Het is haar koninklijke voorrecht elke Aldnoah-aandrijving waar ze bij in de buurt is door middel van een bevel af te sluiten. (Dat was de reden dat ze het kasteel van Saazbaum aan vielen, in plaats van de princes te gebruiken om de vijand te fuiken.) Dat was de reden dat alle mecha's en de bewapening van het kasteel afsloten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?
Is het ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:04 schreef Knoflook het volgende:
Ja, die is een uurjte geleden uit gekomen. Hoorde dat het een soort van filler zou zijn.
Gebruik zelf eyeonanime, veel HD streams.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Jiang153 het volgende:
AnimeUltima.tv dus
Enige die ik gevonden heb
Server niet gevondenquote:
Was niet veel aan nee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:04 schreef Knoflook het volgende:
Ja, die is een uurjte geleden uit gekomen. Hoorde dat het een soort van filler zou zijn.
R.I.P.quote:
Het voegde op zich niet veel toe behalve de epiloog. Maar als een soort anthologie van alles wat de serie is en was vond ik het wel tot zijn recht komen.quote:
quote:
Was al bekend.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het voegde op zich niet veel toe behalve de epiloog. Maar als een soort anthologie van alles wat de serie is en was vond ik het wel tot zijn recht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |