Itadakimasu. Alleen geldig voor Japans voedsel though. Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werdquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn grenzen. Dat je bepaalde termen herkent omdat je ze vaak hoort a la, maar ik weet een meidje dat bij mij elke ochtend in de bus zat toen ik werkte, die zei -kun als ze met een joch praatte en itadanogwat voor ze haar liga koekje at.
Da's een beetje hardcore.
Waarom zou het alleen geldig zijn voor Japans voedsel? Het staat gewoon analoog aan het goddank voor dit voedsel-rideltje dat o.a. gristenen opzeggen voordat ze aan de avondmaaltijd beginnen. En daarnaast is het wel goed even een momentje in te lassen om na te denken over waar je eten vandaan komt. Een tijdje terug probeerde ik bijvoorbeeld voor ik een stukje vlees at altijd even te rouwen voor het wezen dat stierf om mijn voortbestaan te voeden. Ik durf niet te beweren dat ik er lang genoeg aan gedacht heb, maar ik denk ook niet dat ik er naast zat door daar even wat aandacht aan te geven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:02 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Itadakimasu. Alleen geldig voor Japans voedsel though. Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werd
OK.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen geldig zijn voor Japans voedsel? Het staat gewoon analoog aan het goddank voor dit voedsel-rideltje dat o.a. gristenen opzeggen voordat ze aan de avondmaaltijd beginnen. En daarnaast is het wel goed even een momentje in te lassen om na te denken over waar je eten vandaan komt. Een tijdje terug probeerde ik bijvoorbeeld voor ik een stukje vlees at altijd even te rouwen voor het wezen dat stierf om mijn voortbestaan te voeden. Ik durf niet te beweren dat ik er lang genoeg aan gedacht heb, maar ik denk ook niet dat ik er naast zat door daar even wat aandacht aan te geven.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:02 schreef trancethrust het volgende:
Wie zit te haten op Evangelion trouwens? Een van de meest indrukwekkende anime ooit, in de zin dat ik er naar van werd
Is dat niet SunChaser?quote:
Doe niet zo maf. Sunchaser past toch niet op 1 widescreen beeldscherm...!?quote:
Ik had het een paar maanden eerder al gemeld, maar zat eens bij de Hema naast twee Hollandse chickies die het over een maid-cafe dingetje opstarten hadden, en 1 daarvan zat dus ook diep in die Japanse termen te kutten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn grenzen. Dat je bepaalde termen herkent omdat je ze vaak hoort a la, maar ik weet een meidje dat bij mij elke ochtend in de bus zat toen ik werkte, die zei -kun als ze met een joch praatte en itadanogwat voor ze haar liga koekje at.
Da's een beetje hardcore.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Veruit beste outro voor een anime ooit.
HYPE!!!!quote:
http://haruhichan.com/wpb(...)ed-prolonged-hiatus/quote:On the 20th of August, 29th of August and on the 05th of September we reported that the Hunter x Hunter manga was on hiatus due to Yoshihiro Togashi’s medical condition. We’re sad to announce that the manga will be go on a prolonged hiatus due to this issue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |