quote:Op zondag 21 september 2014 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sowieso dat die nurse in het complot zit.
Ik ga het niet eens kijken.quote:
Nog een beetje mazzel gehad met maten? Was het niet zo dat een M hier een XL was daar of zo?quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef totalvamp het volgende:
Vandaag eindelijk een Mahouka t-shirt kunnen vinden in Osaka
Nu nog terug voor no game no life en misschien meer van TLR of Miku.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lower-Top TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upper High TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, zonder het monstertrio en Law stelt die crew in the New World weinig voor. Nami zie ik nu pas eventueel, met moeite, Arlong verslaan, en dat was dan de eerste tegenstander van Luffy. Zegt genoeg. Een Sanji zou nu bijvoorbeeld totaal geen moeite hebben met Rob Lucci.quote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Hermanna het volgende:
Ik irriteer me bij One Peace wel aan al dat watjes gedoe van de meeste van de crew. Alleen maar rennen, huilen en schreeuwen en dan wachten tot een van de echte mannen komt om te vechten. Nu ook steeds op de boot, daar heb je dus lekker twee jaar afgezonderd voor getraind.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jellereppe op 21-09-2014 19:18:11 ]![]()
Zou Enel zeker twee tiers hoger zetten. Luffy kon hem alleen verslaan omdat rubber slectriciteit slecht geleidde, ieder ander zou bruut de lul zijn.quote:![]()
Heb daarnet ook Chinees gegeten.quote:Op zondag 21 september 2014 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
Zometeen even naar de Chinees. Nog niks op deze middag/avond behalve Spa Rood.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Goed punt. Niet bij stilgestaan. Ik zou hem minimaal een tier hoger zetten. Weet niet of hij veel kans maakt tegen Doflamingo en Marco, misschien een tijdje standhouden, maar hij zou verslagen worden.quote:Op zondag 21 september 2014 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou Enel zeker twee tiers hoger zetten. Luffy kon hem alleen verslaan omdat rubber slectriciteit slecht geleidde, ieder ander zou bruut de lul zijn.![]()
Ik moet nog gaan. Maar ze zijn pas tot 22.00 uur open, dus ik ga nu en binnen een half uur wat halen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb daarnet ook Chinees gegeten.![]()
Weet niet, hij kon wel gedachten lezen, was hitte resistent, kon acties van tevoren lezen etc.quote:Op zondag 21 september 2014 20:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goed punt. Niet bij stilgestaan. Ik zou hem minimaal een tier hoger zetten. Weet niet of hij veel kans maakt tegen Doflamingo en Marco, misschien een tijdje standhouden, maar hij zou verslagen worden.
Luffy's fysieke aanvallen werkten alleen omdat ze én geen elektriciteit geleidden en random waren. Het was natuurlijk een luik varken, maar als hij getraind zou hebben zou hij imho zelfs in de hoogste tier kunnen. Onaanraakbaar, toekomstige aanvallen voorspellen etc.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: