De serie of de film?quote:
Ik zag nu trouwens dat de titel niet 4.0 gaat zijn voor het volgende deel maar 3.0+1.0quote:
Oeh interessante titel. Wellicht krijgen we toch het einde van NGE?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag nu trouwens dat de titel niet 4.0 gaat zijn voor het volgende deel maar 3.0+1.0
Hmm.
De Japanse titel is interessanter, die ging van Jo, Ha, Kyu, naar ||. De maatstreep van de eindmaat. Of, incl de dubbele punt van de titel, een herhalingsteken. Gekijōban:||
http://s.mxtv.jp/yamato2199/quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De serie of de film?
Ik zag de speelfilm gisteren in het schap staan in de Mediamarkt. Het anime-assortiment daar is tegenwoordig om te huilen, alhoewel er sowieso nooit echt iets tussen stond dat ik het kopen waard vond.
Hij was één van de sterksten qua physieke kracht in de Phantom Troupe, maar volgens mij zijn er geen concrete cijfers over hem bekend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het eigenlijk bekend hoe sterk Hisoka is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat een moment!
Er circuleert een lijstje waar de nen gebruikers gerankschikt zijn door Togashi op. Maar heel duidelijk is het niet want Komugi scoort hoger dan sommige personages die haar in alles behalve een niche bordspel zouden kunnen verslaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
25 gigapascalquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?
Nee, alleen van de dingen die zij zelf activeerde. Zij heeft niet al die drives van de landingsschepen etc geactiveerd. Dus alleen dat schip waar ze uiteindelijk zelf op meevloog draaide op 'haar' aldnoah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?
Jaquote:
Ok!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, alleen van de dingen die zij zelf activeerde. Zij heeft niet al die drives van de landingsschepen etc geactiveerd. Dus alleen dat schip waar ze uiteindelijk zelf op meevloog draaide op 'haar' aldnoah.
En dan weer oorlog.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Volgend seizoen leeft iedereen weer, is er vrede, en gaat Slaine op z'n donder krijgen. Pls. very pls.
Daarom: kortlopende anime.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef sweetlady-o het volgende:
We zullen nooit weten hoe sterk Hisoka nou eigenlijk is
We zullen zal nooit weten of Chrollo zijn nen weer terug krijgt
Nooit zullen we weten of Kilua echt wil weten of hij Gon kan doden
Ik zal nooit weten of Kite nu supersterk is geworden als ant
Laat staan al zijn nen power
Wat Kurapika aan het doen was zullen we ook nooit weten
Had ik maar geweten wat voor lijdensweg HxH fan zijn is![]()
Normaal was ik over gestapt op de manga maar Togashi heeft duidelijk geen plannen binnen 10 jaar zelfs maar de dark continent arc af te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |