Dandy niet. Niet echt. Soort van.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die begonnen ook allemaal in dit seizoen, he?
Dat wel. Harvest season.quote:Ik denk overigens dat we deze herfst wel een rijke oogst zullen hebben wat anime betreft dus als er een gat ontstaat zal dat zich na een paar weken wel weer vullen.
Je kunt je cijfers vergelijken met vrienden.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is eigenlijk het praktisch nut van vrienden op MAL? Ik heb nu alleen mijn zusje maar die komt er toch bijna niet op dus geen idee.
Ik typ de meeste gewoon rechtstreeks in de browserbalk. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Toen ik actief was op MAL gebruikte ik de vriendenlijsten om snel naar de profielen van bekenden te kunnen gaan zonder hun lijsten/namen etc. steeds op te hoeven zoeken.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk dat Steins Gate de eerstvolgende anime is die ik ga volgen. Staat namelijk op nummer 2 van myanimelist.
Ooh moet die nog op gang komen?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is heel leuk ja.
Sommige mensen vinden dat het lang doet voordat die op gang komt, maar dat vind ik wel meevallen.
Ik vind dat je een hele serie geen goed cijfer kunt geven zonder het einde gezien te hebben. Soms is een einde zo fantastisch dat het de hele serie omhoog haalt, soms zo afgeraffeld slecht dat het een domper is op de hele serie.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zat mensen die een serie pas een cijfer geven als de serie afgelopen is.
Haha, dat verandert. In de tweede helft kloten ze met een magnetron. Oh, wacht. Ehh, maar het is wel echt anders.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ooh moet die nog op gang komen?![]()
Ik was na paar eps al gestopt omdat er geen actie in zat maar alleen iemand die de hele tijd zat te kloten met een magnetron
Brrr.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:09 schreef Xaryna het volgende:
Kennen jullie dit al?
http://en.rocketnews24.co(...)t-japanese-cookbook/
Ja, van grofweg 45 posts geleden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:09 schreef Xaryna het volgende:
Kennen jullie dit al?
http://en.rocketnews24.co(...)t-japanese-cookbook/
Zaaddodende sushi is de toekomst, want die Japanners die planten zich echt voort als konijnen.quote:
Daarom vroeg ik het, ik heb niet meegelezenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, van grofweg 45 posts geleden.
Als ze het condoom hergebruiken na het eten is er een grotere kans op ongelukjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zaaddodende sushi is de toekomst, want die Japanners die planten zich echt voort als konijnen.
Oh kak.
Zoekgeraakte kleefrijst.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze het condoom hergebruiken na het eten is er een grotere kans op ongelukjes.
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
Zo dit keer maar eens twee keer gecontroleerd welke volumes ik nou al had voordat ik ging bestellen.
Knights of Sidonia vol. 9 & 10, The Sigh of Haruhi Suzumiya lightnovel, The Boredom of Haruhi Suzumiya lightnovel, Ready Player One, en I, Robot.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ooh moet die nog op gang komen?![]()
Ik was na paar eps al gestopt omdat er geen actie in zat maar alleen iemand die de hele tijd zat te kloten met een magnetron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Hij is nou toch al twee keer uitgesteld?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
weet niet onder welke steen jij leeft.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is nou toch al twee keer uitgesteld?
Arpeggio was anders ook best goed gelukt.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit kan echt alleen maar schitterend kut worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |