Als 'slechterik' is ze schitterend. Het Engrish is irritant, vooral omdat er wel heel veel van gebruikt werd in een korte tijd. Maar haar personage als gestoorde Cruella de Vil is goed gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap al die haat op Five niet. Als personage oogt ze interessanter dan Twelve, Nine, Shibazaki en Lisa.
Euh, nee! Ik heb geen twitter.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ben jij dit?
https://twitter.com/_icze4r
Jammer.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Euh, nee! Ik heb geen twitter.
Maar die persoon heeft een goede smaak met icoontjes.
Totaal geen problemen mee. Het is als we het over snelheid hebben vergelijkbaar met Dragonball Z. Dat ging ook niet bepaald snel. Later heeft men Dragonball Z Kai gemaakt. Het duurt nog heel lang voor dat One Piece ten einde komt (of er moet iets met Oda gebeuren), maar men komt op de lange termijn echt wel met een korte versie. Een soort One Piece Kai. Bij welke arc ben je nu trouwens?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef MAHL het volgende:
Pfffft, One Piece is nu zo traag dat ik zelfs met dubbele snelheid kijken via VLC me nog zit te vervelenZe moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Fairy Tail en HxH.
Gewoon, bij de nieuwste ep. Maar ik irriteer me eraan, tijdrekken met ellenlange flashbacks, beelden die langzaam over de personages glijden terwijl ze niets zeggen om zogenaamd emoties uit te beelden, steeds maar weer beelden van Rebecca die random gladiators owned terwijl ze uitgejoeld wordt (al 5 eps achter elkaar ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 23:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Totaal geen problemen mee. Het is als we het over snelheid hebben vergelijkbaar met Dragonball Z. Dat ging ook niet bepaald snel. Later heeft men Dragonball Z Kai gemaakt. Het duurt nog heel lang voor dat One Piece ten einde komt (of er moet iets met Oda gebeuren), maar men komt op de lange termijn echt wel met een korte versie. Een soort One Piece Kai. Bij welke arc ben je nu trouwens?
quote:
Ja. Ik geef je wel gelijk op dit punt. Oda is bewust aan het rekken om de manga wat ademruimte te geven.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon, bij de nieuwste ep. Maar ik irriteer me eraan, tijdrekken met ellenlange flashbacks, beelden die langzaam over de personages glijden terwijl ze niets zeggen om zogenaamd emoties uit te beelden, steeds maar weer beelden van Rebecca die random gladiators owned terwijl ze uitgejoeld wordt (al 5 eps achter elkaar ofzo). Zet dan gewoon die anime een half jaar op pauze ofzo.
quote:Het verhaal speelt in een magische wereld en volgt een jonge magiλr, Lucy Heartfilia. Ze is van plan om lid te worden van het beruchte en beroemde ‘Fairy Tail’-gilde, een gilde met veel sterke en beroemde magiλrs. Op een gegeven moment ontmoet ze een jongen genaamd Natsu Dragneel, samen met zijn beste vriend de pratende kat Happy. Kort na hun ontmoeting wordt Lucy ontvoerd door een groep slavenhandelaren, waarvan de leider zich voordoet als lid van Fairy Tail. Wanneer Natsu hoort dat deze zich voordoet als lid, wordt hij kwaad en gaat hij erop af om hem een lesje te leren, niet wetende dat Lucy ontvoerd is. Nadat Natsu de leider heeft verslagen, blijkt dat hij zelf lid is van Fairy Tail en de vuurmagie beheerst. Hierna nodigt Natsu Lucy uit om lid te worden van Fairy Tail. Lucy neemt de uitnodiging aan. Aangekomen in het hoofdkwartier van Fairy Tail wordt Lucy lid van het gilde. Met de nieuwe mensen die ze daar ontmoet, beleeft ze vele avonturen.
Is wel leuk ja. Let even op dat vanaf het huidige seizoen de telling opnieuw begint. Verder vermakelijk. Lijkt in het begin weinig samenhangend, maar als je verder kijkt zie je dat een fiks aantal oude elementen later terugkomen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:50 schreef Jellereppe het volgende:
Fairy Tail volgens Wiki: Staat op mijn lijstje.
[..]
Nou ja, er zijn grenzen. Dat je bepaalde termen herkent omdat je ze vaak hoort a la, maar ik weet een meidje dat bij mij elke ochtend in de bus zat toen ik werkte, die zei -kun als ze met een joch praatte en itadanogwat voor ze haar liga koekje at.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, nee, "zo" iemand wil je niet worden. Kut otaku's en hun Micronesische tekenfilmpjes. Zou niet dood gevonden willen worden in de buurt van een harde schijf met anime. Bah.
Harde kern j-side etc.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn grenzen. Dat je bepaalde termen herkent omdat je ze vaak hoort a la, maar ik weet een meidje dat bij mij elke ochtend in de bus zat toen ik werkte, die zei -kun als ze met een joch praatte en itadanogwat voor ze haar liga koekje at.
Da's een beetje hardcore.
Het valt ook wel mee met het aantal episodes. Volgens mij nu iets van 191 afleveringen. Wel een poging waard.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel leuk ja. Let even op dat vanaf het huidige seizoen de telling opnieuw begint. Verder vermakelijk. Lijkt in het begin weinig samenhangend, maar als je verder kijkt zie je dat een fiks aantal oude elementen later terugkomen.
Verhaal is okay, niks bijzonders vergeleken met de grote shonens. Lijkt lichter omdat er maar weinig mensen in doodgaan, maar wordt tegen het einde een flink stuk serieuzer. Daar zijn we nog niet in de anime tho.
Verder is humor beter dan de meeste andere grotere shonens. Fairy Tail is gewoon legitiem erg grappig vaak.
#TeamWeabooquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Harde kern j-side etc.
Mweh, hopelijk is dat chuunibyou dat uiteindelijk over waait. Ander, oh shit.
We hebben hier niet echt een woord voor chuunibyou toch?
Ja daarom. Beslist de moeite, is gewoon een shonen met veel humor en actie. Die combinatie kan niet verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee met het aantal episodes. Volgens mij nu iets van 191 afleveringen. Wel een poging waard.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja daarom. Beslist de moeite, is gewoon een shonen met veel humor en actie. Die combinatie kan niet verkeerd gaan.
Japanners doen het soms zelf ook, de jeugd tenminste. Ze gebruiken heel veel zinnen en woorden die in anime voorkomen. Daarom kan ik de meisjes in treinen etc meestal verstaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Harde kern j-side etc.
Mweh, hopelijk is dat chuunibyou dat uiteindelijk over waait. Ander, oh shit.
We hebben hier niet echt een woord voor chuunibyou toch?
Itadakimasu. Alleen geldig voor Japans voedsel though. Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werdquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn grenzen. Dat je bepaalde termen herkent omdat je ze vaak hoort a la, maar ik weet een meidje dat bij mij elke ochtend in de bus zat toen ik werkte, die zei -kun als ze met een joch praatte en itadanogwat voor ze haar liga koekje at.
Waarom zou het alleen geldig zijn voor Japans voedsel? Het staat gewoon analoog aan het goddank voor dit voedsel-rideltje dat o.a. gristenen opzeggen voordat ze aan de avondmaaltijd beginnen. En daarnaast is het wel goed even een momentje in te lassen om na te denken over waar je eten vandaan komt. Een tijdje terug probeerde ik bijvoorbeeld voor ik een stukje vlees at altijd even te rouwen voor het wezen dat stierf om mijn voortbestaan te voeden. Ik durf niet te beweren dat ik er lang genoeg aan gedacht heb, maar ik denk ook niet dat ik er naast zat door daar even wat aandacht aan te geven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:02 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Itadakimasu. Alleen geldig voor Japans voedsel though. Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werd
OK.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen geldig zijn voor Japans voedsel? Het staat gewoon analoog aan het goddank voor dit voedsel-rideltje dat o.a. gristenen opzeggen voordat ze aan de avondmaaltijd beginnen. En daarnaast is het wel goed even een momentje in te lassen om na te denken over waar je eten vandaan komt. Een tijdje terug probeerde ik bijvoorbeeld voor ik een stukje vlees at altijd even te rouwen voor het wezen dat stierf om mijn voortbestaan te voeden. Ik durf niet te beweren dat ik er lang genoeg aan gedacht heb, maar ik denk ook niet dat ik er naast zat door daar even wat aandacht aan te geven.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:02 schreef trancethrust het volgende:
Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werd
Is dat niet SunChaser?quote:
Doe niet zo maf. Sunchaser past toch niet op 1 widescreen beeldscherm...!?quote:
Ik had het een paar maanden eerder al gemeld, maar zat eens bij de Hema naast twee Hollandse chickies die het over een maid-cafe dingetje opstarten hadden, en 1 daarvan zat dus ook diep in die Japanse termen te kutten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Veruit beste outro voor een anime ooit.
HYPE!!!!quote:
http://haruhichan.com/wpb(...)ed-prolonged-hiatus/quote:On the 20th of August, 29th of August and on the 05th of September we reported that the Hunter x Hunter manga was on hiatus due to Yoshihiro Togashi’s medical condition. We’re sad to announce that the manga will be go on a prolonged hiatus due to this issue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |