quote:Op zondag 21 september 2014 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sowieso dat die nurse in het complot zit.
Ik ga het niet eens kijken.quote:
Nog een beetje mazzel gehad met maten? Was het niet zo dat een M hier een XL was daar of zo?quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef totalvamp het volgende:
Vandaag eindelijk een Mahouka t-shirt kunnen vinden in Osaka
Nu nog terug voor no game no life en misschien meer van TLR of Miku.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lower-Top TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upper High TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, zonder het monstertrio en Law stelt die crew in the New World weinig voor. Nami zie ik nu pas eventueel, met moeite, Arlong verslaan, en dat was dan de eerste tegenstander van Luffy. Zegt genoeg. Een Sanji zou nu bijvoorbeeld totaal geen moeite hebben met Rob Lucci.quote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Hermanna het volgende:
Ik irriteer me bij One Peace wel aan al dat watjes gedoe van de meeste van de crew. Alleen maar rennen, huilen en schreeuwen en dan wachten tot een van de echte mannen komt om te vechten. Nu ook steeds op de boot, daar heb je dus lekker twee jaar afgezonderd voor getraind.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jellereppe op 21-09-2014 19:18:11 ]![]()
Zou Enel zeker twee tiers hoger zetten. Luffy kon hem alleen verslaan omdat rubber slectriciteit slecht geleidde, ieder ander zou bruut de lul zijn.quote:![]()
Heb daarnet ook Chinees gegeten.quote:Op zondag 21 september 2014 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
Zometeen even naar de Chinees. Nog niks op deze middag/avond behalve Spa Rood.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Goed punt. Niet bij stilgestaan. Ik zou hem minimaal een tier hoger zetten. Weet niet of hij veel kans maakt tegen Doflamingo en Marco, misschien een tijdje standhouden, maar hij zou verslagen worden.quote:Op zondag 21 september 2014 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou Enel zeker twee tiers hoger zetten. Luffy kon hem alleen verslaan omdat rubber slectriciteit slecht geleidde, ieder ander zou bruut de lul zijn.![]()
Ik moet nog gaan. Maar ze zijn pas tot 22.00 uur open, dus ik ga nu en binnen een half uur wat halen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb daarnet ook Chinees gegeten.![]()
Weet niet, hij kon wel gedachten lezen, was hitte resistent, kon acties van tevoren lezen etc.quote:Op zondag 21 september 2014 20:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goed punt. Niet bij stilgestaan. Ik zou hem minimaal een tier hoger zetten. Weet niet of hij veel kans maakt tegen Doflamingo en Marco, misschien een tijdje standhouden, maar hij zou verslagen worden.
Luffy's fysieke aanvallen werkten alleen omdat ze n geen elektriciteit geleidden en random waren. Het was natuurlijk een luik varken, maar als hij getraind zou hebben zou hij imho zelfs in de hoogste tier kunnen. Onaanraakbaar, toekomstige aanvallen voorspellen etc.![]()
Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.quote:Op zondag 21 september 2014 20:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet niet, hij kon wel gedachten lezen, was hitte resistent, kon acties van tevoren lezen etc.
Luffy's fysieke aanvallen werkten alleen omdat ze n geen elektriciteit geleidden en random waren. Het was natuurlijk een luik varken, maar als hij getraind zou hebben zou hij imho zelfs in de hoogste tier kunnen. Onaanraakbaar, toekomstige aanvallen voorspellen etc.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 21-09-2014 20:56:41 ]![]()
Ach, een paar minuten lopen van huis vandaan. Ik zit vandaag alleen in de 'luiheid-modus'.quote:Op zondag 21 september 2014 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En deze boy laat gewoon bezorgen, stuk makkelijker dan halen. Fuck de deur uitgaan.![]()
Eh ja was een sidestory, hij zit hem nu idd op de maan te chillen. En ondertussen geen zuurstof nodig te hebben, alsof hij nog niet sterk genoeg was.quote:Op zondag 21 september 2014 20:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.
[ afbeelding ]![]()
Haha, wat een leven.quote:Op zondag 21 september 2014 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh ja was een sidestory, hij zit hem nu idd op de maan te chillen. En ondertussen geen zuurstof nodig te hebben, alsof hij nog niet sterk genoeg was.![]()
Wauw, zo liet hij er haast niet als een psychopatische dierenbeul en moordenaar uit.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
noo Baby Steps seizoen afgelopen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je hebt hier S M Lquote:Op zondag 21 september 2014 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een beetje mazzel gehad met maten? Was het niet zo dat een M hier een XL was daar of zo?
Dus heb ik maar L genomen die past gelukkig wel, maar zelfs die verschillen vaak qua grootte.
Heb nu 3 L shirts allemaal andere grootte
Maar sommige zijn bijna niet in L te vinden helaas. Vandaag even verder zoeken nog.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jellereppe op 22-09-2014 22:07:01 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Jellereppe op 22-09-2014 22:06:50 ]![]()
Als ik bij ben, dan laat ik One Piece een aantal maanden rusten, en kijk gewoon die afleveringen achter elkaar. Een aflevering per week, nah, dat is het voor mij niet.![]()
*hey yo*quote:Op zondag 21 september 2014 20:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.
[ afbeelding ]quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef Jellereppe het volgende:
Maar goed, komen sowieso op de lange termijn wel epische zware gevechten aan. Hoewel Donquito Doflamingo niet op de lange termijn is. Die zal tegen januari/februari 2015 verslagen zijn.
1. Monkey D Luffy vs Kaido of the Beast.
2. Ronorao Zoro vs Issho Fujitora
3. Ronorao Zoro vs Dracule Mihawk
4. Black Leg Sanji vs Borsalino Kizaru
4. Monkey D Luffy vs Donquito Doflamingolees nou eens mangaquote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef Jellereppe het volgende:
Als ik bij ben, dan laat ik One Piece een aantal maanden rusten, en kijk gewoon die afleveringen achter elkaar. Een aflevering per week, nah, dat is het voor mij niet.![]()
![]()
Ga ik binnenkort aan beginnen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey yo*
[..]
[..]
[..]
lees nou eens manga![]()
![]()
*brt*badderen was ekkerquote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey yo*
[..]
[..]
[..]
lees nou eens manga/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort aan beginnen.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het monstertrio.![]()
![]()
De bazentrio, allemaal een beetje hun gebreken qua gedrag, maar hondstrouw aan elkaar. De rest van die crew stelt niks voor, maar deze drie zijn gewoon baas en zullen aan het eind stuk voor stuk episch sterk zijn. Luffy (de middelste) zal aan het eind sterker zijn dan een Emperor en de andere twee (Zoro en Sanji) minimaal sterker dan een admiraal, en zeker ook een intense gevecht met een Emperor kunnen afleveren, en misschien kunnen winnen. Als ze zo ver zijn dan de afterstory.
![]()
![]()
One Piece Of Crapquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
Het monstertrio.![]()
![]()
De bazentrio, allemaal een beetje hun gebreken qua gedrag, maar hondstrouw aan elkaar. De rest van die crew stelt niks voor, maar deze drie zijn gewoon baas en zullen aan het eind stuk voor stuk episch sterk zijn. Luffy (de middelste) zal aan het eind sterker zijn dan een Emperor en de andere twee (Zoro en Sanji) minimaal sterker dan een admiraal, en zeker ook een intense gevecht met een Emperor kunnen afleveren, en misschien kunnen winnen. Als ze zo ver zijn dan de afterstory.
[ afbeelding ]mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Pff ik wist niet dat To LoveRu zo populair was in Japan.
Letterlijk alles uitverkocht of gigantisch overpriced in winkels.
Poster 100 euro.
Poppetjes die redelijk zijn over de 40... Een kussen 100+![]()
Echt crap vind ik het niet, maar het is een zo erg lange serie dat je echt flink wat episodes hebt te kijken.quote:![]()
![]()
Hoe zit het met Naruto en Bleach. Hebben die ondertussen meer episodes of is het toch een stuk minder?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt crap vind ik het niet, maar het is een zo erg lange serie dat je echt flink wat episodes hebt te kijken.![]()
Al die grote shonens kijk ik niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe zit het met Naruto en Bleach. Hebben die ondertussen meer episodes of is het toch een stuk minder?![]()
![]()
Aha, waar zitten jouw interesses?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Al die grote shonens kijk ik niet.![]()
Hmm..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Aha, waar zitten jouw interesses?
Dat is lastig te peilen. Alle anime die echt iets hebben te bieden vind ik leuk. Neon Genesis Evangelion is mijn favoriete anime.
Verder vond ik Fullmetal Alchemist en Fullmetal Alchemist Brotherhood erg tof, Steins;Gate, Detroit Metal City, Rurouni Kenshin Tsiouku-Hen en Welcome to the NHK.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 14:21:14 ]![]()
Zitten wel bekende namen tussen. Niet echt klein. Fullmetal Alchemist en Steins Gate daar heb ik mensen wel vaker over horen praten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Dat is lastig te peilen. Alle anime die echt iets hebben te bieden vind ik leuk. Neon Genesis Evangelion is mijn favoriete anime.
Verder vond ik Fullmetal Alchemist en Fullmetal Alchemist Brotherhood erg tof, Steins;Gate, Detroit Metal City, Rurouni Kenshin Tsiouku-Hen en Welcome to the NHK.![]()
![]()
Dikke aanraders.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zitten wel bekende namen tussen. Niet echt klein. Fullmetal Alchemist en Steins Gate daar heb ik mensen wel vaker over horen praten.![]()
Als je eens in een bui zit van: "Wat moet ik met mijn leven doen?" Dan raad ik je Welcome to the NHK zeker aan!![]()
Ik heb sowieso nog veel te zien. Komt allemaal aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dikke aanraders.![]()
Als je eens in een bui zit van: "Wat moet ik met mijn leven doen?" Dan raad ik je Welcome to the NHK zeker aan!![]()
![]()
Heb je ook een MAL?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog veel te zien. Komt allemaal aan de beurt.![]()
MyAnimeList.netquote:
Op die site kun je een lijst maken met welke anime je hebt gezien. In de OP staan enkele MAL's van FOK!kers.
Die van mij bijvoorbeeld:
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond![]()
Oh. Wel handig. Zal vandaag (denk vanavond eens een aanmaken).quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MyAnimeList.net
Op die site kun je een lijst maken met welke anime je hebt gezien. In de OP staan enkele MAL's van FOK!kers.
Die van mij bijvoorbeeld:
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
Robin, had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds 2.0 kijken, wat is er mis met mij.!!!!
Ik ben erg benieuwd.![]()
De serie of de film?quote:
Ik zag de speelfilm gisteren in het schap staan in de Mediamarkt. Het anime-assortiment daar is tegenwoordig om te huilen, alhoewel er sowieso nooit echt iets tussen stond dat ik het kopen waard vond.🐙![]()
Ik zag nu trouwens dat de titel niet 4.0 gaat zijn voor het volgende deel maar 3.0+1.0quote:
Hmm.
De Japanse titel is interessanter, die ging van Jo, Ha, Kyu, naar ||. De maatstreep van de eindmaat. Of, incl de dubbele punt van de titel, een herhalingsteken. Gekijōban:||🐙![]()
Oeh interessante titel. Wellicht krijgen we toch het einde van NGE?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag nu trouwens dat de titel niet 4.0 gaat zijn voor het volgende deel maar 3.0+1.0
Hmm.
De Japanse titel is interessanter, die ging van Jo, Ha, Kyu, naar ||. De maatstreep van de eindmaat. Of, incl de dubbele punt van de titel, een herhalingsteken. Gekijōban:||![]()
http://s.mxtv.jp/yamato2199/quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De serie of de film?
Ik zag de speelfilm gisteren in het schap staan in de Mediamarkt. Het anime-assortiment daar is tegenwoordig om te huilen, alhoewel er sowieso nooit echt iets tussen stond dat ik het kopen waard vond.![]()
Hij was n van de sterksten qua physieke kracht in de Phantom Troupe, maar volgens mij zijn er geen concrete cijfers over hem bekend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het eigenlijk bekend hoe sterk Hisoka is?![]()
Oh mijn god! afgelopen week weer Naruto verder gaan kijken nadat ik gestopt was door de ggantische hoop filler tijdens de Great War arc (elke keer een week wachten op nieuwe filler is echt killing -_-)
Heb net gezien datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat een moment!![]()
Er circuleert een lijstje waar de nen gebruikers gerankschikt zijn door Togashi op. Maar heel duidelijk is het niet want Komugi scoort hoger dan sommige personages die haar in alles behalve een niche bordspel zouden kunnen verslaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het eigenlijk bekend hoe sterk Hisoka is?“An interesting thing is a good thing.”![]()
25 gigapascalquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het eigenlijk bekend hoe sterk Hisoka is?🐙![]()
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee, alleen van de dingen die zij zelf activeerde. Zij heeft niet al die drives van de landingsschepen etc geactiveerd. Dus alleen dat schip waar ze uiteindelijk zelf op meevloog draaide op 'haar' aldnoah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo'n einde had ik niet verwacht van Aldnoah Zero... En waarom wisten de marsmannetjes neit dat als prinses dood was geen enkel apparatuur het deed? Tijdens de oorlog werkte alles gewoon prima dus raar?🐙![]()
Volgend seizoen leeft iedereen weer, is er vrede, en gaat Slaine op z'n donder krijgen. Pls. very pls.🐙![]()
Jaquote:Ok!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, alleen van de dingen die zij zelf activeerde. Zij heeft niet al die drives van de landingsschepen etc geactiveerd. Dus alleen dat schip waar ze uiteindelijk zelf op meevloog draaide op 'haar' aldnoah.En dan weer oorlog.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Volgend seizoen leeft iedereen weer, is er vrede, en gaat Slaine op z'n donder krijgen. Pls. very pls.![]()
We zullen nooit weten hoe sterk Hisoka nou eigenlijk is
We zullen zal nooit weten of Chrollo zijn nen weer terug krijgt
Nooit zullen we weten of Kilua echt wil weten of hij Gon kan doden
Ik zal nooit weten of Kite nu supersterk is geworden als ant
Laat staan al zijn nen power
Wat Kurapika aan het doen was zullen we ook nooit weten
Had ik maar geweten wat voor lijdensweg HxH fan zijn is![]()
Normaal was ik over gestapt op de manga maar Togashi heeft duidelijk geen plannen binnen 10 jaar zelfs maar de dark continent arc af te maken.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Daarom: kortlopende anime.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef sweetlady-o het volgende:
We zullen nooit weten hoe sterk Hisoka nou eigenlijk is
We zullen zal nooit weten of Chrollo zijn nen weer terug krijgt
Nooit zullen we weten of Kilua echt wil weten of hij Gon kan doden
Ik zal nooit weten of Kite nu supersterk is geworden als ant
Laat staan al zijn nen power
Wat Kurapika aan het doen was zullen we ook nooit weten
Had ik maar geweten wat voor lijdensweg HxH fan zijn is![]()
Normaal was ik over gestapt op de manga maar Togashi heeft duidelijk geen plannen binnen 10 jaar zelfs maar de dark continent arc af te maken.
🐙![]()
Blijkbaar ben ik onbewust begonnen aan een shoujo.
http://myanimelist.net/ma(...)jin:_Kuinaki_Sentaku
Tot nu toe heb ik er nog niets van gemerkt.🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: