Ik ga er nu naar beginnen kijken.quote:
IMO zeker de moeite waard!quote:Op zondag 21 september 2014 08:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ga er nu naar beginnen kijken.
Is het de moeite?
Meh. People die if they are killed. Het is Urobuchi, wat had je verwacht.quote:Op zondag 21 september 2014 11:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goh wat een kut einde van Aldnoah Zero zeg.In seizoen 2 hebben ze het zeker op een of andere asspull manier overleefd? Kunnen jullie allemaal net zo goed Naruto/Bleach/One Piece gaan kijken want Aldnoah Zero is ook een en al asspull.
Oh heus? Waarom ging Seylum niet dood in die douche dan? Urobuchi begint voorspelbaar te worden.quote:Op zondag 21 september 2014 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. People die if they are killed. Het is Urobuchi, wat had je verwacht.
"Oh noes mijn hart staat stil." Is een minder definitieve 'dood' in fictie dan "Boom! Headshot!"quote:Op zondag 21 september 2014 11:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh heus? Waarom ging Seylum niet dood in die douche dan?
Dat ben ik wel met je eens, het begint een trope te worden en dat is niet een goed ding.quote:Urobuchi begint voorspelbaar te worden.
quote:Op zondag 21 september 2014 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sowieso dat die nurse in het complot zit.
Ik ga het niet eens kijken.quote:
Nog een beetje mazzel gehad met maten? Was het niet zo dat een M hier een XL was daar of zo?quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef totalvamp het volgende:
Vandaag eindelijk een Mahouka t-shirt kunnen vinden in Osaka
Nu nog terug voor no game no life en misschien meer van TLR of Miku.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lower-Top TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Upper High TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High TierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, zonder het monstertrio en Law stelt die crew in the New World weinig voor. Nami zie ik nu pas eventueel, met moeite, Arlong verslaan, en dat was dan de eerste tegenstander van Luffy. Zegt genoeg. Een Sanji zou nu bijvoorbeeld totaal geen moeite hebben met Rob Lucci.quote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Hermanna het volgende:
Ik irriteer me bij One Peace wel aan al dat watjes gedoe van de meeste van de crew. Alleen maar rennen, huilen en schreeuwen en dan wachten tot een van de echte mannen komt om te vechten. Nu ook steeds op de boot, daar heb je dus lekker twee jaar afgezonderd voor getraind.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jellereppe op 21-09-2014 19:18:11 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: