Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.quote:Op zondag 21 september 2014 20:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet niet, hij kon wel gedachten lezen, was hitte resistent, kon acties van tevoren lezen etc.
Luffy's fysieke aanvallen werkten alleen omdat ze én geen elektriciteit geleidden en random waren. Het was natuurlijk een luik varken, maar als hij getraind zou hebben zou hij imho zelfs in de hoogste tier kunnen. Onaanraakbaar, toekomstige aanvallen voorspellen etc.
Ach, een paar minuten lopen van huis vandaan. Ik zit vandaag alleen in de 'luiheid-modus'.quote:Op zondag 21 september 2014 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En deze boy laat gewoon bezorgen, stuk makkelijker dan halen. Fuck de deur uitgaan.
Eh ja was een sidestory, hij zit hem nu idd op de maan te chillen. En ondertussen geen zuurstof nodig te hebben, alsof hij nog niet sterk genoeg was.quote:Op zondag 21 september 2014 20:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.
[ afbeelding ]
Haha, wat een leven.quote:Op zondag 21 september 2014 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh ja was een sidestory, hij zit hem nu idd op de maan te chillen. En ondertussen geen zuurstof nodig te hebben, alsof hij nog niet sterk genoeg was.
Wauw, zo liet hij er haast niet als een psychopatische dierenbeul en moordenaar uit.quote:
Je hebt hier S M Lquote:Op zondag 21 september 2014 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een beetje mazzel gehad met maten? Was het niet zo dat een M hier een XL was daar of zo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jellereppe op 22-09-2014 22:07:01 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Jellereppe op 22-09-2014 22:06:50 ]
quote:Op zondag 21 september 2014 20:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n indrukwekkend personage veel te vroeg gebracht in One Piece. Vind ik toch wel een fout. Luffy, Sanji en Zoro hebben nu pas bijvoorbeeld basis Haki, zoveel honderden afleveringen later, terwijl hij toen al Mantra/Kenbunshoku Haki (gedachten lezen/aanvallen voorspellen) had, en hun niet eens wisten dat die vaardigheid bestond. Hij is ook nog jong, dus met training zou hij vrijwel zeker tot de top kunnen geraken. Toch jammer dat we hem sindsdien niet meer hebben gezien. Waarschijnlijk heeft hij zijn basis nu op de maan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef Jellereppe het volgende:
Maar goed, komen sowieso op de lange termijn wel epische zware gevechten aan. Hoewel Donquito Doflamingo niet op de lange termijn is. Die zal tegen januari/februari 2015 verslagen zijn.
1. Monkey D Luffy vs Kaido of the Beast.
2. Ronorao Zoro vs Issho Fujitora
3. Ronorao Zoro vs Dracule Mihawk
4. Black Leg Sanji vs Borsalino Kizaru
4. Monkey D Luffy vs Donquito Doflamingo
lees nou eens mangaquote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef Jellereppe het volgende:
Als ik bij ben, dan laat ik One Piece een aantal maanden rusten, en kijk gewoon die afleveringen achter elkaar. Een aflevering per week, nah, dat is het voor mij niet.
Ga ik binnenkort aan beginnen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey yo*
[..]
[..]
[..]
lees nou eens manga
*brt*badderen was ekkerquote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey yo*
[..]
[..]
[..]
lees nou eens manga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |