quote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort aan beginnen.
quote:
One Piece Of Crapquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
Het monstertrio.![]()
![]()
De bazentrio, allemaal een beetje hun gebreken qua gedrag, maar hondstrouw aan elkaar. De rest van die crew stelt niks voor, maar deze drie zijn gewoon baas en zullen aan het eind stuk voor stuk episch sterk zijn. Luffy (de middelste) zal aan het eind sterker zijn dan een Emperor en de andere twee (Zoro en Sanji) minimaal sterker dan een admiraal, en zeker ook een intense gevecht met een Emperor kunnen afleveren, en misschien kunnen winnen. Als ze zo ver zijn dan de afterstory.
[ afbeelding ]
Echt crap vind ik het niet, maar het is een zo erg lange serie dat je echt flink wat episodes hebt te kijken.quote:
Hoe zit het met Naruto en Bleach. Hebben die ondertussen meer episodes of is het toch een stuk minder?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt crap vind ik het niet, maar het is een zo erg lange serie dat je echt flink wat episodes hebt te kijken.
Al die grote shonens kijk ik niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe zit het met Naruto en Bleach. Hebben die ondertussen meer episodes of is het toch een stuk minder?
Aha, waar zitten jouw interesses?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Al die grote shonens kijk ik niet.
Hmm..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Aha, waar zitten jouw interesses?
Zitten wel bekende namen tussen. Niet echt klein. Fullmetal Alchemist en Steins Gate daar heb ik mensen wel vaker over horen praten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Dat is lastig te peilen. Alle anime die echt iets hebben te bieden vind ik leuk. Neon Genesis Evangelion is mijn favoriete anime.
Verder vond ik Fullmetal Alchemist en Fullmetal Alchemist Brotherhood erg tof, Steins;Gate, Detroit Metal City, Rurouni Kenshin Tsiouku-Hen en Welcome to the NHK.![]()
Dikke aanraders.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zitten wel bekende namen tussen. Niet echt klein. Fullmetal Alchemist en Steins Gate daar heb ik mensen wel vaker over horen praten.
Ik heb sowieso nog veel te zien. Komt allemaal aan de beurt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dikke aanraders.![]()
Als je eens in een bui zit van: "Wat moet ik met mijn leven doen?" Dan raad ik je Welcome to the NHK zeker aan!
Heb je ook een MAL?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog veel te zien. Komt allemaal aan de beurt.
MyAnimeList.netquote:
Oh. Wel handig. Zal vandaag (denk vanavond eens een aanmaken).quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MyAnimeList.net
Op die site kun je een lijst maken met welke anime je hebt gezien. In de OP staan enkele MAL's van FOK!kers.
Die van mij bijvoorbeeld:
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
Robin, had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds 2.0 kijken, wat is er mis met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |