt echt een enorm gat. Barakamon, ZnK, Space Dandy. In één keer allemaal op.
Wat een schamele lijst. Heb je geen Jetix/FoxKids/Yorin/Toonnami/CartoonnetworkDisneyXd zooi om het mee te spekken?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Jellereppe
Hij zal langer worden met de tijd, kerel, dat komt met de tijd.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een schamele lijst. Heb je geen Jetix/FoxKids/Yorin/Toonnami/CartoonnetworkDisneyXd zooi om het mee te spekken?
Dandy niet. Niet echt. Soort van.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die begonnen ook allemaal in dit seizoen, he?
Dat wel. Harvest season.quote:Ik denk overigens dat we deze herfst wel een rijke oogst zullen hebben wat anime betreft dus als er een gat ontstaat zal dat zich na een paar weken wel weer vullen.
Je kunt je cijfers vergelijken met vrienden.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is eigenlijk het praktisch nut van vrienden op MAL? Ik heb nu alleen mijn zusje maar die komt er toch bijna niet op dus geen idee.
Ik typ de meeste gewoon rechtstreeks in de browserbalk. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Toen ik actief was op MAL gebruikte ik de vriendenlijsten om snel naar de profielen van bekenden te kunnen gaan zonder hun lijsten/namen etc. steeds op te hoeven zoeken.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat Steins Gate de eerstvolgende anime is die ik ga volgen. Staat namelijk op nummer 2 van myanimelist.
Ooh moet die nog op gang komen?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is heel leuk ja.
Sommige mensen vinden dat het lang doet voordat die op gang komt, maar dat vind ik wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |